Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 20:26 
 

Hey mensen,

ik zat langer met dit idee in mijn kop om een topic te maken over het geweld mbt. uitgaan en festivals.

Ergens Februari dit jaar hebben we rondom Hard Bass een hele grote HT actie gehad en daarbij 2 personen van Maximus Security op Non-Actief kunnen laten stellen maar ik neem aan dat er meer is.

Zowiezo maak ik elke week uitgaansgeweld mee. In het dorp waar ik woon wordt nogal vaak gevochten (komt door kempervennen & stayokay volk meerendeels)

Maar wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 20:34 
 

Maak er maar van "Geweld op evenementen" aangezien het waarschijnlijk niet alleen op Festival slaat ;).

Mijn enigste slechte ervaring met bewaking was op Decibel. Daar is een opgevlogen bewaker zonder goede reden naar mijn keel gegrepen. Door optreden van medebewakers liet ie me verder met rust maar het was wel even schrikken.

Over geweld gesproken. Ansarat 2010 was daar toch wel het toppunt. Een gigantische menigte ging in een keer op de vuist. In een cirkel van ongeveer 10 meter diameter werden flink wat klappen uitgedeeld. Als je wat later naar buiten liep zag je overal bloedsporen en gewonde mensen langs de kant tegen de hekken zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 20:54 
 

ik maak het zelf aan de deur mee :D
en altijd kans dat ik er weer ns tussenzit.

vaak kom ik met een blauwe plek en wat hoofdpijn ervanaf maar mijn maat, de paracetamol helpt me vaak :)

op de events waar ik ben geweest viel t wel reuze mee dat geweld. welis waar in Venray 3 editie`s geleden met rookies dat ik een bloeddend oor en een blauwe kaak had maar meer ook niet.

Kan er voor niet gepleit worden dat bewakers van te voren stresstest en dergelijke moeten doorstaan om geweld aangespoord door beveiligers terug te dringen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 21:40 
 



vind ik zoiets, op 0:21 gaat ie vol neer
internet staat er vol mee...
(denk aan decibel dit jaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op hardstyle gerelateerde feesten ben ik gelukkig nog nooit in zo'n situatie terecht gekomen. Met uitgaan wel een paar keer helaas, maar ik heb gelukkig goede vrienden waarvan ik zeker weet dat ze inspringen wanneer nodig.

Ownee 1 keer op mysteryland maar dat was vrij logisch een gozer een meisje een keiharde duw gegeven omdat ze eventjes in de weg stond. Dit kon hij bekostigen door met knock out neer te gaan nadat haar vriend erachter kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 22:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vaak genoeg gezien, maar ik loop het altijd uit de weg. Met uitgaan, op feesten, gewoon altijd. De vuist is altijd het argument van de zwakzinnigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:


vind ik zoiets, op 0:21 gaat ie vol neer
internet staat er vol mee...
(denk aan decibel dit jaar)

Kung fu panda @ 0:29 xd

Maak het jammer genoeg ook erg vaak mee :( Vind het altijd zo zielig dat 10 van die mongolen op 1 mannetje beginnen slaan (vaak dan nog de smalste en de kleinste) dat 9 kansen op 10 niets verkeerd heeft gedaan.
Nog maar 1x meegemaakt dat dit met mijn groep gebeurde (op 3-4 jaar wekelijks uitgaan) gelukkig. Het deed me toen deugd achteraf te horen dat 1 van die herrieschoppers met een hersenschudding in het ziekenhuis lag. Verdiende niet beter :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 22:56 
 

dawasiknie schreef:
De vuist is altijd het argument van de zwakzinnigen.


en zwakbegaafden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 23:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
dawasiknie schreef:
De vuist is altijd het argument van de zwakzinnigen.


en zwakbegaafden.

idd.. zo ben ik ook is geslagen door 6 lui tegelijk :,) stonden ze me op te wachten toen ik thuis kwam hahah zo zwak xd ben nog steeds een tegen aanval aan het plannen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 23:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb nog nooit gevochten bij het uitgaan, heb ook nooit ruzie ofzo, heb wel een keer een paar klappen gehad omdat ik een maat wilde beschermen.

Maar bij onw gebeurd er de ene keer wel wat en de andere keer niet, maar ik heb er zelf niet zo veel mee te maken, je moet gewoon lekker normaal & gezellig doen met zn allen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 23:12 
 

roberttt schreef:
biscuit schreef:
dawasiknie schreef:
De vuist is altijd het argument van de zwakzinnigen.


en zwakbegaafden.

idd.. zo ben ik ook is geslagen door 6 lui tegelijk :,) stonden ze me op te wachten toen ik thuis kwam hahah zo zwak xd ben nog steeds een tegen aanval aan het plannen

ik wil je best helpen.

molotov`s?
of doen we ouderwets poep in krantenpapier, steken de krant aan en bellen aan in de hoop dat ze ut uittrappen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 23:59 
 

Nooit ruzie gehad, alleen wat verbaal geroezemoes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 00:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alleen de eerste keer dat ik 'uit' ging gekut gehad. Was 14. Groep Idioten(geen idee wat ze gebruikt hadden maar ze liepen dr niet best bij) zocht ruzie en dat kregen ze met mij. Ze begonnen maar te schreeuwen "wat zeg je over ons jonge zoek je ruzie??!" (had niks gezeg uiteraard)

Eentje(de grote, dikke, fatsige hamburger-verwerkings-instelling) liep voorop en duwde me weg van m'n matties. Een ander, klein, slap gappie ging me de hele tijd vanuit de dekking van de dikzak 'slaan'(een proppenschieter deed nog meer pijn dan zijn 'stoten'). Net alsof ik terug zou slaan met 10 tegen 1. Kneusjes, dan kunnen ze wel. :lol:

Geen greintje pijn gehad maar voelde me natuurlijk wel kut. Sta je dan als 14jarige alleen tegen 10 oudere jongens. Te zielig gewoon.

Hierna nooit meer ergens last van gehad. Ben behoorlijk groot en dat schrikt ook al wel af. Op een paar heldhaftige sukkels na die naar iedereen die voorbijkomt beledigingen schreeuwen heb k nooit meer problemen. En krijg k die wel, kunnen ze rekenen op een stoot en ik ken zat mensen die me zouden helpen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 02:54 
 
Donateur

liet vroeger vaak over me heen lopen met ruzies, heb dan ook 2x alleen ge incasseerd maar in beide keren ging het om groepen met ouderen, alleen de 2e keer had ik mijn eigen groep vlak bij me maar dat realiseerde ik me op dat moment niet.
verder heb ik bijna nooit ruzie, 1 x in zaal dijk dan wel weer omdat ik zomaar een elleboog vol op me neus kreeg, vervolgens op zn minst excuses verwachtte (van een 25 + gast met zn 25 + vriendjes) maar het niet kreeg, toen flipte ik zo hard dat ik hem recht op zn neus terug sloeg waardoor hij eerst (jankend?) weg liep, vervolgens met circa 10 man terug kwam met ze allen op me in begonnen te slaan.
uiteraard zijn je vrienden dan net in de andere zaal >.<
beetje jammer dat het altijd van die focking haantjes zijn.... die moet je gewoon laten vechten tot ze KO t ziekenhuis in gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis, wat een geweld.
Nee, heb op hardstyle feesten nog niet zo iets mee gemaakt. Met uitgaan zie je het regelmatig. Eerder in Dieka heel veel, kwamen de boeren en turken allemaal naar, het toen nog drukke, Dieka. En dat ging vaak mis haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijwel nooit ruzie.
Nog nooit een blauwe plek/ blauw oog of iets dergelijks gehad door een ruzie.

Vorig jaar met de kermis wel geslagen door een 25-jarige marokkaan, stond die ook net toevallig met zijn vriendjes (verrassend), maar hij sloeg me met de platte hand, en toen heb ik hem uitgelachen en toen liep hij weg :lol:
Beetje jammer dat hij vervolgens uit het niets een 14-jarige jongen in een hek duwde, met daarboven prikkeldraad >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 12:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vroeger wel vaker matten in Locomotion (Zoetermeer), was het ook altijd raak met Marokanen en kampervolk. Op een gegeven moment groei je daar wel uit lijkt me, en weet je hoe je het uit de weg moet gaan. Op festivals maak ik bijna nooit wat mee qua vechten, alleen op Decibel tijdens de eindshow dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 13:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tijdens het uitgaan maak ik het regelmatig mee maar op feesten/festivals zo goed als nooit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

Moet er niks van hebben, vaak is het ook gewoon te zinloos voor woorden.... Dus ga altijd gewoon 30 meter verder op staan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Over geweld gesproken. Ansarat 2010 was daar toch wel het toppunt. Een gigantische menigte ging in een keer op de vuist. In een cirkel van ongeveer 10 meter diameter werden flink wat klappen uitgedeeld. Als je wat later naar buiten liep zag je overal bloedsporen en gewonde mensen langs de kant tegen de hekken zitten.

Welkom in de omgeving van Turnhout
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 13:56 
 

in alle jaren dat ik opstap ga en naar festivals nooit gezeik gehad...
mag eigenlijk best afkloppen...

wel vaak staan kijken hoe 2 ventjes de politie uitdagen en als ze komen dan in een keer groep van 40 tegenover hun hebben,... mafkezen..

ook vaak zat gezien op het marktplein dat er de ME en honden aan te pas moest komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 14:28 
 
Hardtraxxer

Vind het altijd zo iets achterlijks. Betaal je flink wat geld en dan ga je lopen kloten? Je komt toch om te feesten of niet dan.

Laatst bij x-clusive Italy ook bij de hardcore zaal. Heb dit echt nog nooit gezien, kansloos volk.
En dan ook echt zo leip zijn dat je dr meisjes in mee sleurt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 14:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gewoon bij het uitgaan is het hier orde van de dag, ieder weekend is minimaal 1x vechten etc. Zijn het niet de jongeren dan zijn het de ouderen.
Bij sunset festival was een hele grote vechtpartij aan de gang toen ik bier ging halen, allemaal van die russen tegen belgen. En bij Reverze waren 2 van die anabolen kampers zich in de gang kapot aan het slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel vaak gezien maar zelf (gelukkig) nooit meegemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kleine opstootjes komen altijd wel 2 of 3 keer minimaal voor als ik 'normaal uit ga'. Maar een enkele keer komt de vuist er aan tepas.
Zo heb ik ooit samen met een vriend van me ruzie gehad met 3 van die opperstoere moco's.
Hun beginnen stoer te doen tegen ons (natuurlijk), waarna ik er wat van zeg en op ze af loop (normaal loop ik maar gewoon door, maar had nu even een kut avond).
Eenmaal daar beginnen ze nog brutaler te worden, dus ik zeg 'kom dan'. Dus 1 van die 3 geeft me een stootje op mn mond, tand door m'n lip that's all.
Daarna ging het hard. Ik en mn maat hebben paar rake klappen uitgedeeld aan 2 van hun (die andere rende bang weg :D ), bleek uiteindelijk dat er een zn oogkas had gebroken en de ander een scheur in z'n oor terwijl ik alleen een tand door mn lip had en mn maat niks :)

Dan komt nog het mooiste; Die kerels hebben aangifte gedaan, wat wij geen van allen wisten is dat het allemaal onder een bewakingscamera gebeurde.
Op die beelden is te zien dat hun zijn begonnen -> taakstraf van een paar uur. Wij kregen niks omdat het zelfverdediging was :innocent:


Op hardstyle/hardcore gerelateerde parties nog nooit problemen gehad, kom om te feesten dus doe gewoon tegen iedereen aardig :thumbup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic