Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:20 

twilightforce schreef:
G1LL schreef:
Ga maar weer verder mensen ;) . Is niet echt eerlijk, en als 't nou zo'n leuk spel is, en we het er toch over hebben; Overtuig mij er van dat het niet weer zo'n spel is als WoW waar je een beetje door zo'n wereldje loopt en beesten neerschiet en flesjes toverdrank verzameld. Wat is er zo leuk hier aan :)

vooroordelen eh? :P :P

ik heb skyrim (nog) niet gespeeld maar het woord voor The Elder Scrolls serie is toch wel: immersie.
Je word in zo'n grote vrije wereld ingestuurd om met mensen te praten, je character uit te bouwen en idd quests te doen. verschil met WoW is dat de gesprekken daadwerkelijke gesprekken zijn ipv. (banaal, I know) "hier is een quest en nu oprotten" zoals je dat tegenkomt in WoW.

Ik kan in ieder geval niet wachten om ong. een week van de wereld te zijn zoals dat gebeurde met Oblivion en Fallout 3 (mindere mate Morrowind), maar uit pure zelfbescherming (hertentamen) moet ik skyrim nog even uistellen.

Can't wait :D

Heb WoW trail gedaan, en daar is het bij gebleven. Vond er geen hol aan, toch maar Oblivion geruild met een vriend voor een andere game, en ik was ver-kocht. Ik zou zeggen, Gillian, download het en kijk hoelang je het volhoud! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:21 

Hardtraxx Veteran

Even nog uitleg dan: Battlefield & MW3 worden door veel van onze members gespeeld, ditzelfde geld blijkbaar voor Skyrim dus dat is 1 van de redenen dat deze weer open gaat. Als je deze 3 games allemaal in het game topic moet bespreken word het een grote puinhoop, en dat snappen wij ook heus wel. Saints Row en Assasins Creed worden miss door 2 van de 6000 members hier gespeeld, dus die mogen hun ervaringen gewoon delen in ''Het Game Topic'' om die games maar even dan als voorbeeld te nemen.

Prima toch zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:21 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Werd duidelijk aangegeven dat we geen losse topics meer willen hebben.

EDIT:

Ga maar weer verder mensen ;) . Is niet echt eerlijk, en als 't nou zo'n leuk spel is, en we het er toch over hebben; Overtuig mij er van dat het niet weer zo'n spel is als WoW waar je een beetje door zo'n wereldje loopt en beesten neerschiet en flesjes toverdrank verzameld. Wat is er zo leuk hier aan :)

je kunt er je eigen verhaal van maken. Bij WOW is het alleen quest ophalen en met de guild meelopen. Bij skyrim krijg je zelf je gesprekken die je kan maken, zelf je keuzes, je eigen groepen, meer schillende soorten transformaties (weerwolf et etc) noem het maar op ! het enige min punt is dat het niet online kan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:25 

Hardtraxx Veteran

Dus als ik 't goed begrijp is het gewoon WoW maar dan net iets meer xd . Dat blijft voor mij nog steeds doelloos door een fantasy wereld lopen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:27 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Even nog uitleg dan: Battlefield & MW3 worden door veel van onze members gespeeld, ditzelfde geld blijkbaar voor Skyrim dus dat is 1 van de redenen dat deze weer open gaat. Als je deze 3 games allemaal in het game topic moet bespreken word het een grote puinhoop, en dat snappen wij ook heus wel. Saints Row en Assasins Creed worden miss door 2 van de 6000 members hier gespeeld, dus die mogen hun ervaringen gewoon delen in ''Het Game Topic'' om die games maar even dan als voorbeeld te nemen.

Prima toch zo?

de MW3 en BF3 topics konden open blijven, maar er mocht geen skyrim topic komen. dus dan is er toch geen puinhoop in het games topic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:27 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Dus als ik 't goed begrijp is het gewoon WoW maar dan net iets meer xd . Dat blijft voor mij nog steeds doelloos door een fantasy wereld lopen xd

dat kan :p je moet maar net weggelegt zijn voor RPG games :) net als wat almighty zegt
Citaat:
download het en kijk hoelang je het volhoud!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:30 

G1LL schreef:
Werd duidelijk aangegeven dat we geen losse topics meer willen hebben.

+1
tis hier geen game forum
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:32 

Hardtraxx Veteran

Asyrian schreef:
G1LL schreef:

Prima toch zo?

de MW3 en BF3 topics konden open blijven, maar er mocht geen skyrim topic komen. dus dan is er toch geen puinhoop in het games topic?

Wel als veel mensen het over Skyrim gaan hebben en d'r weer 1 of ander iemand over bijv Assasins Creed doorheen begint te lullen :) . Wat is je probleem nu? Denk dat het zo toch wel eerlijk is? Als jij nou een Saints Row topic aanmaakt en daar alleen met jezelf en nog 1 iemand over praat kun je dat toch ook gewoon in het game topic doen? Hier zijn d'r tientallen die dit spel spelen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:38 

Hardtraxx Veteran

zo is het altijd al geweest, en dat ging prima. mijn probleem is dat er eerst gezegd word dat er GEEN topic voor een ander spel zoals Skyrim komt, en vervolgens wordt dit doodleuk getolereerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:40 

Hardtraxx Veteran

Asyrian schreef:
zo is het altijd al geweest, en dat ging prima. mijn probleem is dat er eerst gezegd word dat er GEEN topic voor een ander spel zoals Skyrim komt, en vervolgens wordt dit doodleuk getolereerd.

