Vergelijkbaar met deze https://www.nike.com/nl/en/launch/t/air ... 38f6ea3923
Active topics in Off-Topic
Moderators
Yep die heb ik ook haha, misschien deze witte ook maar erbij 
Op zoek naar nieuwe schoenen voor op het werk. Moet veel lopen, dus ze moeten comfortabel zitten en ook niet te duur zijn. Iemand tips? 
Zitten er hier nog veiligheidseisen aan?Solis wrote:Op zoek naar nieuwe schoenen voor op het werk. Moet veel lopen, dus ze moeten comfortabel zitten en ook niet te duur zijn. Iemand tips?
Zo niet dan beveel ik de ASICS GEL LYTE series aan, zitten erg comfortabel en geven veel steun!
Zijn daarnaast ook nog eens prima schoenen om te zien!
Als het inderdaad werkschoenen moeten zijn dan ben ik zelf groot voorstander van de Grisport Nordic S!Alm1ghty wrote:Gevavi Tiger S3
Hoeven geen werkschoenen te zijn. Extra stevigheid en toch een sportief uiterlijk is natuurlijk altijd meegenomen! 
Wel heel branchespecifiek, maar zag dit artikel voorbij komen:
https://www.ad.nl/ad-werkt/nike-ontwikk ... ~a76a1dc0/
https://www.ad.nl/ad-werkt/nike-ontwikk ... ~a76a1dc0/
Als je eenmaal met stalen jopen loopt dan wil je niet meer zonderSolis wrote:Hoeven geen werkschoenen te zijn. Extra stevigheid en toch een sportief uiterlijk is natuurlijk altijd meegenomen!
Vooral handig bij het stappen, mocht er fittie zijn ah mattie.
Na lang wikken en wegen toch besloten om Nike Air Max 1 Parra over te gaan kopen. Nog nooit zoveel geld uitgegeven aan een schoen maar vind ze echt supervet.
Voor hoeveel ga je ze overkopen? Ik zie echt bizarre bedragen voorbij komen van tegen de €3000,- voor die schoenConzpiracy wrote:Na lang wikken en wegen toch besloten om Nike Air Max 1 Parra over te gaan kopen. Nog nooit zoveel geld uitgegeven aan een schoen maar vind ze echt supervet.
Via een Stockx zijn ze stukken goedkoper te krijgen, verschilt wel per maat maar daar zijn ze max €550 meen ik. Zit nu op eentje te bieden die mij max €460 gaat kosten. €3000 heb ik er echt niet voor over hahaHekzitter wrote:Voor hoeveel ga je ze overkopen? Ik zie echt bizarre bedragen voorbij komen van tegen de €3000,- voor die schoenConzpiracy wrote:Na lang wikken en wegen toch besloten om Nike Air Max 1 Parra over te gaan kopen. Nog nooit zoveel geld uitgegeven aan een schoen maar vind ze echt supervet.
Denk dat Hekzitter het over een parra x patta collab heeft, zijn namelijk wel meerdere parra collabs.
Ja dat weet ik, maar die patta collab is die cherrywood versie, die is ook tegen de 3000 aan ja (of zelfs meer), maar de 2018 versie van Parra, wordt ook op meerdere sites tegen die prijs aangebodenFluxion wrote:Denk dat Hekzitter het over een parra x patta collab heeft, zijn namelijk wel meerdere parra collabs.
Aah, misschien was dat de friends & family versie dan. Die zijn namelijk wel rond de 2k. Of ze proberen gewoon een of andere gek te vinden die niet verder kijkt.Hekzitter wrote:Ja dat weet ik, maar die patta collab is die cherrywood versie, die is ook tegen de 3000 aan ja (of zelfs meer), maar de 2018 versie van Parra, wordt ook op meerdere sites tegen die prijs aangebodenFluxion wrote:Denk dat Hekzitter het over een parra x patta collab heeft, zijn namelijk wel meerdere parra collabs.
Yess, ik bedoel de 2018Hekzitter wrote:Ja dat weet ik, maar die patta collab is die cherrywood versie, die is ook tegen de 3000 aan ja (of zelfs meer), maar de 2018 versie van Parra, wordt ook op meerdere sites tegen die prijs aangebodenFluxion wrote:Denk dat Hekzitter het over een parra x patta collab heeft, zijn namelijk wel meerdere parra collabs.
Wat is het hoogste bedrag wat jullie voor sneakers hebben uitgegeven en welke was het?
-
B
160 euro voor Nike air max 1 witte IDConzpiracy wrote:Wat is het hoogste bedrag wat jullie voor sneakers hebben uitgegeven en welke was het?
550 ofzo. Woei x aspics cervidae. Verder nog wel een aantal Nikes van 250/300

Wat nu t meeste waard is denk ik mn Nike airmax 1 elephant/vans x patat ' mean eyed cat'
Als je die ongedragen wil kopen leg je wel 600 neer.

Wat nu t meeste waard is denk ik mn Nike airmax 1 elephant/vans x patat ' mean eyed cat'
Als je die ongedragen wil kopen leg je wel 600 neer.
Last edited by pim__ on 16 Dec 2019 22:58, edited 1 time in total.
zijn ze zoveel waard al? Heb ze voor 300 gehaald.Conzpiracy wrote:Via een Stockx zijn ze stukken goedkoper te krijgen, verschilt wel per maat maar daar zijn ze max €550 meen ik. Zit nu op eentje te bieden die mij max €460 gaat kosten. €3000 heb ik er echt niet voor over hahaHekzitter wrote:Voor hoeveel ga je ze overkopen? Ik zie echt bizarre bedragen voorbij komen van tegen de €3000,- voor die schoenConzpiracy wrote:Na lang wikken en wegen toch besloten om Nike Air Max 1 Parra over te gaan kopen. Nog nooit zoveel geld uitgegeven aan een schoen maar vind ze echt supervet.
Dat is voor mij nog wel een #goal.pim__ wrote:Nike airmax 1 elephant
HET IS VANS x FRIETpim__ wrote:vans x patat
Jordi wrote:HET IS VANS x FRIETpim__ wrote:vans x patat