A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Steffnov wrote:Als ze alle 9 goed blijken te zijn kun je met een tientje die 5000 winnen ja. Schat alleen die kans verschrikkelijk laag in :P
Als ik Torino en Parma weghaal nog 1800,- dan is de kans nog steeds laag, maar ga het denk ik wel voor de gein ff doen. :P
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Iemand die speelt via napoleongames?

registreren geeft je 10€ bonus en enkel vandaag krijg je ook 10€ valentijnsbonus. (allemaal zonder zelf te storten)
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
nielstil wrote:Iemand die speelt via napoleongames?

registreren geeft je 10€ bonus en enkel vandaag krijg je ook 10€ valentijnsbonus. (allemaal zonder zelf te storten)
Alleen voor België & Frankrijk.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Andromeda wrote:
nielstil wrote:Iemand die speelt via napoleongames?

Alleen voor België & Frankrijk.
:lol: :lol:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Andromeda wrote:
Steffnov wrote:Als ze alle 9 goed blijken te zijn kun je met een tientje die 5000 winnen ja. Schat alleen die kans verschrikkelijk laag in :P
Als ik Torino en Parma weghaal nog 1800,- dan is de kans nog steeds laag, maar ga het denk ik wel voor de gein ff doen. :P
Heb het ook voor de gein gedaan :P 5 eu opgezet
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 16 hours ago
Kevin-Raw wrote:
Andromeda wrote:
Heb het ook voor de gein gedaan :P 5 eu opgezet
Helaas beide :P
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Aan het begin van dit weekend nog €6 op mijn account staan...ja, dit was wel een leuk weekendje :D Haast jammer dat het niet in 1 rijtje stond haha (Apollon trouwens al lang 3-0 afgelopen, duurt lang)

Image
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Wat is dat voor site dan? Niet echt hoge quoteringen of wel?
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Bwin, en op zulke wedstrijden krijg je ook niet heel veel meer nee :P

Voorbeeldje:
Image

Achteraf lastig op te zoeken, maar denk niet dat ze ergens anders veel hoger waren :P
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Image
interessant weekje :P

edit: PSG normaal gezien binnen, barcelona gaat nog moeilijk worden als ik het zo zie :x

edit 2: PSG en barcelona gewonnen dus al mooie 2/7 om te beginnen

Live ook nog gezet da psg de 2e helft ook wint dus van 5-->10 euro gegaan
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 18 hours ago
:)

Image
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Image

Risico met Real Madrid en Man Utd maar ik heb (zoals altijd) vertrouwen erin :P
Donateur
last seen Oct 2023
iMark wrote:Image

Risico met Real Madrid en Man Utd maar ik heb (zoals altijd) vertrouwen erin :P
Heb hem ook even gezet op Unibet, ik win alleen 25euro meer :P
Heb ook 5 euro gezet op alle thuisteams winnen, (2433eu winst)
en 5 euro gezet op alle uit teams winnen (65eu winst)
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Bwin is ook een beetje blond bezig xd "stort nu geld en krijg het tot €50 euro verdubbeld aan speeltegoed". Alleen kan ik ook net zo makkelijk €50 van mijn account laten storten, en daarna weer €50 op het account zetten, wat op magische wijze €100 dus is geworden :lol: nice
Donateur
last seen Oct 2023
Steffnov wrote:Bwin is ook een beetje blond bezig xd "stort nu geld en krijg het tot €50 euro verdubbeld aan speeltegoed". Alleen kan ik ook net zo makkelijk €50 van mijn account laten storten, en daarna weer €50 op het account zetten, wat op magische wijze €100 dus is geworden :lol: nice
En hoeveel keer moet je het verspelen voordat je het verdubbelde bedrag eraf mag halen?
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Kevin-Raw wrote:
Steffnov wrote:Bwin is ook een beetje blond bezig xd "stort nu geld en krijg het tot €50 euro verdubbeld aan speeltegoed". Alleen kan ik ook net zo makkelijk €50 van mijn account laten storten, en daarna weer €50 op het account zetten, wat op magische wijze €100 dus is geworden :lol: nice
En hoeveel keer moet je het verspelen voordat je het verdubbelde bedrag eraf mag halen?
Geen idee, maar de rest kan ik er alsnog afhalen (en had meer dan €50 op mijn account dus dat was het probleem ook niet :P ) dus makkelijk verdiend
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Dat is gewoon 50 euro die je kan inzetten maar niet afhalen. Als je nu gewoon 50 inzet op een wedstrijd van 1.4 ofzo kan je volgens mij wel alles afhalen bij winst
Hardtraxx Addict
1301 posts member since 2008
last seen May 2018
nielstil wrote:Dat is gewoon 50 euro die je kan inzetten maar niet afhalen. Als je nu gewoon 50 inzet op een wedstrijd van 1.4 ofzo kan je volgens mij wel alles afhalen bij winst
Ja idd, volgens mij moet je het bedrag gewoon rondspelen.
Ik zal zo ook ff weer snel mn toto's invullen voort weekend. :)
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
We doen is gek :P
Image
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 13 days ago
En dan 50 cent inzetten >.<

Al zet je desnoods maar een euro in, dan is je winst al 2 keer zo groot en wat boeit die 50 cent nou...
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Je weet vooraf toch dat je verliest dus waarom zou ik mer inzette… Maar meer inzetten en dan laten zien is natuurlijk cooler dus ik snap je wel
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Olympiakos + celtic + paok vandaag en morgen is een totale odd van 4.47 en lijkt me best haalbaar
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
nielstil wrote:Je weet vooraf toch dat je verliest dus waarom zou ik mer inzette… Maar meer inzetten en dan laten zien is natuurlijk cooler dus ik snap je wel
Zet dan niks. Maar meer inzetten en dan laten zien is natuurlijk cooler dus ik snap je wel
Donateur
last seen Oct 2023
Daveytl wrote:
nielstil wrote:Je weet vooraf toch dat je verliest dus waarom zou ik mer inzette… Maar meer inzetten en dan laten zien is natuurlijk cooler dus ik snap je wel
Zet dan niks. Maar meer inzetten en dan laten zien is natuurlijk cooler dus ik snap je wel
Inderdaad, ik speel laatste tijd gewoon met een paar euro op enkele bets. Ziet er wellicht minder stoer uit en je wint minder maar de kans is veel groter. En heb sommige weekenden wel 30 verschillende bets staan op singles. Vaak met max. 1.80 odd. De lust naar veel geld moet je niet hebben gewoon rustig aan spelen en niet alles in 1x op teveel risico wedstrijden zetten.
Donateur
last seen Oct 2023
Eergister trouwens 400eu gepakt :D Had 40eu op combi Real/Ahtletico