Tja, shit happens sometimes.. Mijn excuses voor dat ik een keer iets fouts doe.

Ontopic vanaf hier:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:42 

Hardtraxx Veteran

oke dat slaat dus nergens op, shit happens :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:57 

Hardtraxxer

G1LL schreef:

Dan is CoD en BF ook doelloos door een map heen rennen. het is wel erg kort door de bocht hoe jij het beschrijft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:59 

Hardtraxx Veteran

Hele middag geleerd, nu heb ik wel even een uurtje Skyrim verdiend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 16:02 

Asyrian schreef:

Dan kijk je toch niet in het topic? Niets is verplicht. Maar ik denk dat het overzichtelijker is om een subforum voor games te maken, als er genoeg animo voor is, en er een akkoord gesloten kan worden :)

Op naar Skyrim :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 16:02 

Hardtraxx Veteran

Asyrian schreef:
oke dat slaat dus nergens op, shit happens :huh:

Gast waar maak je je druk om?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 16:06 

Hardtraxx Veteran

bots ff SKyrim op HD xbox installeren en flink weer verder addicten :D denk dat ik men muziek door deze game ga verwaarlozen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 16:24 

Donateur

Stiekem wilde ik hier ook een topic voor ( :$ ) Mijn broertje is het al kapot aan het spelen, ik moet helaas nog wachten op me nieuwe videokaart..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 16:31 

Donateur

Randleman schreef:
Teknizion schreef:
Stiekem wilde ik hier ook een topic voor ( :$ ) Mijn broertje is het al kapot aan het spelen, ik moet helaas nog wachten op me nieuwe videokaart..

wat gaat hier fout..?
kick your broertjes ass en ga zelf spelen!!

Nope. Heb er momenteel ook weinig tijd voor eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 16:42 

In Saarthal aangekomen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 17:01 

Hardtraxx Veteran

Asyrian schreef:

Lekker fucking boeiend gast, cry more please.

G1LL hulde, biertje op Loudness. :)

Nu gaan we dit topic even mooi volspammen met Skyrim spul. :D

Zo weer even wat uurtjes erin pompen. Lukt me maar niet om een Dark Brotherhood uitnodiging te krijgen. Gister wel een leuk cadeautje van de Companions gekregen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 17:44 

Dakpan schreef:
Asyrian schreef:

Zo weer even wat uurtjes erin pompen. Lukt me maar niet om een Dark Brotherhood uitnodiging te krijgen. Gister wel een leuk cadeautje van de Companions gekregen. :$

SPOILER:
Weerwolf? :P

Om de Dark Brotherhood te joinen moet je naar Riften, als je daar voor de 1e keer komt word je door zo'n gast aangesproken, als ie uitgesproken is moet je vragen naar de Thievesguild en Dark Brotherhood. Zo kom je erbij :)

Ik heb echt een geweldige quest. In Solitude, doe je een drinkspel met zo'n gozer. Na 2 slokken is je beeld zwart en word je wakker in Markath (?? :lol:). Blijkt dat je een trouwring gekocht hebt en wilt trouwen in zo'n kasteel. Iedereen zegt dat je vannacht heel gelukkig en verlieft was. Dan kom je erachter wie je ten huwelijk heb gevraagd, zo'n ding:
Afbeelding

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 17:45 

Hardtraxx Veteran

Ja dat inderdaad. :P Maar ik las dat over Riften ook, dus ik erheen kan ik dat jong nergens vinden. Terwijl ik wel in de Thieves Guild zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 17:51 

Hardtraxx Veteran

twilightforce schreef:
G1LL schreef:

Dan is CoD en BF ook doelloos door een map heen rennen. het is wel erg kort door de bocht hoe jij het beschrijft :P

Nou wat uitgebreider dan. Ik snap niet wat mensen nou leuk vinden om eindeloos door een wereld te lopen en dan dingen te verzamelen. Ik heb vaak genoeg maten van me WoW zien spelen en dan ben je daar 2 uur, en het enige wat hij heeft gedaan is 1 beest gedood, af en toe wat gepraat en verder een heel stuk gelopen :/ :huh: . Ik zie dat niet als gamen. Als Skyrim net zoiets is, maar dan ipv (weet ik veel) elfen dat je draken aan het doden bent, nou dat is voor mij hetzelfde want het is gewoon nep. Wat BF3 bijv. leuker gameplay maakt is dat het realistisch is. Ik ben absoluut niet van de SF games (vast ook dat ik daarom zo'n hekel heb aan nintendo). Nee, ik vind 't heel vet om met een zwaard te slaan (wellicht middeleeuws game) of te schieten met realistische wapens maar doelloes in een wereld rondlopen is niks voor mij. Dus, is deze game meer dan dat of..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 17:59 

Hardtraxx Veteran

Als je denkt dat WoW alleen gaat om dingen verzamelen en beestjes doden, ben je niet goed snik in mijn ogen. Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 18:03 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Asyrian schreef:

side quest als je een jongen helpt :) die zit in riften bij een klein huisje boven aan. die deur moet je open kraken en dan naar binnen. daar zit een jongen met een skelet en organen :) voor die quest uit (innocence lost) dan moet je slapen en dan word je wakker bij een hidden house bij iemand van de dark brotherhood :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic