Hardstyleking schreef:
mrazura schreef:
Als SP aan de macht komt is hij niet de enige die zo snel mogelijk uit dit land vertrekt denk ik. Ik in ieder geval wel.
nee want onder rutte is het land vooruit gegaan :')
waarmee ik dus niet zeg dat ik voor de sp ben
Kom op zeg die gast is niet intelligent genoeg om de gevolgen van zijn acties te overzien. Die AAA+ status kwijtraken als Nederland gaat echt vele miljarden kosten en ik ga je garanderen dat dit gaat gebeuren met de SP

Dag geld lenen met een leuke rente en obligaties verkopen want zonder die status mag dat niet meer..
Geld bijdrukken durft hij serieus als oplossing te geven om de economische crisis op te lossen

Lekker nutteloos als je in een munt unie zit haha.
Ik heb me dat hele debat kappot zitten ergeren hoe hij en die knuppel van de pvda de VVD de schuld durven te geven van de verdeeldheid en de ongelijkheid tussen arm en rijk. Deze trend is al midden in de jaren 85 ingezet lekker makkelijk om de vvd en dan vooral rutten de schuld te geven voor de ongelijkheid wereldwijd

Dan ook helemaal blij komen dat de koopkracht stijgt als hun aan de macht komen. Ja dat is lekker makkelijk als je miljoenen mensen een uitkering gaat geven

Ook dat gehuil dat die hoge werkeloosheid door de vvd komt. De arbeidsmarkt is niet zo heel elastisch en kan door het bedrijven van politiek tot uiterlijk 10% worden gewijzigd.
Terug naar de schoolbank Roemer!