Chukkels wrote:Als je denkt dat WoW alleen gaat om dingen verzamelen en beestjes doden, ben je niet goed snik in mijn ogen.
PvP servers _O_
Chukkels wrote:Als je denkt dat WoW alleen gaat om dingen verzamelen en beestjes doden, ben je niet goed snik in mijn ogen.
Het is toch zo? Ik heb niemand iets anders zien doen hoor...Jeff3rd wrote:Chukkels wrote:Als je denkt dat WoW alleen gaat om dingen verzamelen en beestjes doden, ben je niet goed snik in mijn ogen.
PvP servers _O_
Ik heb iets van een 200 dagen van mijn leven verziekt aan WoW en het is toch echt meer als datG1LL wrote:Het is toch zo? Ik heb niemand iets anders zien doen hoor...
Idd, high-end gaming zeker met meerdere mensen in een spel als WoW is toch wel meer dan ff random lopen en dingen verzamelen. Het is trainen, trainen, trainen en dit doe je niet in je eentje. Je bent gewoon samen met anderen bezig om iets neer te zetten. Op PvE gebied dan. Sowieso geeft het me meer voldoening als ik meedraag aan iets waar anderen ook iets aan hebben (teamplay), dan dat ik puur iets doe wat alleen mezelf is.DarkBeatz wrote:Ik heb iets van een 200 dagen van mijn leven verziekt aan WoW en het is toch echt meer als datG1LL wrote:Het is toch zo? Ik heb niemand iets anders zien doen hoor...Zeker als je PvE doet op een hoog niveau (of PvP uiteraard, maar dat heeft me nooit zoveel geboeid). Anyway wel blij dat ik er vanaf ben, ik was een echte junk
Meen je dit?Dakpan wrote:Companions en Mages-Guild uitgespeeld, leek wel een stuk sneller te gaan dan bij Oblivion.
de dark brotherhood ook wel, alleen zijn die bounty's steeds irritantOlijfboompje wrote:Meen je dit?Dakpan wrote:Companions en Mages-Guild uitgespeeld, leek wel een stuk sneller te gaan dan bij Oblivion.
Damn
Ik ben benieuwd, op level 12 is het nog best lastig
Die quest van de mage guild zijn dan geen eitje
Dan doe je het niet sneaky genoegNuracore wrote:de dark brotherhood ook wel, alleen zijn die bounty's steeds irritantOlijfboompje wrote:Meen je dit?Dakpan wrote:Companions en Mages-Guild uitgespeeld, leek wel een stuk sneller te gaan dan bij Oblivion.
Damn
Ik ben benieuwd, op level 12 is het nog best lastig
Die quest van de mage guild zijn dan geen eitje
Lol?stefaneke wrote:Kwam net zo'n hond tegen, hij kan praten
Nee maar ben wel allemaal vampiers tegengekomen. Moet alleen nog de meest noordelijke "Hold" ontdekken. Level 14 atm. Met 39 in destruction en 47 in archery.Olijfboompje wrote:Lol?stefaneke wrote:Kwam net zo'n hond tegen, hij kan praten
Iemand trouwens ook al een weerwolf?
Ik uiteraard.Olijfboompje wrote:Lol?stefaneke wrote:Kwam net zo'n hond tegen, hij kan praten
Hehe, same hereDakpan wrote:Ik uiteraard.Olijfboompje wrote:Lol?stefaneke wrote:Kwam net zo'n hond tegen, hij kan praten
Ik ben ook al vampiers tegen gekomen..stefaneke wrote:
Nee maar ben wel allemaal vampiers tegengekomen. Moet alleen nog de meest noordelijke "Hold" ontdekken. Level 14 atm. Met 39 in destruction en 47 in archery.
mietoeDakpan wrote:Ik uiteraard.Olijfboompje wrote:Lol?stefaneke wrote:Kwam net zo'n hond tegen, hij kan praten