waar moet tuneboy - heaven ?
(voor de 2e keer)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Leuk initiatief. Harddance/trance heeft ook mijn interesse maar heb nooit de tijd/zin om me erin te verdiepen. Weet niet eens waar ik moet beginnen
. Misschien dat dit erbij helpt.
Ook even Breakcore toegevoegd
Tenminste ik gok dat het breakcore is 
Ik ben ook een beetje aan het proberen andere muzieksoorten te ontdekken, hardstyle kan me de laatste tijd nog maar weinig boeien. Heb laatst eens bij toty gekeken wat nou nog echt vette releases waren, ik kwam volgens mij op 3 in de laatste 3 maanden, op het Machine album daargelaten.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Zonde dat dit niet zo loopt ;(.
Zie dit topic net pas voor het eerst, maar echt hulde voor dit initiatief!
Zal morgen op m'n gemak eens die site bekijken en wellicht helpen met aanvullen.
Zal morgen op m'n gemak eens die site bekijken en wellicht helpen met aanvullen.
Ik zal binnenkort ook weer eens bezig gaan, moest de laatste tijd veel werken.
Dit dus. Lyst zou Hardtechno/Schranz toegevoegd kunnen worden?Oxbow wrote:Zie dit topic net pas voor het eerst, maar echt hulde voor dit initiatief!![]()
Had hier graag aan meegedaan maar heb geen Facebook en weiger het aan te maken. 
-
SHardtraxx Addict
- last seen Jul 2015
Zonde. Waarom weiger je om Facebook aan te maken?Dakpan wrote:Had hier graag aan meegedaan maar heb geen Facebook en weiger het aan te maken.
Je kunt je ook inloggen met TwitterDakpan wrote:Had hier graag aan meegedaan maar heb geen Facebook en weiger het aan te maken.
Heb ik ook niet.Lyst wrote:Je kunt je ook inloggen met TwitterDakpan wrote:Had hier graag aan meegedaan maar heb geen Facebook en weiger het aan te maken.
Hou niet van die social media hypes.Strep wrote:Zonde. Waarom weiger je om Facebook aan te maken?Dakpan wrote:Had hier graag aan meegedaan maar heb geen Facebook en weiger het aan te maken.
Kun je nog wat genres toevoegen?
- Progressive & Uplifting Trance
- (Minimal) Techno
- Progressive & Uplifting Trance
- (Minimal) Techno
http://list.ly/people/fb/absence.ehs
En dakpan stel je niet zo aan, je gebruikt het medium zelf toch niet?
Ik kan er ook weinig aan doen dat steeds meer dingen een facebook login krijgen.
En dakpan stel je niet zo aan, je gebruikt het medium zelf toch niet?
@dakpan
Maak gewoon ffies een twitteracount aan met een 10minutesmail. Doe ik ook altijd bij dit soort dingen, heb je binnen 1 minuut gedaan.
Maak gewoon ffies een twitteracount aan met een 10minutesmail. Doe ik ook altijd bij dit soort dingen, heb je binnen 1 minuut gedaan.
Mag ik ook DnB van bijvoorbeeld Hospital Records neerzetten of alleen de harde (eye-d) & hidden enz. tracks?
-
K
oostzaner wrote:Mag ik ook DnB van bijvoorbeeld Hospital Records neerzetten of alleen de harde (eye-d) & hidden enz. tracks?
dnb is dnb, maar wel goede platen
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Smaak is relatief hé boemerkaboem wrote: dnb is dnb, maar wel goede platen![]()
-
SHardtraxx Addict
- last seen Jul 2015
DnB is DnB. Dus ook Hospital Records inderdaad.oostzaner wrote:Mag ik ook DnB van bijvoorbeeld Hospital Records neerzetten of alleen de harde (eye-d) & hidden enz. tracks?