Iemand toevallig nog een Nike by you gemaakt met de nieuwe opties?

Air Max 1 London's van de City Pack.

Waar heb je hem nog op de kop kunnen tikken?Fluxion wrote:Na een behoorlijke tijd weer eens wat nieuws gekocht:
Air Max 1 London's van de City Pack.Het zag er heel slecht uit, maar bij een van de laatste mogelijkheden vanmiddag toch nog weten te slagen.
18Montrose, ik wist dat die ze nog gingen releasen maar ze hadden geen tijd aangegeven. Dus had een chrome plugin aangezet die aangeeft wanneer er iets op de pagina veranderd. 14:02 stonden ze er op, heel snel alles ingevuld en betaald. Toen ik klaar was, was alles ook al op. Had vanmorgen ook al bij Afew de laatste stap bij betalen via Paypal en toen waren ze toch nog out of stock.Goldenstyle wrote:Waar heb je hem nog op de kop kunnen tikken?Fluxion wrote:Na een behoorlijke tijd weer eens wat nieuws gekocht:
Air Max 1 London's van de City Pack.Het zag er heel slecht uit, maar bij een van de laatste mogelijkheden vanmiddag toch nog weten te slagen.
Ja ze gingen rap.. Helaas ben ik ze ook misgelopenFluxion wrote:18Montrose, ik wist dat die ze nog gingen releasen maar ze hadden geen tijd aangegeven. Dus had een chrome plugin aangezet die aangeeft wanneer er iets op de pagina veranderd. 14:02 stonden ze er op, heel snel alles ingevuld en betaald. Toen ik klaar was, was alles ook al op. Had vanmorgen ook al bij Afew de laatste stap bij betalen via Paypal en toen waren ze toch nog out of stock.Goldenstyle wrote:Waar heb je hem nog op de kop kunnen tikken?Fluxion wrote:Na een behoorlijke tijd weer eens wat nieuws gekocht:

Solis wrote:Zijn allebei wel vet! Maar ja allebei uitverkocht waarschijnlijk.

Scheelt me weer 200 euro.pim__ wrote:Solis wrote:Zijn allebei wel vet! Maar ja allebei uitverkocht waarschijnlijk.
ja instant.
ach ik heb al een jaar niks gekocht en ben bijna jarig. Andere paartje ga ik door verkopen.Solis wrote:Scheelt me weer 200 euro.pim__ wrote:Solis wrote:Zijn allebei wel vet! Maar ja allebei uitverkocht waarschijnlijk.
ja instant.
Mocht je een creditcard hebben, de raffles op Footshop staan nog open:Goldenstyle wrote:Zit te twijfelen of ik bij stockx die londen zal kopen, als eerste nog nooit iets bij stockx gekocht en nu zeker met hele corona gedoe weet ik het niet zo eigenlijk.

Hier ook wel mee eens..Zamble wrote:Los van die citypack komen er echt al lang geen harde AM1's uit imo. Kan nog wel een nieuw paar gebruiken.

genantAlm1ghty wrote:Heb deze gehaald na 14 jaar Nike Air of Jordans
Ga er waarschijnlijk nog wel een paar airtjes bijhalen.