ja gvd vraag alleen of ze die schoen mooi vinden.Raven wrote:ThaBomba. wrote:Is het hebben van een dubbel account niet tegen de regels enzo?Haha motte ze dan, Teup?_theon_ wrote:Ja. Vooral als je vorige account een ban heeft gekregen.
Active topics in Off-Topic
Moderators
prima cw
ik heb net mijn japanese textile pack binnen. Zal morgen even foto plaatsen
ik heb net mijn japanese textile pack binnen. Zal morgen even foto plaatsen
die bovenste zijn net babyschoentjes 
Toch eindelijk weer eens een paar Air Max aanschaffen. Specifiek Air Max 1 Ultra Moire's. Worden uit Amerika gehaald door familie (want goedkoper) en de keuze is een beetje tussen.

Eerste twee zijn makkelijk in de USA te krijgen. De derde is nog moeilijk te vinden (oud) en de laatste is helaas alleen in Europa te verkrijgen.

Eerste twee zijn makkelijk in de USA te krijgen. De derde is nog moeilijk te vinden (oud) en de laatste is helaas alleen in Europa te verkrijgen.
Nice, ik heb die kumquat's
en om even in te haken op het bericht erboven; Ik snap echt niet wat je mooi vindt aan ultra moires.
en om even in te haken op het bericht erboven; Ik snap echt niet wat je mooi vindt aan ultra moires.
Die zoek ik, maar alleen op marktplaats nog te vindenpim__ wrote:Nice, ik heb die kumquat's
ohja en dit:
x10000pim__ wrote:en om even in te haken op het bericht erboven; Ik snap echt niet wat je mooi vindt aan ultra moires.
Dit heb ik zelf ook, wil graag nieuwe air max, maar vind alle ultra moires eigenlijk lelijkpim__ wrote:Ik snap echt niet wat je mooi vindt aan ultra moires.
Air max 1 Essentials/premium waren zo vet
Ultra Moire Camo's vind ik wel dik, heb zelf verder vrij weinig met Air Max.
duurt lang. Heb deze besteld net:

zo blij mee

zo blij mee
Vet!! Hoeveel heb je er voor neer moeten leggen?pim__ wrote:Heb deze besteld net
Komt hier serieus een re-stock van? Kopen kopen kopen.Fothermucker wrote:
Yup, heeft de poll van 'Vote AirMax back' gewonnen en worden dus opnieuw gereleased.Fuzzylogic wrote:Komt hier serieus een re-stock van? Kopen kopen kopen.
Incl. Verzendkosten 540€MelvinFR wrote:Vet!! Hoeveel heb je er voor neer moeten leggen?pim__ wrote:Heb deze besteld net
Verdomme. Loop je dan ook met van die zwembadschoentjes over je schoenen over straat?
€ 540 voor een paar schoenen..sonnebloem wrote:wat
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
pim__ wrote:Incl. Verzendkosten 540€MelvinFR wrote:Vet!! Hoeveel heb je er voor neer moeten leggen?pim__ wrote:Heb deze besteld net