Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Atraxisz wrote:Welke moeilijkheidsgraad spelen jullie dan? Ik speel op adept volgens mij
Me 2 ;)

Ik ben gvd een vampier jonguh!
>.<
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
View on YouTube
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Wat ik nu heb, echt facking irritant.

Ben in de gevangenis geweest van Markarth, vervolgens ontsnapt. Maar telkens als ik daar een quest wil doen willen ze mij nog steeds in de bak hebben.
Of ik moet vechten tot de dood met 20 bewakers waardoor er eigenlijk alsnog niks veranderd :surrender:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 27 days ago
Daveytl wrote:Wat ik nu heb, echt facking irritant.

Ben in de gevangenis geweest van Markarth, vervolgens ontsnapt. Maar telkens als ik daar een quest wil doen willen ze mij nog steeds in de bak hebben.
Of ik moet vechten tot de dood met 20 bewakers waardoor er eigenlijk alsnog niks veranderd :surrender:

waarom laat je je sowieso opsluiten? xd
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016

Is toch redelijk logisch als je uit een gevangenis ontsnapt dat ze dat niet vergeten? :P
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
The Anim0l wrote:

Ik kon niks anders.
Is ook weer een quest er bij trouwens.

Maar ik dacht dat als ik in de gevangenis ging, dat ik misschien niet meer telkens gepakt zou worden door die bewakers >.<
Hardtraxx Veteran
last seen 27 days ago
Daveytl wrote:
The Anim0l wrote:

Ik kon niks anders.
Is ook weer een quest er bij trouwens.

Maar ik dacht dat als ik in de gevangenis ging, dat ik misschien niet meer telkens gepakt zou worden door die bewakers >.<
tjaa wat verwacht je dan als je ontsnapt xD
heb nog nooit iemand gezien die ontsnapt is uit de gevangenis waar vervolgens niet meer naar word omgekeken :D
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Ik heb het ook nog nooit gezien dat alle bewakers advonturieren waren totdat ze een pijl in de knie kregen.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
na maandenlange ervaring EN intensieve speurwerk... Heb ik dit spel tot een goed einde gebracht.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Nuracore wrote:na maandenlange ervaring EN intensieve speurwerk... Heb ik dit spel tot een goed einde gebracht.
Mainquest afgelopen? Of ook alle side-quests?

Gisteren weer een achievement gehaald voor het clearen van 50 dungeons.
Ben nu vooral bezig met het ontdekken van nieuwe spots. Die mammoeten zijn echt overweldigend om te zien & om er mee te vechten blijft ook leuk ^^

Wel is het jammer dat mijn Xbox nog wel eens uitvalt, ik heb geen idee waarom >.<
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Daveytl wrote:
Nuracore wrote:na maandenlange ervaring EN intensieve speurwerk... Heb ik dit spel tot een goed einde gebracht.
Mainquest afgelopen? Of ook alle side-quests?

Gisteren weer een achievement gehaald voor het clearen van 50 dungeons.
Ben nu vooral bezig met het ontdekken van nieuwe spots. Die mammoeten zijn echt overweldigend om te zien & om er mee te vechten blijft ook leuk ^^

Wel is het jammer dat mijn Xbox nog wel eens uitvalt, ik heb geen idee waarom >.<
misschien is je xbox te warm. moet je mee uitkijken anders brand hij de soldering weg van het moederbord (ring of dead)

ja main :P en deels side :)
A
1 Maand en 8 dagen :P
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Almighty wrote:
1 Maand en 8 dagen :P
verpest mijn moment maar weer :$
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Daveytl wrote:
Atraxisz wrote:Welke moeilijkheidsgraad spelen jullie dan? Ik speel op adept volgens mij
Me 2 ;)

Ik ben gvd een vampier jonguh!
>.<
Weerwolf jonguh :P
Hardtraxxer
401 posts member since 2011
last seen Feb 2012
Ernst, Bobbie & De Rest :$
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Be Quiet wrote:
Ernst, Bobbie & De Rest :$
:worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 27 days ago
na 95 uur toch maar een keer naar falkreath gegaan xD
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
Level 30 nu :D
Gister maar eindelijk is way of the voice gedaan.
C
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Die comments van youtube :lol:

I used to took an arrow in the knee, but then i took a piece of lego on the heel :lol:
En dat filmpje is 300 keer bekeken maar heeft 7000 likes? :huh:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Gisteren 100 smithing gehaald. Dragon armor is echt zoveel makkelijker te maken in vergelijking met die ebony zooi enzo. Dat vind ik eigenlijk wel jammer.
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023

Heb ik nu ook last van wat een Pauper Quest, dacht oke heb ze geholpen te ontsnapen ben ik wel af van die bewakers omdat hun dan de macht over nemen, maar nee...
Hardtraxx Veteran
last seen 27 days ago
Khadber wrote:Gisteren 100 smithing gehaald. Dragon armor is echt zoveel makkelijker te maken in vergelijking met die ebony zooi enzo. Dat vind ik eigenlijk wel jammer.

haha idd

kloop nu ook in me dragonoutfit
zo nu en dan ff een deadric armor stukkie maken :P
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
The Anim0l wrote:
Khadber wrote:Gisteren 100 smithing gehaald. Dragon armor is echt zoveel makkelijker te maken in vergelijking met die ebony zooi enzo. Dat vind ik eigenlijk wel jammer.

haha idd

kloop nu ook in me dragonoutfit
zo nu en dan ff een deadric armor stukkie maken :P
Ik gister ook 100 gemaakt in een middagje vet simpel met iron daggers maken :D.