Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 20:06 

Aan het typen...

Ik begin de laatste tijd mn interesse voor de huidige hardstyle meer en meer te verliezen. Daarom ben ik me gaan verbreden in andere genres, alleen het lastige van die genres is dat je je eerst weer helemaal moet gaan verdiepen om de minder bekende goede tracks te ontdekken. Daarom leek me het handig om de kennis die men al heeft over andere genres te delen door middel van lijstjes. Lijstjes waar aan iedereen tracks kan toevoegen die volgens hem/haar de moeite waard zijn om eens te beluisteren. Zo kunnen anderen weer nieuwe nummers ontdekken en ontdek je misschien wel muziek die je anders nooit had gehoord.

Ik heb alvast een klein beginnetje gemaakt:
http://list.ly/people/fb/absence.ehs

Ben je geïnteresseerd in nog andere genres, laat het even weten, dan maak ik er daar ook een voor aan.

Hopelijk ontstaan er heel wat lijstjes met heel veel goede muziek en dan met name muziek die je niet 1,2,3 direct tegenkomt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 20:53 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Leuk initiatief :thumbup:

vet dat je dit doet lyst :D

Edit: tuneboy - Heaven is echt baas maar dat is hard house ? :huh: kan die ergens anders bij.
Een nieuw lijstje lijkt me onnodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 21:32 

Ik ben m'n intresse in Hardstyle ook even verloren... Ben ook helemaal niet meer actief hier de laatste maand... Het is hier allom electro/house tegenwoordig. Ik haal m'n electro en house op **** zulke forum's.
Misschien ook een idee om hier soortgelijke forum's te delen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 21:37 

Hardtraxx Veteran

Alleen mag je dat soort sites hier dus niet delen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 21:45 

Niet alles wat er opstaat is illegaal... Veel is eigen werk (edit's etc.) of gewoon gratis weggegeven spul...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 21:51 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Niet alles wat er opstaat is illegaal... Veel is eigen werk (edit's etc.) of gewoon gratis weggegeven spul...

Doe maar niet! :D Heb link even weggehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 00:37 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat het andere muziek gedeelte je hier ook al een stuk op weg kan helpen. Staan genoeg youtubelinks in meestal ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 01:59 

bRt_ schreef:
Spablauw schreef:

Doe maar niet! :D Heb link even weggehaald.

Ok, maar nu worden er lijstjes opgemaakt. Denk je dat mensen die muziek zullen kopen? Maar ik snap wel dat hardtraxx illegaal download vrij wil blijven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 07:41 

Hardtraxx Veteran

ik ben die interesse al een tijdje kwijt :D

en wat ik toen heb gedaan in gewoon een setje downloaden van een dj met een andere muziekstijl
en vervolgens ga ik de leuke tracks uit die set opzoeken en zijn ze echt leuk zoek ik meer nummers van die ene dj op en zo zit je heel snel aan veel nummers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 10:53 

Aan het typen...

AniThing schreef:
ik ben die interesse al een tijdje kwijt :D

en wat ik toen heb gedaan in gewoon een setje downloaden van een dj met een andere muziekstijl
en vervolgens ga ik de leuke tracks uit die set opzoeken en zijn ze echt leuk zoek ik meer nummers van die ene dj op en zo zit je heel snel aan veel nummers :P

Ja daar heb ik wat aan, een willekeurig setje downloaden... In hardtrance kan ik zo 10 setjes downloaden zonder dat ik een echt goed nummer tegenkom, terwijl het toch echt een van mijn favoriete genres is. Bovendien ken ik daar de artiesten nog een beetje, maar in een genre als Ambient zou ik echt niet weten van wie ik een setje moet downloaden. Weet je hoe breed en divers die muziek is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 10:58 

Hardtraxx Veteran

tjaa je moet ergens beginne :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 11:00 

Hardtraxx Veteran

Is er nog een andere manier om de lijsten aan te vullen zonder gebruik te maken van Facebook of Twitter Lyst? Kan me voorstellen dat niet iedereen dit heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 11:16 

Aan het typen...

Nope helaas. Maar goed, een facebook/twitter account is net zo snel gemaakt. Desnoods gebruik je het puur als account voor deze site als je verder niets met facebook/twitter te maken wil hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 21:56 

Hardtraxx Elite

Leuk initiatief, merk zelf ook dat hardstyle me steeds minder begint te boeien(de hardstyle die nu uitkomt). Weet alleen niet wat ik moet luisteren, kloot nu wat aan met house, maar daar zit zoveel verschil in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 22:03 

Hardtraxx Veteran

DJ Hidden - Drastic
DJ Hidden - Scintillate
Igneon System vs Lowroller - Great Violence

Toegevoegd, kan je ook een lijstje maken met gewone hs maar dan alleen speciale nummers
Hardstyle specials ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 22:05 

Great violence is geen hoogstandje, kan je industrial en crossbreed opsplitsen lyst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 22:07 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Great violence is geen hoogstandje, kan je industrial en crossbreed opsplitsen lyst?

sorry :$ zou je kunnen opsplitsen maar sommige zitten naar mijn idee heel dicht bij elkaar ;)

Edit: great violence gedelete

nog een edit: zonde dat niemand meehelpt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 22:09 

Wout1997 schreef:
kaboem schreef:

sorry :$ zou je kunnen opsplitsen maar sommige zitten naar mijn idee heel dicht bij elkaar ;)

Great violence is geen crossbreed.

Crossbreed en dnb lijken ook op elkaar, heeft toch ook geen zin die er bij in te gooien
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 14:06 

Aan het typen...

Heb ze nu opgesplitst en ook Hardstyle toegevoegd. Ook even moderation uitgezet, anders moet ik alles handmatig accepteren.. Het is overigens wel even handig als je hetzelfde formaat aanhoudt. Dus gewoon -youtube uit de titel halen, beschrijving leeglaten en tags de (remix)artiest en het label tussen [], zodat als de lijst groter wordt je nog een beetje kunt filteren. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 17:00 

Hardtraxx Addict

Zou je even beknopt uit kunnen leggen hoe het werkt? Is toch wel handig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 17:07 

Aan het typen...

Is toch niet zo moeilijk?
Add To List
Item With Link
Je plakt een youtube URL
Item note maak je leeg
En bij tags zet je de artiest en [label] gescheiden door een komma.
Add Item
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 17:08 

Ben wel ff wat klassiekers aan het toevoegen.

De gene die straks troep onder crossbreed stopt krijgt een schop onder de kont van me!

Die great violence kan nog net :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 17:18 

Hardtraxx Crew

Wat voor nummers willen we bij HS? Compleet onbekende nummers, "vergeten" nummers, nummers die belangrijk zijn (geweest) in de scene?

Voordat ik klachten krijg over een nummer dat ik toe ga voegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 17:22 

Hardtraxx Addict

Ah meteen mijn twee favo dubstep nummers er op gezet :).
Maar het is dus niet te bedoeling dat we enige informatie bij het nummer geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 17:28 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Compleet onbekende nummers, "vergeten" nummers,
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic