Me 2Atraxisz wrote:Welke moeilijkheidsgraad spelen jullie dan? Ik speel op adept volgens mij
Ik ben gvd een vampier jonguh!
Me 2Atraxisz wrote:Welke moeilijkheidsgraad spelen jullie dan? Ik speel op adept volgens mij
Daveytl wrote:Wat ik nu heb, echt facking irritant.
Ben in de gevangenis geweest van Markarth, vervolgens ontsnapt. Maar telkens als ik daar een quest wil doen willen ze mij nog steeds in de bak hebben.
Of ik moet vechten tot de dood met 20 bewakers waardoor er eigenlijk alsnog niks veranderd
Is toch redelijk logisch als je uit een gevangenis ontsnapt dat ze dat niet vergeten?Daveytl wrote:Wat ik nu heb, echt facking irritant.
Ben in de gevangenis geweest van Markarth, vervolgens ontsnapt. Maar telkens als ik daar een quest wil doen willen ze mij nog steeds in de bak hebben.
Of ik moet vechten tot de dood met 20 bewakers waardoor er eigenlijk alsnog niks veranderd
Ik kon niks anders.The Anim0l wrote:Daveytl wrote:Wat ik nu heb, echt facking irritant.
waarom laat je je sowieso opsluiten?
tjaa wat verwacht je dan als je ontsnapt xDDaveytl wrote:Ik kon niks anders.The Anim0l wrote:Daveytl wrote:Wat ik nu heb, echt facking irritant.
waarom laat je je sowieso opsluiten?
Is ook weer een quest er bij trouwens.
Maar ik dacht dat als ik in de gevangenis ging, dat ik misschien niet meer telkens gepakt zou worden door die bewakers
Mainquest afgelopen? Of ook alle side-quests?Nuracore wrote:na maandenlange ervaring EN intensieve speurwerk... Heb ik dit spel tot een goed einde gebracht.
misschien is je xbox te warm. moet je mee uitkijken anders brand hij de soldering weg van het moederbord (ring of dead)Daveytl wrote:Mainquest afgelopen? Of ook alle side-quests?Nuracore wrote:na maandenlange ervaring EN intensieve speurwerk... Heb ik dit spel tot een goed einde gebracht.
Gisteren weer een achievement gehaald voor het clearen van 50 dungeons.
Ben nu vooral bezig met het ontdekken van nieuwe spots. Die mammoeten zijn echt overweldigend om te zien & om er mee te vechten blijft ook leuk![]()
Wel is het jammer dat mijn Xbox nog wel eens uitvalt, ik heb geen idee waarom
1 Maand en 8 dagenNuracore wrote:na maandenlange ervaring EN intensieve speurwerk... Heb ik dit spel tot een goed einde gebracht.
verpest mijn moment maar weerAlmighty wrote:1 Maand en 8 dagenNuracore wrote:na maandenlange ervaring EN intensieve speurwerk... Heb ik dit spel tot een goed einde gebracht.
Weerwolf jonguhDaveytl wrote:Me 2Atraxisz wrote:Welke moeilijkheidsgraad spelen jullie dan? Ik speel op adept volgens mij
Ik ben gvd een vampier jonguh!
Ernst, Bobbie & De RestNuracore wrote:na maandenlange ervaring EN intensieve speurwerk... Heb ik dit spel tot een goed einde gebracht.
Be Quiet wrote:Ernst, Bobbie & De RestNuracore wrote:na maandenlange ervaring EN intensieve speurwerk... Heb ik dit spel tot een goed einde gebracht.
Heb ik nu ook last van wat een Pauper Quest, dacht oke heb ze geholpen te ontsnapen ben ik wel af van die bewakers omdat hun dan de macht over nemen, maar nee...Daveytl wrote:Wat ik nu heb, echt facking irritant.
Khadber wrote:Gisteren 100 smithing gehaald. Dragon armor is echt zoveel makkelijker te maken in vergelijking met die ebony zooi enzo. Dat vind ik eigenlijk wel jammer.
Ik gister ook 100 gemaakt in een middagje vet simpel met iron daggers makenThe Anim0l wrote:Khadber wrote:Gisteren 100 smithing gehaald. Dragon armor is echt zoveel makkelijker te maken in vergelijking met die ebony zooi enzo. Dat vind ik eigenlijk wel jammer.
haha idd
kloop nu ook in me dragonoutfit
zo nu en dan ff een deadric armor stukkie maken