Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 13:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

30 op feyenoord gepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Pipa schreef:
Gisteren helaas niks geworden dus voor vanavond 3 euro ingezet op
City winst
Tottenham winst
Besiktas winst
Shaktar winst
Porto Leipzig Both team to score


Kane is geblesseerd, ik zie ze niet echt kans maken tegen Real, hoewel die ook niet in de beste vorm zijn.
edit: nvm >.<


In de vorm van Real nu, was het zonder Kane ook gelukt. Kane had de trainingen al hervat dus het was al bekend dat hij inzetbaar was
Ik baal zo erg van gisteren he, Besiktas heeft me flink genaaid. Als ze tegelijk zouden spelen had ik een cash out mogelijkheid.

Voor vanavond een aantal wedstrijd BTTS. EL staat meestal garant voor doelpunten
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren in de kroeg besloot iemand om Unibet te gaan doen, dus heb ook maar meegedaan. Wilde Barca winst doen en both teams to score, per ongeluk alleen both teams to score als enige gedaan dus aardig geluk mee gehad xd Uiteindelijk €10 ingezet en €125 gewonnen. Verdere bets: Vitesse winst, PSV winst, Lyon winst, Arsenal winst (ook geluk mee gehad) en City winst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 22:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik gister ook gewonnen op Val-Bar, had een tientje op X/X, 80 winst :) Morgen en woensdag ook weer competitie in een aantal landen, dus even kijken of er nog wat leuks tussen zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 13:34 
 
Hardtraxx Veteran

Laatst 30 euro verloren op Sevilla-Liverpool. Onbegrijpelijk hoe dat ging!
Midweeksprogramma een klein betje gezet 2 euro op

B & hove Albion winst tegen Crystal Palace
West Bromwich winst tegen NEwcastle
Leicester Tottanhem meer dan 8,5 corner
Strasbourg - Cean BTTS
Bordeaux - Saint Etienne BTTS
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 10:06 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

€825 misgelopen door Excelsior die 2-0 voor stond en in de laatste minuut nog even rustig op de paal schiet :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 11:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goku schreef:
€825 misgelopen door Excelsior die 2-0 voor stond en in de laatste minuut nog even rustig op de paal schiet :cry: :cry:


Auw.. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

10tje ingezet op winst voor de volgende teams:

City, Juventus, Man U, Man City, Benfica, Real en Roma. €244,51 potential dus ik ben benieuwd. Meestal faal ik met dit soort shit dus ik verwacht wel weer een lullige nederlaag of een gelijkspel die m'n bet verneuken :lol:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic