Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
In het zwembad; baantjes trekken.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Vanavond Amsterdam onveilig maken :thumbsup:
Hardtraxxer
161 posts member since 2011
last seen Jun 2014
vavnavond me bed onveiligmaken (L) (L) (L)
P
Hardtraxxer
339 posts member since 2012
last seen Nov 2014
vanavond brennan heart in de plaatselijke feestend :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

:P :P
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 5 days ago
peejay56 wrote:vanavond brennan heart in de plaatselijke feestend :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

en hoe was het daar? xd zou eerst ook heen maar toch maar niet gegaan
P
Hardtraxxer
339 posts member since 2012
last seen Nov 2014
kakabeeyo wrote:
peejay56 wrote:vanavond brennan heart in de plaatselijke feestend :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

en hoe was het daar? xd zou eerst ook heen maar toch maar niet gegaan
mwah was wel grappig met vast groepje helemaal los gaan zodat iedereen ons aan keek hahah :P
Bierkoning
last seen 13 days ago
Vanavond en morgenavond met m'n voetbalteam Eindhoven in :D :beer:

Nog meer mensen van hier te vinden?
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Stratum lang niet meer geweest, eigelijk sinds de Bongo Beach/Bar East dicht is (Bar East inmiddels weer open onder een andere naam), eerst vaak in Blush te vinden maar dat is sinds de Bermuda failliet is gegaan een grote dierentuin geworden daar. de Salute 1x geweest, dat is wel een gaaf tentje (vrij nieuw) en Café Costa blijft altijd nog te doen samen met Peppers en de Alex

Binnenkort gaan we maar weer eens ^^
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Costa is echt een ballentent, veel te druk en gemiddelde leeftijd van 14. Wij gaan altijd naar Peppers, 't Lempke of Thomas.
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2014
Thomas kom ik niet binnen, evenals de Spyker :')
Hardtraxx Crew
last seen 17 hours ago
Project 141 wrote:De bierkaarten zijn alleen zo duur geworden bij de Peppers, back in the day was het nog gewoon 10 bier 10 euro en nu is het sowieso 15 euro :(
Ja klopt. Probeerde paar maanden geleden er nog een in te leveren, maar ze hebben de kleuren ook veranderd. En bij Santé kun je ook geen bladje meer halen voor 10 euro.
Hardtraxxer
167 posts member since 2010
last seen Jan 2025
Al lang niet meer in Eindhoven geweest, wist ook niets van die bandjes. Morgen naar Club Rodenburg met de scholieren van het werk, ben benieuwd.
Hardtraxx Veteran
14126 posts member since 2008
last seen 2 days ago
Project 141 wrote:De bierkaarten zijn alleen zo duur geworden bij de Peppers, back in the day was het nog gewoon 10 bier 10 euro en nu is het sowieso 15 euro :(

En tegenwoordig is er ook dit gezeik :')
http://www.ed.nl/regio/eindhoven/polsba ... -1.4297410
WTF, is dat verplicht of kan je ook gewoon op de normale manier binnenkomen? Dit maakt het toch niet makkelijker allemaal :lol: Heb sowieso geen zin om een online account aan te maken incl. foto om een biertje (of 2) te kunnen drinken.
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
Delt-A wrote:

WTF, is dat verplicht of kan je ook gewoon op de normale manier binnenkomen? Dit maakt het toch niet makkelijker allemaal :lol: Heb sowieso geen zin om een online account aan te maken incl. foto om een biertje (of 2) te kunnen drinken.
Wauw, je moet dus zelf een account maken en ook nog eens 3,50 voor een bandje betalen :/ Wat ben ik blij dat ik niet in Eindhoven en omstreken woon zeg.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Wat een gedoe xd
Bierkoning
last seen 13 days ago
Heb geen bandje of bierkaart gezien :P
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
KWAAIE-MAX wrote:
Delt-A wrote:

Wauw, je moet dus zelf een account maken en ook nog eens 3,50 voor een bandje betalen :/ Wat ben ik blij dat ik niet in Eindhoven en omstreken woon zeg.
Omstreken is prima, gewoon naar Valkenswaard gaan :) Wij gaan nauwelijks ooit naar Eindhoven, en dit ontmoedigd mij nog meer.
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2014
Valkenswaard :')

Keertje Papparazzi geweest daar, vest kwijt. Pisventje daar toen achter de garderobe

Maar die tent is toch al zo goed als zeker failliet.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Papparazzi, daar ga je al :P De Senaat is het beste, daar geweest?. Veel mensen die De Bel of Old Dutch ook geweldig vinden, al vind ik daar zelf niet zo veel aan.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 1 day ago
je zou maar van ver komen en dan overal geweigerd worden omdat je geen bandje hebt. zal vast ook wel iets anders voor zijn.
Bierkoning
last seen 13 days ago
Het was eigenlijk best makkelijk, je haalde gewoon in een of andere tent midden op stratum zo'n bandje nadat je je id hebt laten zien en een foto hebt laten maken. Dat bandje hou je dan onder een scanner als je ergens binnen loopt zodat de uitsmijters niet van elk persoon z'n ID hoeven te vragen. Dat bandje kun je vervolgens overal in Nederland (waar nodig) gebruiken.

Enige kutte is dat je hem nooit moet vergeten als je uit gaat (of je moet een nieuwe laten maken). Maar goed je kon nu gewoon nog zonder bandje overal naar binnen.

Was trouwens weer erg leuk, al vond ik vrijdag een stuk beter dan zaterdag. In sommige clubs kon je je kont niet keren (Thomas, Spijker etc).
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2014
Thomas / Spyker idd, daar kom je met poespas in je oren en tattoo's niet binnen
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 10 days ago
JEFSKI wrote:Thomas / Spyker idd, daar kom je met poespas in je oren en tattoo's niet binnen
Goeie zaak dus.
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2014
Nee, voel me gediscrimineerd.

Komt alleen studentenpap binnen die met een tientje opstap gaan
Hardtraxx Crew
last seen 17 hours ago
JEFSKI wrote:Nee, voel me gediscrimineerd.

Komt alleen studentenpap binnen die met een tientje opstap gaan
Op de vorige pagina zeg je dat je er niet binnen komt, hoe weet je dan wat er binnen staat :P