Je kunt je beter focussen op Daedric. Vind het nog steeds vaag waarom Daedric beter is terwijl je voor Dragon meer skill nodig hebt.Khadber wrote:Gisteren 100 smithing gehaald. Dragon armor is echt zoveel makkelijker te maken in vergelijking met die ebony zooi enzo. Dat vind ik eigenlijk wel jammer.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik ben voor 'n quest in een grot, waar ik 1 moet afmaken maar vervolgens kan ik niet dat benodigde van 'm afpakken 
Weet iemand wat ik daar aan kan doen?
EDIT: Oh hij doet het al (opnieuw savegame geladen)
Weet iemand wat ik daar aan kan doen?
EDIT: Oh hij doet het al (opnieuw savegame geladen)
Last edited by Rik on 21 Dec 2011 12:15, edited 1 time in total.
-
A
Naam van de quest?
Iets met faraldur? (met die kettingen verzamelen)Almighty wrote:Naam van de quest?
Maar was al gelukt he
Bijna level 7Daveytl wrote:Bijna Magicka op 100
-
A
SoundTunerZ wrote:Bijna level 7Daveytl wrote:Bijna Magicka op 100
Ik raak een beetje zonder quests nu :')
lvl. 53 
Misschien maar eens wat companions/college of winterhold quests gaan doen
Misschien maar eens wat companions/college of winterhold quests gaan doen
Ik ben net vorige week zondag begonnen en dat was ook gelijk de enige dag dat ik gespeeld hebAlmighty wrote:SoundTunerZ wrote:Bijna level 7Daveytl wrote:Bijna Magicka op 100![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik raak een beetje zonder quests nu :')
binnekort maar ff de mainstory uitspele 
Ja, ga ik ook maar doen ben nu echt helemaal klaar met Markarth, ben 2 dagen bezig geweest met proberen dat kut probleem daar op te lossen, gelukkig staan op internet ook alleen maar oplossingen die niet werken..The Anim0l wrote:binnekort maar ff de mainstory uitspele
mikeee wrote:Ja, ga ik ook maar doen ben nu echt helemaal klaar met Markarth, ben 2 dagen bezig geweest met proberen dat kut probleem daar op te lossen, gelukkig staan op internet ook alleen maar oplossingen die niet werken..The Anim0l wrote:binnekort maar ff de mainstory uitspele
ja de enige echte problemen die ik had
was dat ik in een grot terecht kwam waar k belaagt werd door vuurballe
waardoor me beeld heel de tijd ging schokken
maar dat was gelijk verholpen toen ik savegame opnieuw laadde
mja k vermaak me meer met sidequest ipv mainstory
lekker geld spare
Jup, same here. alleen ik heb ik jammer genoeg een groter probleem, wordt gewoon elke keer als ik in Markarth een quest heb langs de bewaakers sneaken zo dat ze niet dat lul verhaal ophangen dat ik een bouty heb, welke ik niet kan afbetalenThe Anim0l wrote:mikeee wrote:Ja, ga ik ook maar doen ben nu echt helemaal klaar met Markarth, ben 2 dagen bezig geweest met proberen dat kut probleem daar op te lossen, gelukkig staan op internet ook alleen maar oplossingen die niet werken..The Anim0l wrote:binnekort maar ff de mainstory uitspele
ja de enige echte problemen die ik had
was dat ik in een grot terecht kwam waar k belaagt werd door vuurballe
waardoor me beeld heel de tijd ging schokken
maar dat was gelijk verholpen toen ik savegame opnieuw laadde![]()
mja k vermaak me meer met sidequest ipv mainstory![]()
lekker geld spare
-
A
Volgens mij heb ik die al uitgespeeld.. Heb namelijk geen mainquesten in mijn questlijst meer staanThe Anim0l wrote:binnekort maar ff de mainstory uitspele
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Vanmiddag maar eens halen bij de Gamemania, ben benieuwd! 
Zet me playstation maar weer aan, nog steeds genoeg te doen in skirym.
Is het normaal dat ik om de 5 minuten draken tegenkom? Eergister was ik er zelf binnen 15 min 4 stuks tegengekomen
Ik heb nogal een overschot aan souls en een tekort aan shouts
Maakt niet uit waar ik heen ga ik hoef geen 5 minuten te lopen en ik kom alweer zon beest tegen....
-
A
Ik kom alleen maar Elder dragons tegen laatste tijd
O, btw. Ik zie dat ik hem al zo'n 90% uitgespeeld heb
Ik ga voor de grap maar is overnieuw beginnen, heb het idee dat ik overal een beetje snel doorheen gegaan ben
O, btw. Ik zie dat ik hem al zo'n 90% uitgespeeld heb
Ik ga voor de grap maar is overnieuw beginnen, heb het idee dat ik overal een beetje snel doorheen gegaan ben
Last edited by Almighty on 27 Dec 2011 14:06, edited 1 time in total.
hij leeft ook nogAlmighty wrote:Ik kom alleen maar Elder dragons tegen laatste tijd
ik alleen die klote bruine
Ik kom helemaal geen draken meer tegen.
En die irritante shit dat ik Markarth niet binnenkom is nog steeds bezig
Heb nog een stuk of 4 quests die ik daar moet doen, en die guards blijven me maar aanspreken en ik moet met ze vechten
En die irritante shit dat ik Markarth niet binnenkom is nog steeds bezig
Heb nog een stuk of 4 quests die ik daar moet doen, en die guards blijven me maar aanspreken en ik moet met ze vechten
-
A
Eigen schuld 
-
C
killen die hap en door?Daveytl wrote:Ik kom helemaal geen draken meer tegen.
En die irritante shit dat ik Markarth niet binnenkom is nog steeds bezig![]()
Er werd gezegd door de gast die mij hielp ontsnappen dat mijn naam gezuiverd zou worden. Dus dan verwacht ik dat ik daar gewoon weer rond kan lopen, maar helaas....Almighty wrote:Eigen schuld
-
A
open console en typ killall
-
C