Als ik Torino en Parma weghaal nog 1800,- dan is de kans nog steeds laag, maar ga het denk ik wel voor de gein ff doen.Steffnov wrote:Als ze alle 9 goed blijken te zijn kun je met een tientje die 5000 winnen ja. Schat alleen die kans verschrikkelijk laag in
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Iemand die speelt via napoleongames?
registreren geeft je 10€ bonus en enkel vandaag krijg je ook 10€ valentijnsbonus. (allemaal zonder zelf te storten)
registreren geeft je 10€ bonus en enkel vandaag krijg je ook 10€ valentijnsbonus. (allemaal zonder zelf te storten)
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Alleen voor België & Frankrijk.nielstil wrote:Iemand die speelt via napoleongames?
Andromeda wrote:Alleen voor België & Frankrijk.nielstil wrote:Iemand die speelt via napoleongames?
Heb het ook voor de gein gedaanAndromeda wrote:Als ik Torino en Parma weghaal nog 1800,- dan is de kans nog steeds laag, maar ga het denk ik wel voor de gein ff doen.Steffnov wrote:Als ze alle 9 goed blijken te zijn kun je met een tientje die 5000 winnen ja. Schat alleen die kans verschrikkelijk laag in
Helaas beideKevin-Raw wrote:Heb het ook voor de gein gedaanAndromeda wrote:Als ik Torino en Parma weghaal nog 1800,- dan is de kans nog steeds laag, maar ga het denk ik wel voor de gein ff doen.Steffnov wrote:Als ze alle 9 goed blijken te zijn kun je met een tientje die 5000 winnen ja. Schat alleen die kans verschrikkelijk laag in5 eu opgezet
Aan het begin van dit weekend nog €6 op mijn account staan...ja, dit was wel een leuk weekendje
Haast jammer dat het niet in 1 rijtje stond haha (Apollon trouwens al lang 3-0 afgelopen, duurt lang)

Wat is dat voor site dan? Niet echt hoge quoteringen of wel?
Bwin, en op zulke wedstrijden krijg je ook niet heel veel meer nee 
Voorbeeldje:

Achteraf lastig op te zoeken, maar denk niet dat ze ergens anders veel hoger waren
Voorbeeldje:

Achteraf lastig op te zoeken, maar denk niet dat ze ergens anders veel hoger waren

interessant weekje
edit: PSG normaal gezien binnen, barcelona gaat nog moeilijk worden als ik het zo zie
edit 2: PSG en barcelona gewonnen dus al mooie 2/7 om te beginnen
Live ook nog gezet da psg de 2e helft ook wint dus van 5-->10 euro gegaan
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017

Risico met Real Madrid en Man Utd maar ik heb (zoals altijd) vertrouwen erin
Heb hem ook even gezet op Unibet, ik win alleen 25euro meeriMark wrote:
Risico met Real Madrid en Man Utd maar ik heb (zoals altijd) vertrouwen erin
Heb ook 5 euro gezet op alle thuisteams winnen, (2433eu winst)
en 5 euro gezet op alle uit teams winnen (65eu winst)
Bwin is ook een beetje blond bezig
"stort nu geld en krijg het tot €50 euro verdubbeld aan speeltegoed". Alleen kan ik ook net zo makkelijk €50 van mijn account laten storten, en daarna weer €50 op het account zetten, wat op magische wijze €100 dus is geworden
nice
En hoeveel keer moet je het verspelen voordat je het verdubbelde bedrag eraf mag halen?Steffnov wrote:Bwin is ook een beetje blond bezig"stort nu geld en krijg het tot €50 euro verdubbeld aan speeltegoed". Alleen kan ik ook net zo makkelijk €50 van mijn account laten storten, en daarna weer €50 op het account zetten, wat op magische wijze €100 dus is geworden
nice
Geen idee, maar de rest kan ik er alsnog afhalen (en had meer dan €50 op mijn account dus dat was het probleem ook nietKevin-Raw wrote:En hoeveel keer moet je het verspelen voordat je het verdubbelde bedrag eraf mag halen?Steffnov wrote:Bwin is ook een beetje blond bezig"stort nu geld en krijg het tot €50 euro verdubbeld aan speeltegoed". Alleen kan ik ook net zo makkelijk €50 van mijn account laten storten, en daarna weer €50 op het account zetten, wat op magische wijze €100 dus is geworden
nice
Dat is gewoon 50 euro die je kan inzetten maar niet afhalen. Als je nu gewoon 50 inzet op een wedstrijd van 1.4 ofzo kan je volgens mij wel alles afhalen bij winst
Ja idd, volgens mij moet je het bedrag gewoon rondspelen.nielstil wrote:Dat is gewoon 50 euro die je kan inzetten maar niet afhalen. Als je nu gewoon 50 inzet op een wedstrijd van 1.4 ofzo kan je volgens mij wel alles afhalen bij winst
Ik zal zo ook ff weer snel mn toto's invullen voort weekend.
En dan 50 cent inzetten
Al zet je desnoods maar een euro in, dan is je winst al 2 keer zo groot en wat boeit die 50 cent nou...
Al zet je desnoods maar een euro in, dan is je winst al 2 keer zo groot en wat boeit die 50 cent nou...
Je weet vooraf toch dat je verliest dus waarom zou ik mer inzette… Maar meer inzetten en dan laten zien is natuurlijk cooler dus ik snap je wel
Olympiakos + celtic + paok vandaag en morgen is een totale odd van 4.47 en lijkt me best haalbaar
Zet dan niks. Maar meer inzetten en dan laten zien is natuurlijk cooler dus ik snap je welnielstil wrote:Je weet vooraf toch dat je verliest dus waarom zou ik mer inzette… Maar meer inzetten en dan laten zien is natuurlijk cooler dus ik snap je wel
Inderdaad, ik speel laatste tijd gewoon met een paar euro op enkele bets. Ziet er wellicht minder stoer uit en je wint minder maar de kans is veel groter. En heb sommige weekenden wel 30 verschillende bets staan op singles. Vaak met max. 1.80 odd. De lust naar veel geld moet je niet hebben gewoon rustig aan spelen en niet alles in 1x op teveel risico wedstrijden zetten.Daveytl wrote:Zet dan niks. Maar meer inzetten en dan laten zien is natuurlijk cooler dus ik snap je welnielstil wrote:Je weet vooraf toch dat je verliest dus waarom zou ik mer inzette… Maar meer inzetten en dan laten zien is natuurlijk cooler dus ik snap je wel