*Bump*
Freax @ Tivoli.. weer een avondje Frenchcore/Tribocore.. oowhsjezus
Freax @ Tivoli.. weer een avondje Frenchcore/Tribocore.. oowhsjezus
uitgaan in Den Bosch is echt geen zak aanKwisniks wrote:Den Bosch
Vorig jaar Patronaat is mijn meest recente keer.teupie wrote:wie komt er ooit een keer naar haarlem?!
Ben er afgelopen zomer geweest, had toen een weekendje bloemendaal geboekt en ging toen uit in Haarlem. Weet er alleen bijna niks meer van dus geen idee waar ik geweest ben toenteupie wrote:wie komt er ooit een keer naar haarlem?!
Pommer wrote:Vanavond met m'n voetbalteam naar Eindhoven, nog meer mensen die er zijn?
Ben er afgelopen zomer geweest, had toen een weekendje bloemendaal geboekt en ging toen uit in Haarlem. Weet er alleen bijna niks meer van dus geen idee waar ik geweest ben toenteupie wrote:wie komt er ooit een keer naar haarlem?!
Als ik je had gezien kreeg je wel wat bieries, maar weet begod niet hoe je eruit zietPommer wrote:Wat een epische nachtheb je me nog gezien jefski?
Ik was je wel opgevallenJEFSKIII wrote:Als ik je had gezien kreeg je wel wat bieries, maar weet begod niet hoe je eruit zietPommer wrote:Wat een epische nachtheb je me nog gezien jefski?
Herkenbaar, ben drie keer in Eindhoven op stap geweest en elke keer was ik behoorlijk kortPommer wrote:Ik was je wel opgevallenJEFSKIII wrote:Als ik je had gezien kreeg je wel wat bieries, maar weet begod niet hoe je eruit zietPommer wrote:Wat een epische nachtheb je me nog gezien jefski?
Liep er iets te erg bij, maarja die ene keer dat je in Eindhoven bent met je voetbalteam