Ik ben alweer ontslagen, slowpokeRuubiie wrote:nou chris! hier zit een stukje verstandigheid in, je moet wat doen als je in het z'huis ligt! dus je hebt waarschjijnlijk ook gewoon goed nagedacht enzo?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
nou dan alsnog sterke voor toekomstige medische problemen. laat maar weten als er iets is. wij ztaan voor je klaar! vrined. 
ik neem aan dat je met hardbass gewoon weer van de partij bent? (A) anders zie ik je verderop volgend jaar wel weer een keer verschijnen op een feest
maar sowieso, epilepsie is neit echt iets waar je op zit te wachten :S
Feestjes hooguit 1 of 2 per maand

rustig aan zegt ie
rustig aan zegt ie
Dude waarom ga jij alleen naar hardbass, zijn zoveel betere feestenDj Skitzo wrote:ik neem aan dat je met hardbass gewoon weer van de partij bent? (A) anders zie ik je verderop volgend jaar wel weer een keer verschijnen op een feest![]()
Sterkte chukkeltje, was leuk op TQ.
Henk-Jan wrote:Dude waarom ga jij alleen naar hardbass, zijn zoveel betere feestenDj Skitzo wrote:ik neem aan dat je met hardbass gewoon weer van de partij bent? (A) anders zie ik je verderop volgend jaar wel weer een keer verschijnen op een feest![]()
lezen......
chukk mag volgens mij voorlopig niet naar party's
en waarschijnlijk is hardbass de eerst komende party waar chukkie heen kan
Uh... Ik ben volgende week alweer op de dansvloer te vinden en over 2 weken in het Dome hoorThe Anim0l wrote:Henk-Jan wrote:Dude waarom ga jij alleen naar hardbass, zijn zoveel betere feestenDj Skitzo wrote:ik neem aan dat je met hardbass gewoon weer van de partij bent? (A) anders zie ik je verderop volgend jaar wel weer een keer verschijnen op een feest![]()
lezen......
chukk mag volgens mij voorlopig niet naar party's
en waarschijnlijk is hardbass de eerst komende party waar chukkie heen kan
misschien omdat ik niet de enige ben die beslist na welk feest we gaan... ik wil ook wel naar andere feesten maar aangezien rick studeert kan die niet zoveel feesten meepakken(geld te kort)Henk-Jan wrote:Dude waarom ga jij alleen naar hardbass, zijn zoveel betere feestenDj Skitzo wrote:ik neem aan dat je met hardbass gewoon weer van de partij bent? (A) anders zie ik je verderop volgend jaar wel weer een keer verschijnen op een feest![]()
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Sterkte en mogen je er snel weer bovenop komen!
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
LOL, maar WTFhardaddict wrote:afbeelding
Sterkte man, en uh miss ook even rustig aan met de druggies?
Vrijdag mag ie weermr_vertigo wrote:Sterkte man, en uh miss ook even rustig aan met de druggies?