Air Max Susan verkoop ging weer hard. Nog sneller dan een Tomorrowland.
Helaas kon ik alleen maar met een creditcard betalen (die ik niet heb), terwijl je bij Nike normaal altijd met iDeal kunt betalen.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik vond die niet zo dope, man. Ik zag die release en dacht direct: "skip".

Net deze binnen, bijna eng om mee in de besmettelijke buitenlucht te lopen zo'n wit stofje.
Last edited by ThaBomba. on 16 Jun 2019 15:37, edited 1 time in total.
Over drie maanden zijn ze zwart. Reversed Michael Jackson.
Was van plan ook nog een nieuw paar zwarte sneakers te halen, maar dan wacht ik wel gewoon rustig af.
Bij een outlet deze voor 38 euro gehaald. Koopje. 
Deze vorige week binnen gekregen, erg fijn!

Deze gehaald voor 70 stenen. Koopje.
Wat soort stenen? Antwoord aub?!The Venator wrote:Deze gehaald voor 70 stenen. Koopje.
https://www.sneakerjagers.nl/sneaker/ni ... blue/81073
Wil graag deze halen, maar zijn er niet meer in mn maat hier in NL en DE, enigste optie is via STOCKX iemand ervaring mee?
Wil graag deze halen, maar zijn er niet meer in mn maat hier in NL en DE, enigste optie is via STOCKX iemand ervaring mee?
Allemaal sténèèèhhhh. Gewoon dat soort wat je moet oprapen.Grim wrote:Wat soort stenen? Antwoord aub?!The Venator wrote:Deze gehaald voor 70 stenen. Koopje.
Hou je *** kees
edit; hep ff me bericht aangepast wil geen ban enso
edit2; kees ken me klote likke
Last edited by pim__ on 13 Jul 2019 13:18, edited 3 times in total.
Moet ik je bannen!!!! Klote jochpim__ wrote:Hou je *** kees
MODS HALLO??? TOLEREREN WIJ DIT HIER???The Venator wrote:Moet ik je bannen!!!! Klote jochpim__ wrote:Hou je *** kees
Hoi, ja. Dit tolereren wij.pim__ wrote:MODS HALLO??? TOLEREREN WIJ DIT HIER???The Venator wrote:Moet ik je bannen!!!! Klote jochpim__ wrote:Hou je *** kees
Solis wrote:Ik wil schoenen zien godverdomme

deze dinsdag ontvangen, naast de 5paren die ik al had
Draag je dit in het dagelijks leven of alleen voor feesten?HardstyleFreak wrote: deze dinsdag ontvangen, naast de 5paren die ik al had![]()