Sterkte jonge!!
Active topics in Off-Topic
Moderators
Olijfboompje wrote:Beterschap man!
Dat je snel weer met ons mee kan gaan naar de leukste feestjes van Nederland.
Ik zie je volgende week als het goed is!
Love you all!
Gaat alweer stukken beter met me. Alle testen zijn gedaan, nu wachten op de uitslag. Hopelijk kan ik vandaag of morgen al naar huis. Ik ben in ieder geval al compleet zelfstandig, dus heb er goede hoop op. Ik hou jullie op de hoogte! <3
Gaat alweer stukken beter met me. Alle testen zijn gedaan, nu wachten op de uitslag. Hopelijk kan ik vandaag of morgen al naar huis. Ik ben in ieder geval al compleet zelfstandig, dus heb er goede hoop op. Ik hou jullie op de hoogte! <3
-
D
sterkte man!
Ik kan dit bevestigen, chris huppelt hier alweer vrolijk door het ziekenhuis rond. Net een patatje gegeten en wij gaan zo weer door met onze reisChukkels wrote:Love you all!![]()
Lievvvv dat jullie langs zijn gekomen. Ik ben een stuk vrolijker nuIris93 wrote:Ik kan dit bevestigen, chris huppelt hier alweer vrolijk door het ziekenhuis rond. Net een patatje gegeten en wij gaan zo weer door met onze reisChukkels wrote:Love you all!![]()
Nu wachten op de arts die zo langs komt
Goed om te lezen bro. Ik zal aan je denken als die inslaat op Q-base.
Geen leuke verpleegster?Chukkels wrote:Lievvvv dat jullie langs zijn gekomen. Ik ben een stuk vrolijker nuIris93 wrote:Ik kan dit bevestigen, chris huppelt hier alweer vrolijk door het ziekenhuis rond. Net een patatje gegeten en wij gaan zo weer door met onze reisChukkels wrote:Love you all!![]()
Nu wachten op de arts die zo langs komt
IK MAG NAAR HUIS!
Op de MRI is geen afwijking gevonden, op de ECC gisteren wel. Maar dus goed nieuws en ik mag weer alles doen, behalve alleen in bad. Dus vrouwlijke members hier die mij willen vergezellen in bad?
Op de MRI is geen afwijking gevonden, op de ECC gisteren wel. Maar dus goed nieuws en ik mag weer alles doen, behalve alleen in bad. Dus vrouwlijke members hier die mij willen vergezellen in bad?
mama of de buurvrouw lief aankijkeChukkels wrote: Maar dus goed nieuws en ik mag weer alles doen, behalve alleen in bad. Dus vrouwlijke members hier die mij willen vergezellen in bad?
Nope, tickets al verkocht. En mama vindt het ook niet goedroberttt wrote:Dus naar Q-Base!
En terecht! ik zou je persoonlijk weg halen uit Weeze als je ging !Chukkels wrote:Nope, tickets al verkocht. En mama vindt het ook niet goedroberttt wrote:Dus naar Q-Base!
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
Stay positive man 

Woow.. ben blij om te horen dat 't weer beter gaat!
Volgend jaar is er gewoon weer een Q-base. Nu is 't gewoon belangrijk dat je gezondheid even voor gaat right?
Zijn nog zat avondjes waar we weer gek kunnen doen (en dan doel ik even op de afgelopen editie van XX Raww
Volgend jaar is er gewoon weer een Q-base. Nu is 't gewoon belangrijk dat je gezondheid even voor gaat right?
Zijn nog zat avondjes waar we weer gek kunnen doen (en dan doel ik even op de afgelopen editie van XX Raww
Vet, dan ga jij dus ookroberttt wrote:En terecht! ik zou je persoonlijk weg halen uit Weeze als je ging !Chukkels wrote:Nope, tickets al verkocht. En mama vindt het ook niet goedroberttt wrote:Dus naar Q-Base!
Van de dokter mag ik op zich wel gaan
Maar ja, gaat me veel te duur worden anders
Sterkte man!
Heb je vaker last van epilepsie? Ik heb het ook gehad maar ben er gelukkig over heen gegroeid. Heb maar 1x een aanval gehad waar bij ik helemaal niets meer kon en alleen alles wel kon horen. Best eng.
Heb je vaker last van epilepsie? Ik heb het ook gehad maar ben er gelukkig over heen gegroeid. Heb maar 1x een aanval gehad waar bij ik helemaal niets meer kon en alleen alles wel kon horen. Best eng.
Gelukkig dat het beter gaat
nog veel sterkte hiermee!
Yup, al gaat dat extreem lastig worden. In ieder geval ga ik nu met school overleggen van hoe of wat. Waarschijnlijk kan ik aanvragen dat ik het eerste half jaar alleen mijn P-vakken ga doen (zijn er 5), zodat ik niet al te veel stress heb en het gewoon rustig aan kan zien het eerste half jaar. Dan zal ik ook heel weinig op school hoeven te zijn, wat het ook een stuk gemakkelijker maakt om me volledig te concentreren op de vakken die ik moet halen.Project 141 wrote:Mooi dat het al snel weer beter ging! Maar het half jaar geen autorijden blijft?
Feestjes gaan ook even op een lager pitje, hooguit 1, bij hoge uitzondering 2 per maand (discotheekfeestjes daarbuiten gelaten). Kortom even pas op de plaats, hopen dat ik in de ziektewet kan komen en dan even geld opzij zetten voor een autootje en dan proberen mijn ouders te overtuigen dat ik als ik weer mag rijden toch echt een eigen autootje nodig heb