Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 08:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In het zwembad; baantjes trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 18:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vanavond Amsterdam onveilig maken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vavnavond me bed onveiligmaken (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 16:51 
 
Hardtraxxer

vanavond brennan heart in de plaatselijke feestend :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

:P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 20:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

peejay56 schreef:
vanavond brennan heart in de plaatselijke feestend :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

:P :P


en hoe was het daar? xd zou eerst ook heen maar toch maar niet gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 12:21 
 
Hardtraxxer

kakabeeyo schreef:
peejay56 schreef:
vanavond brennan heart in de plaatselijke feestend :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

:P :P


en hoe was het daar? xd zou eerst ook heen maar toch maar niet gegaan


mwah was wel grappig met vast groepje helemaal los gaan zodat iedereen ons aan keek hahah :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 12:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vanavond en morgenavond met m'n voetbalteam Eindhoven in :D :beer:

Nog meer mensen van hier te vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stratum lang niet meer geweest, eigelijk sinds de Bongo Beach/Bar East dicht is (Bar East inmiddels weer open onder een andere naam), eerst vaak in Blush te vinden maar dat is sinds de Bermuda failliet is gegaan een grote dierentuin geworden daar. de Salute 1x geweest, dat is wel een gaaf tentje (vrij nieuw) en Café Costa blijft altijd nog te doen samen met Peppers en de Alex

Binnenkort gaan we maar weer eens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 12:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Costa is echt een ballentent, veel te druk en gemiddelde leeftijd van 14. Wij gaan altijd naar Peppers, 't Lempke of Thomas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 13:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thomas kom ik niet binnen, evenals de Spyker :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 13:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
De bierkaarten zijn alleen zo duur geworden bij de Peppers, back in the day was het nog gewoon 10 bier 10 euro en nu is het sowieso 15 euro :(

Ja klopt. Probeerde paar maanden geleden er nog een in te leveren, maar ze hebben de kleuren ook veranderd. En bij Santé kun je ook geen bladje meer halen voor 10 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al lang niet meer in Eindhoven geweest, wist ook niets van die bandjes. Morgen naar Club Rodenburg met de scholieren van het werk, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
De bierkaarten zijn alleen zo duur geworden bij de Peppers, back in the day was het nog gewoon 10 bier 10 euro en nu is het sowieso 15 euro :(

En tegenwoordig is er ook dit gezeik :')
http://www.ed.nl/regio/eindhoven/polsba ... -1.4297410


WTF, is dat verplicht of kan je ook gewoon op de normale manier binnenkomen? Dit maakt het toch niet makkelijker allemaal :lol: Heb sowieso geen zin om een online account aan te maken incl. foto om een biertje (of 2) te kunnen drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 18:01 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Project 141 schreef:
De bierkaarten zijn alleen zo duur geworden bij de Peppers, back in the day was het nog gewoon 10 bier 10 euro en nu is het sowieso 15 euro :(

En tegenwoordig is er ook dit gezeik :')
http://www.ed.nl/regio/eindhoven/polsba ... -1.4297410


WTF, is dat verplicht of kan je ook gewoon op de normale manier binnenkomen? Dit maakt het toch niet makkelijker allemaal :lol: Heb sowieso geen zin om een online account aan te maken incl. foto om een biertje (of 2) te kunnen drinken.


Wauw, je moet dus zelf een account maken en ook nog eens 3,50 voor een bandje betalen :/ Wat ben ik blij dat ik niet in Eindhoven en omstreken woon zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een gedoe xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 12:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb geen bandje of bierkaart gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Delt-A schreef:
Project 141 schreef:
De bierkaarten zijn alleen zo duur geworden bij de Peppers, back in the day was het nog gewoon 10 bier 10 euro en nu is het sowieso 15 euro :(

En tegenwoordig is er ook dit gezeik :')
http://www.ed.nl/regio/eindhoven/polsba ... -1.4297410


WTF, is dat verplicht of kan je ook gewoon op de normale manier binnenkomen? Dit maakt het toch niet makkelijker allemaal :lol: Heb sowieso geen zin om een online account aan te maken incl. foto om een biertje (of 2) te kunnen drinken.


Wauw, je moet dus zelf een account maken en ook nog eens 3,50 voor een bandje betalen :/ Wat ben ik blij dat ik niet in Eindhoven en omstreken woon zeg.


Omstreken is prima, gewoon naar Valkenswaard gaan :) Wij gaan nauwelijks ooit naar Eindhoven, en dit ontmoedigd mij nog meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 13:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Valkenswaard :')

Keertje Papparazzi geweest daar, vest kwijt. Pisventje daar toen achter de garderobe

Maar die tent is toch al zo goed als zeker failliet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Papparazzi, daar ga je al :P De Senaat is het beste, daar geweest?. Veel mensen die De Bel of Old Dutch ook geweldig vinden, al vind ik daar zelf niet zo veel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

je zou maar van ver komen en dan overal geweigerd worden omdat je geen bandje hebt. zal vast ook wel iets anders voor zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 23:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Het was eigenlijk best makkelijk, je haalde gewoon in een of andere tent midden op stratum zo'n bandje nadat je je id hebt laten zien en een foto hebt laten maken. Dat bandje hou je dan onder een scanner als je ergens binnen loopt zodat de uitsmijters niet van elk persoon z'n ID hoeven te vragen. Dat bandje kun je vervolgens overal in Nederland (waar nodig) gebruiken.

Enige kutte is dat je hem nooit moet vergeten als je uit gaat (of je moet een nieuwe laten maken). Maar goed je kon nu gewoon nog zonder bandje overal naar binnen.

Was trouwens weer erg leuk, al vond ik vrijdag een stuk beter dan zaterdag. In sommige clubs kon je je kont niet keren (Thomas, Spijker etc).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 10:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thomas / Spyker idd, daar kom je met poespas in je oren en tattoo's niet binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Thomas / Spyker idd, daar kom je met poespas in je oren en tattoo's niet binnen

Goeie zaak dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee, voel me gediscrimineerd.

Komt alleen studentenpap binnen die met een tientje opstap gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 12:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Nee, voel me gediscrimineerd.

Komt alleen studentenpap binnen die met een tientje opstap gaan

Op de vorige pagina zeg je dat je er niet binnen komt, hoe weet je dan wat er binnen staat :P
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic