Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 21:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

https://www.nike.com/nl/launch/t/air-max-1-schematic-white/?CP=EUNS_AFF_AWIN_NL_325431_httpswwwsneakerjagersnl_174593&awc=16332_1565809154_fbd0f56f03dd4bc9ceba3c926c78ca47
:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 21:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:

Vergelijkbaar met deze https://www.nike.com/nl/en/launch/t/air ... 38f6ea3923
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yep die heb ik ook haha, misschien deze witte ook maar erbij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 15:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op zoek naar nieuwe schoenen voor op het werk. Moet veel lopen, dus ze moeten comfortabel zitten en ook niet te duur zijn. Iemand tips? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 16:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Op zoek naar nieuwe schoenen voor op het werk. Moet veel lopen, dus ze moeten comfortabel zitten en ook niet te duur zijn. Iemand tips? :)


Zitten er hier nog veiligheidseisen aan? :) Als in S1, S2 of S3?
Zo niet dan beveel ik de ASICS GEL LYTE series aan, zitten erg comfortabel en geven veel steun!

Zijn daarnaast ook nog eens prima schoenen om te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gevavi Tiger S3 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 12:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Gevavi Tiger S3 :thumbup:


Als het inderdaad werkschoenen moeten zijn dan ben ik zelf groot voorstander van de Grisport Nordic S!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 14:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoeven geen werkschoenen te zijn. Extra stevigheid en toch een sportief uiterlijk is natuurlijk altijd meegenomen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel heel branchespecifiek, maar zag dit artikel voorbij komen:

https://www.ad.nl/ad-werkt/nike-ontwikkelt-schoen-voor-verpleegkundigen-en-dokters-schoen-voor-dagelijkse-helden~a76a1dc0/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Hoeven geen werkschoenen te zijn. Extra stevigheid en toch een sportief uiterlijk is natuurlijk altijd meegenomen! :)

Als je eenmaal met stalen jopen loopt dan wil je niet meer zonder
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooral handig bij het stappen, mocht er fittie zijn ah mattie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na lang wikken en wegen toch besloten om Nike Air Max 1 Parra over te gaan kopen. Nog nooit zoveel geld uitgegeven aan een schoen maar vind ze echt supervet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Conzpiracy schreef:
Na lang wikken en wegen toch besloten om Nike Air Max 1 Parra over te gaan kopen. Nog nooit zoveel geld uitgegeven aan een schoen maar vind ze echt supervet.


Voor hoeveel ga je ze overkopen? Ik zie echt bizarre bedragen voorbij komen van tegen de €3000,- voor die schoen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 16:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Conzpiracy schreef:
Na lang wikken en wegen toch besloten om Nike Air Max 1 Parra over te gaan kopen. Nog nooit zoveel geld uitgegeven aan een schoen maar vind ze echt supervet.


Voor hoeveel ga je ze overkopen? Ik zie echt bizarre bedragen voorbij komen van tegen de €3000,- voor die schoen :x

Via een Stockx zijn ze stukken goedkoper te krijgen, verschilt wel per maat maar daar zijn ze max €550 meen ik. Zit nu op eentje te bieden die mij max €460 gaat kosten. €3000 heb ik er echt niet voor over haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 12:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk dat Hekzitter het over een parra x patta collab heeft, zijn namelijk wel meerdere parra collabs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Denk dat Hekzitter het over een parra x patta collab heeft, zijn namelijk wel meerdere parra collabs.


Ja dat weet ik, maar die patta collab is die cherrywood versie, die is ook tegen de 3000 aan ja (of zelfs meer), maar de 2018 versie van Parra, wordt ook op meerdere sites tegen die prijs aangeboden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 17:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Fluxion schreef:
Denk dat Hekzitter het over een parra x patta collab heeft, zijn namelijk wel meerdere parra collabs.


Ja dat weet ik, maar die patta collab is die cherrywood versie, die is ook tegen de 3000 aan ja (of zelfs meer), maar de 2018 versie van Parra, wordt ook op meerdere sites tegen die prijs aangeboden :)

Aah, misschien was dat de friends & family versie dan. Die zijn namelijk wel rond de 2k. Of ze proberen gewoon een of andere gek te vinden die niet verder kijkt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 20:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Fluxion schreef:
Denk dat Hekzitter het over een parra x patta collab heeft, zijn namelijk wel meerdere parra collabs.


Ja dat weet ik, maar die patta collab is die cherrywood versie, die is ook tegen de 3000 aan ja (of zelfs meer), maar de 2018 versie van Parra, wordt ook op meerdere sites tegen die prijs aangeboden :)

Yess, ik bedoel de 2018 ;) .

Wat is het hoogste bedrag wat jullie voor sneakers hebben uitgegeven en welke was het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 21:19 
 

Conzpiracy schreef:
Wat is het hoogste bedrag wat jullie voor sneakers hebben uitgegeven en welke was het?

160 euro voor Nike air max 1 witte ID
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 23:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

550 ofzo. Woei x aspics cervidae. Verder nog wel een aantal Nikes van 250/300

Afbeelding

Wat nu t meeste waard is denk ik mn Nike airmax 1 elephant/vans x patat ' mean eyed cat'

Als je die ongedragen wil kopen leg je wel 600 neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 23:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Conzpiracy schreef:
Hekzitter schreef:
Conzpiracy schreef:
Na lang wikken en wegen toch besloten om Nike Air Max 1 Parra over te gaan kopen. Nog nooit zoveel geld uitgegeven aan een schoen maar vind ze echt supervet.


Voor hoeveel ga je ze overkopen? Ik zie echt bizarre bedragen voorbij komen van tegen de €3000,- voor die schoen :x

Via een Stockx zijn ze stukken goedkoper te krijgen, verschilt wel per maat maar daar zijn ze max €550 meen ik. Zit nu op eentje te bieden die mij max €460 gaat kosten. €3000 heb ik er echt niet voor over haha


zijn ze zoveel waard al? Heb ze voor 300 gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Nike airmax 1 elephant


Dat is voor mij nog wel een #goal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
vans x patat


HET IS VANS x FRIET
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
pim__ schreef:
vans x patat


HET IS VANS x FRIET


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 16:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patta ja
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 79  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic