Dankje! Heb gelukkig ook nog niemand gezien die ze ook aan had, van me vriendin gekregen die ze vd footlocker Antwerpen heeft weggehaald en nog in prima schone staat. Weet iemand alleen of je dat witte bij de zool weer helemaal wit krijgt. Lichte slijtage plekken zitten erop en denk eraan ze misschien even naar de schoenmaker te brengen :pFIFO wrote:Wauw die zijn vetRTM93 wrote:Alweer bijna een jaar trotse eigenaar van
http://m.ebay.nl/itm/NIKE-AIR-MAX-90-25 ... 1910610603.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 7 days ago
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Je kan zoolverf bestellen en hem daarmee weer wit maken.RTM93 wrote:Dankje! Heb gelukkig ook nog niemand gezien die ze ook aan had, van me vriendin gekregen die ze vd footlocker Antwerpen heeft weggehaald en nog in prima schone staat. Weet iemand alleen of je dat witte bij de zool weer helemaal wit krijgt. Lichte slijtage plekken zitten erop en denk eraan ze misschien even naar de schoenmaker te brengen :pFIFO wrote:Wauw die zijn vetRTM93 wrote:Alweer bijna een jaar trotse eigenaar van
http://m.ebay.nl/itm/NIKE-AIR-MAX-90-25 ... 1910610603.
Deze worden morgen middag door de postbode overhandigt

Ik vind ze echt verschrikkelijk lelijk
Maar ieder z'n ding 
Fuzzylogic wrote:Ik vind ze echt verschrikkelijk lelijkMaar ieder z'n ding
t zijn Nike Air Max MP Ultra schoenensonnebloem wrote:kruising tussen nieuw en oud?
Voor het eerst sinds een jaar of 10 maar weer eens air max'jes besteld:)
Deze zijn het geworden

Deze zijn het geworden

waar gehaald? vind ze echt vet!klapstoel wrote:Deze worden morgen middag door de postbode overhandigt![]()
[img]plaatje
leuk paartje!Lunatic wrote:Voor het eerst sinds een jaar of 10 maar weer eens air max'jes besteld:)
Deze zijn het geworden
ik heb gel lyte 3 spectra green besteld.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Heb ze ook. Zijn online wel te bestellen.MeneerEend wrote:waar gehaald? vind ze echt vet!klapstoel wrote:Deze worden morgen middag door de postbode overhandigt![]()
[img]plaatje
Shit man pim, waar heb je die geldboom gepland?
teupie ben ik.Terrordrang wrote:Shit man pim, waar heb je die geldboom gepland?
Maar ik werk full-time en woon thuis, dus ik heb nu nog even het geluk dat ik best wat geld kan besteden elke maand.
Is het hebben van een dubbel account niet tegen de regels enzo? Vind die bamboo een beetje vrouwelijk maar verder wel mooi
Ja. Vooral als je vorige account een ban heeft gekregen.
Nu ben ik gewoon weer pim, teupie was net bij mij thuis!
ot. Groene zijn ook besteld, toch wel erg nice.
ot. Groene zijn ook besteld, toch wel erg nice.