Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 hours ago
Hardtraxx Elite
2619 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Hardtraxx Elite
2619 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Yep die heb ik ook haha, misschien deze witte ook maar erbij :D
Hardtraxx Elite
Op zoek naar nieuwe schoenen voor op het werk. Moet veel lopen, dus ze moeten comfortabel zitten en ook niet te duur zijn. Iemand tips? :)
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen 25 days ago
Solis wrote:Op zoek naar nieuwe schoenen voor op het werk. Moet veel lopen, dus ze moeten comfortabel zitten en ook niet te duur zijn. Iemand tips? :)
Zitten er hier nog veiligheidseisen aan? :) Als in S1, S2 of S3?
Zo niet dan beveel ik de ASICS GEL LYTE series aan, zitten erg comfortabel en geven veel steun!

Zijn daarnaast ook nog eens prima schoenen om te zien!
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Gevavi Tiger S3 :thumbup:
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen 25 days ago
Alm1ghty wrote:Gevavi Tiger S3 :thumbup:
Als het inderdaad werkschoenen moeten zijn dan ben ik zelf groot voorstander van de Grisport Nordic S!
Hardtraxx Elite
Hoeven geen werkschoenen te zijn. Extra stevigheid en toch een sportief uiterlijk is natuurlijk altijd meegenomen! :)
Hardtraxx Veteran
3812 posts member since 2010
last seen 37 minutes ago
Wel heel branchespecifiek, maar zag dit artikel voorbij komen:

https://www.ad.nl/ad-werkt/nike-ontwikk ... ~a76a1dc0/
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Solis wrote:Hoeven geen werkschoenen te zijn. Extra stevigheid en toch een sportief uiterlijk is natuurlijk altijd meegenomen! :)
Als je eenmaal met stalen jopen loopt dan wil je niet meer zonder
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Vooral handig bij het stappen, mocht er fittie zijn ah mattie.
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Na lang wikken en wegen toch besloten om Nike Air Max 1 Parra over te gaan kopen. Nog nooit zoveel geld uitgegeven aan een schoen maar vind ze echt supervet.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Conzpiracy wrote:Na lang wikken en wegen toch besloten om Nike Air Max 1 Parra over te gaan kopen. Nog nooit zoveel geld uitgegeven aan een schoen maar vind ze echt supervet.
Voor hoeveel ga je ze overkopen? Ik zie echt bizarre bedragen voorbij komen van tegen de €3000,- voor die schoen :x
Hardtraxx Addict
last seen May 2023
Hekzitter wrote:
Conzpiracy wrote:Na lang wikken en wegen toch besloten om Nike Air Max 1 Parra over te gaan kopen. Nog nooit zoveel geld uitgegeven aan een schoen maar vind ze echt supervet.
Voor hoeveel ga je ze overkopen? Ik zie echt bizarre bedragen voorbij komen van tegen de €3000,- voor die schoen :x
Via een Stockx zijn ze stukken goedkoper te krijgen, verschilt wel per maat maar daar zijn ze max €550 meen ik. Zit nu op eentje te bieden die mij max €460 gaat kosten. €3000 heb ik er echt niet voor over haha
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Denk dat Hekzitter het over een parra x patta collab heeft, zijn namelijk wel meerdere parra collabs.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Fluxion wrote:Denk dat Hekzitter het over een parra x patta collab heeft, zijn namelijk wel meerdere parra collabs.
Ja dat weet ik, maar die patta collab is die cherrywood versie, die is ook tegen de 3000 aan ja (of zelfs meer), maar de 2018 versie van Parra, wordt ook op meerdere sites tegen die prijs aangeboden :)
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Hekzitter wrote:
Fluxion wrote:Denk dat Hekzitter het over een parra x patta collab heeft, zijn namelijk wel meerdere parra collabs.
Ja dat weet ik, maar die patta collab is die cherrywood versie, die is ook tegen de 3000 aan ja (of zelfs meer), maar de 2018 versie van Parra, wordt ook op meerdere sites tegen die prijs aangeboden :)
Aah, misschien was dat de friends & family versie dan. Die zijn namelijk wel rond de 2k. Of ze proberen gewoon een of andere gek te vinden die niet verder kijkt. :P
Hardtraxx Addict
last seen May 2023
Hekzitter wrote:
Yess, ik bedoel de 2018 ;) .

Wat is het hoogste bedrag wat jullie voor sneakers hebben uitgegeven en welke was het?
B
Conzpiracy wrote:Wat is het hoogste bedrag wat jullie voor sneakers hebben uitgegeven en welke was het?
160 euro voor Nike air max 1 witte ID
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 1 day ago
550 ofzo. Woei x aspics cervidae. Verder nog wel een aantal Nikes van 250/300

Image

Wat nu t meeste waard is denk ik mn Nike airmax 1 elephant/vans x patat ' mean eyed cat'

Als je die ongedragen wil kopen leg je wel 600 neer.
Last edited by pim__ on 16 Dec 2019 22:58, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Conzpiracy wrote:
Hekzitter wrote:
Via een Stockx zijn ze stukken goedkoper te krijgen, verschilt wel per maat maar daar zijn ze max €550 meen ik. Zit nu op eentje te bieden die mij max €460 gaat kosten. €3000 heb ik er echt niet voor over haha
zijn ze zoveel waard al? Heb ze voor 300 gehaald.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 3 days ago
pim__ wrote:Nike airmax 1 elephant
Dat is voor mij nog wel een #goal.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
pim__ wrote:vans x patat
HET IS VANS x FRIET
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013