Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Kleine opstootjes komen altijd wel 2 of 3 keer minimaal voor als ik 'normaal uit ga'. Maar een enkele keer komt de vuist er aan tepas.
Zo heb ik ooit samen met een vriend van me ruzie gehad met 3 van die opperstoere moco's.
Hun beginnen stoer te doen tegen ons (natuurlijk), waarna ik er wat van zeg en op ze af loop (normaal loop ik maar gewoon door, maar had nu even een kut avond).
Eenmaal daar beginnen ze nog brutaler te worden, dus ik zeg 'kom dan'. Dus 1 van die 3 geeft me een stootje op mn mond, tand door m'n lip that's all.
Daarna ging het hard. Ik en mn maat hebben paar rake klappen uitgedeeld aan 2 van hun (die andere rende bang weg :D ), bleek uiteindelijk dat er een zn oogkas had gebroken en de ander een scheur in z'n oor terwijl ik alleen een tand door mn lip had en mn maat niks :)

Dan komt nog het mooiste; Die kerels hebben aangifte gedaan, wat wij geen van allen wisten is dat het allemaal onder een bewakingscamera gebeurde.
Op die beelden is te zien dat hun zijn begonnen -> taakstraf van een paar uur. Wij kregen niks omdat het zelfverdediging was :innocent:


Op hardstyle/hardcore gerelateerde parties nog nooit problemen gehad, kom om te feesten dus doe gewoon tegen iedereen aardig :thumbup:

nou stoer hoor dat je zn oogkas breekt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyleking schreef:
STAN- schreef:
Kleine opstootjes komen altijd wel 2 of 3 keer minimaal voor als ik 'normaal uit ga'. Maar een enkele keer komt de vuist er aan tepas.
Zo heb ik ooit samen met een vriend van me ruzie gehad met 3 van die opperstoere moco's.
Hun beginnen stoer te doen tegen ons (natuurlijk), waarna ik er wat van zeg en op ze af loop (normaal loop ik maar gewoon door, maar had nu even een kut avond).
Eenmaal daar beginnen ze nog brutaler te worden, dus ik zeg 'kom dan'. Dus 1 van die 3 geeft me een stootje op mn mond, tand door m'n lip that's all.
Daarna ging het hard. Ik en mn maat hebben paar rake klappen uitgedeeld aan 2 van hun (die andere rende bang weg :D ), bleek uiteindelijk dat er een zn oogkas had gebroken en de ander een scheur in z'n oor terwijl ik alleen een tand door mn lip had en mn maat niks :)

Dan komt nog het mooiste; Die kerels hebben aangifte gedaan, wat wij geen van allen wisten is dat het allemaal onder een bewakingscamera gebeurde.
Op die beelden is te zien dat hun zijn begonnen -> taakstraf van een paar uur. Wij kregen niks omdat het zelfverdediging was :innocent:


Op hardstyle/hardcore gerelateerde parties nog nooit problemen gehad, kom om te feesten dus doe gewoon tegen iedereen aardig :thumbup:

nou stoer hoor dat je zn oogkas breekt...


mocro's die uitdagen verdienen niks anders. ja een spuitje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyleking schreef:
STAN- schreef:
Kleine opstootjes komen altijd wel 2 of 3 keer minimaal voor als ik 'normaal uit ga'. Maar een enkele keer komt de vuist er aan tepas.
Zo heb ik ooit samen met een vriend van me ruzie gehad met 3 van die opperstoere moco's.
Hun beginnen stoer te doen tegen ons (natuurlijk), waarna ik er wat van zeg en op ze af loop (normaal loop ik maar gewoon door, maar had nu even een kut avond).
Eenmaal daar beginnen ze nog brutaler te worden, dus ik zeg 'kom dan'. Dus 1 van die 3 geeft me een stootje op mn mond, tand door m'n lip that's all.
Daarna ging het hard. Ik en mn maat hebben paar rake klappen uitgedeeld aan 2 van hun (die andere rende bang weg :D ), bleek uiteindelijk dat er een zn oogkas had gebroken en de ander een scheur in z'n oor terwijl ik alleen een tand door mn lip had en mn maat niks :)

Dan komt nog het mooiste; Die kerels hebben aangifte gedaan, wat wij geen van allen wisten is dat het allemaal onder een bewakingscamera gebeurde.
Op die beelden is te zien dat hun zijn begonnen -> taakstraf van een paar uur. Wij kregen niks omdat het zelfverdediging was :innocent:


Op hardstyle/hardcore gerelateerde parties nog nooit problemen gehad, kom om te feesten dus doe gewoon tegen iedereen aardig :thumbup:

nou stoer hoor dat je zn oogkas breekt...

Ten eerste is het niet bekend wie die bewuste klap heeft gegeven, dus geef mij niet de schuld
Ten tweede zal het echt niet de bedoeling zijn geweest (niet de mijne iig, mocht ik het gedaan hebben), maar pakte het min of meer verkeerd uit
;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oke, maar je bracht het zo van heeuj leuk vechten, vandaar.
Ik heb nog nooit gevochten, ga het altijd uit de weg. 1x werd een vriend vanachter zonder aanleiding zomaar neergeslagen waar ik bij stond, maar voor ik kon helpen waren ze al weg gerend, laffe dekherders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alst er op aan komt durven de meeste niks die van te voren stoer lopen te doen.
Laatst ook, van die mocros doen alsof ze zat zijn krijgen ruzie met een kampsjaak, eerst turkjes de kampsjaak uitdagen met schouderduwtjes, lopen meteen vier vriendjes opaf, turkjes durven niks en ik zie er al meteen een "versterking pingen". :')

Ksnap ook niet wat er zo leuk is aan vechten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 18:44 
 

_theon_ schreef:
ik zie er al meteen een "versterking pingen". :')

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb 1 keer gevochten met uitgaan

was de 1ste keer dat ik echt met me broer en paar vrienden van hem uitging

een vriend van me broer kreeg toen ruzie met een gast
en me broer wilde ze uit elkaar halen, toen die gast ineens op me broer sprong
en normaal ben ik echt geen vechter maar op zo'n moment gaat er gewoon een knop om als t gaat om familie/vrienden.

dus die gast heeft toen een stukje schoenzool geproefd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 19:50 
 

Gelukkig nog nooit zelf meegemaakt een vechtpartij
Maar keer tijdens het uitgaan wel es, maar das dan in een te drukke kroeg of discotheek fzo
Alsof het dan normaal is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 20:22 
 
Hardtraxx Veteran

Heb echt NOOIT maar dan ook echt NOOIT ruzie met uitgaan, vind het echt te zielig voor woorden allemaal.. Ga lekker thuis ruzie schoppen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Heb echt NOOIT maar dan ook echt NOOIT ruzie met uitgaan, vind het echt te zielig voor woorden allemaal.. Ga lekker thuis ruzie schoppen :thumbdown:

Jij in Leuven toen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

Nooit ruzie gehad of zo, wel paar keer uitgedaagd maar laten gaan... vind het wel vermakelijk om te zien altijd :D

Wil ooit wel nog iemand vol op zijn gezicht rammen. Gewoon. Try before you die.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 21:26 
 
Artiest

op evenementen enzo maak ik nooit zoiets mee, maar uitgaan is het niet meer dan normaal. Overigens met vrienden nooit slaande ruzie gehad, ik ben altijd de slimme van het stel die rustig blijft en het normaal oplost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 01:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit gevochten. 1x met uitgaan geslagen waar ik niks meer van weet (was schijnbaar nogal irritant aan t doen (lees: uit mn plaat aan t gaan zonder aan de rest van t publiek te denken), maar dat heb ik van iemand die alles irritant vindt)... Alcohol :-/. Volgens mij verder niks van aangetrokken... Als ik het me wat had geboeid wist ik t wss nog. Hing een ander keer in dezelfde tent ineens een random gozer/hooligan om mn nek, die ik nog nooit eens eerder had gezien, security had m in 5 seconden van me af gehaald en ik ging rustig verder feesten :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben ooit op mn gezicht geslagen in de kroeg, vraag me tot de dag van vandaag nog steeds af waarom.
Die gast duwt mij van de zeikant, en klapt er op, toen was ie weg, nooit meer terug gezien.
En nu staat m'n neus dus scheef
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 10:42 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Jurheinen schreef:
Heb echt NOOIT maar dan ook echt NOOIT ruzie met uitgaan, vind het echt te zielig voor woorden allemaal.. Ga lekker thuis ruzie schoppen :thumbdown:

Jij in Leuven toen :whistle:


Daar weet ik niks meer van, is niet eerlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Vroeger wel vaker matten in Locomotion (Zoetermeer), was het ook altijd raak met Marokanen en kampervolk. Op een gegeven moment groei je daar wel uit lijkt me, en weet je hoe je het uit de weg moet gaan. Op festivals maak ik bijna nooit wat mee qua vechten, alleen op Decibel tijdens de eindshow dan.


Haha locomotion je kan zeggen wat je wilt maar vroeger was dat toch wel echt de tent om uit te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 13:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nooit ruzie gehad, vrienden van mij hebben wel opstootjes maar ik ben meestal degene die er voor zorgt dat ze hun met rust laten of ze opbreekt.

Wel een keer zo'n massief gevecht gehad dat de bewaker gewoon moest slaan om zich te verdedigen.
In dat geval geef ik hem gelijk als 12 van die kampertjes na tegenhouden en drukken op jou gaan duwen en meppen.

Zelf een keer met nog 2 vrienden van mij tegenover een paar van die mooiboys van 2 jaar jonger. (Die heb je hier zat) vloog een me aan heb ik met een klap (in zn keel) naar t ziekenhuis geslagen. en toen durfde de rest niet meer.

Kneep m wel een beetje wat hij liep wel naar adem te happen voor n paar seconden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdens festivals nooit, tijdens uitgaan altijd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 15:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Bij ons toen in bergum (friesland) hadde neen paar jongens ruzie de groep van 4 a 5 man begon weer de kloten met een toen 16 jarige jongen, ze werden eruit gezet en de club wilde er niks mee te maken hebben. de jongen kreeg een klap op zijn hoofd en is later die nacht in het ziekenhuis overleden door een hersenbloeding.

2 weken geleden zijn de 4 of 5 jongens vrijgesproken en lopen nu weer gewoon rond zonder straf :/ dat vind ik dan nog wel het ergste.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic