urbandesigner schreef:
http://www.facebook.com/spnee1
Het zou 1 grote ramp worden als Roemer premier zou worden, 'then we sit really with the baked pears' ....
Kan die gast echt niet serieus nemen, zou echt een ramp zijn voor ondernemend Nederland !
Ik ga iig CDA stemmen

Jaaaa, want het CDA heeft een lekker curriculum achter zich.
Eerst langstudeerboete in willen voeren, dan weer niet. Mooie gastjes daar.
Lyst schreef:
Olijfboompje schreef:
Korte termijn denken, roepen wat de mensen willen horen, geen verantwoordelijkheid durven nemen, geen realistische oplossingen hebben en ga zo maar door. PVV en SP zijn populistische partijen, partijen waar met name mensen op stemmen die het vooral met een hoop dingen niet eens zijn, in plaats van mensen die stemmen op realistische oplossingen. Wat dat betreft kan ik me wel redelijk vinden in wat Mol zegt, ik zou het alleen wat genuanceerder brengen, want ik ken ook wel een aantal hoger opgeleiden die SP stemmen, maar ook dat zijn vooral tegenstemmers.
Heb jij soms een voorspellende visie?
Ik vind het grappig dat partijen die het gevoel van een deel van de Nederlandse bevolking als populistisch word afgeschilderd. Problemen die er op dit moment heersen worden door hun aangehaald. Logische zet toch?
Voorlopig heeft het CDA en de VVD de vorige verkiezingsperiode gefaald. Als ik naar het D66 kijk, dan kan ik mij nog aardig vinden in het partijprogramma, maar het gezicht wat D66 vertegenwoordigd vind ik een kwal. Ik heb het ook niet zo op de pro euro houding desondanks ik besef dat wij de EU hard nodig hebben. Liever minder bemoeienis van de EU, maar iedereen moet concessies doen.
Ik kan nog wel even doorgaan voor andere partijen, maar daar schieten wij weinig mee op. Door uitspraken van de afgelopen weken van de SP vertrouw ik daar ook niet al te veel meer op.
Ik ben nu aan het verder kijken, maar dat ''hersenloze'' op de SP zouden stemmen, is maar een loze uitspraak. Net zo loos als de uitspraken van een persoon als Wilders in principe.