ben tussen mainstream en raw in
maar neig meer naar mainstream

maar neig meer naar mainstream
Nja ik denk dat er niet veel op dit forum zijn, die Raw helemaal afscheiden. De meeste op dit forum neigen naar de echte HARDstijl, meer naar Raw dus.Skedoedelefloeps wrote:heel grappig als je kijkt, niemand die (durft) bij main stream te staan... denk dat sommige niet een compleet goed/eerlijk beeld van zichzelf hebben
Heb ook dat idee.Skedoedelefloeps wrote:heel grappig als je kijkt, niemand die (durft) bij main stream te staan... denk dat sommige niet een compleet goed/eerlijk beeld van zichzelf hebben
ja dat kan ik me ook niet voorstellen, maar ik durf te wedden dat er mensen zijn die dat doenJP Hardstyle wrote:waarom zou je niet durven zeggen dat je van mainstream houdt als dat jou smaak is?
ik vind het trouwens ook prima dat iemand mainstream fan is, maar kan alleen niet zo goed tegen die mensen van: sCraP AttAcK Is eChT dE BesTe AnhTeM OoIt!!!, en dan niet eens the prophecy, lost in dreams etc. hebben gehoord
Hier in België hebt ge ook zo'n groepje mensen die enkel DIRTY WORKZ!!!JP Hardstyle wrote:waarom zou je niet durven zeggen dat je van mainstream houdt als dat jou smaak is?
ik vind het trouwens ook prima dat iemand mainstream fan is, maar kan alleen niet zo goed tegen die mensen van: sCraP AttAcK Is eChT dE BesTe AnhTeM OoIt!!!, en dan niet eens the prophecy, lost in dreams etc. hebben gehoord
Dat is jouw meningMaximize wrote:Nja ik denk dat er niet veel op dit forum zijn, die Raw helemaal afscheiden. De meeste op dit forum neigen naar de echte HARDstijl, meer naar Raw dus.Skedoedelefloeps wrote:heel grappig als je kijkt, niemand die (durft) bij main stream te staan... denk dat sommige niet een compleet goed/eerlijk beeld van zichzelf hebben
Josh-T wrote:Ik denk ook wel eens dat er mensen zijn die het gewoon stoer vinden om te zeggen dat ze "Raw" zijn en mainstream bashen..

UhuThund3R wrote:Off-Topic: Is dat onderschrift van jou Atraxisz van Frontliner & MC Villain - Who I Am?
Geweldige plaat dat
Blijft een feit dat als je die tekst los ziet en je realiseert je dat Michael die tekst heeft moeten inspreken dat je gaat denken dat ie misschien toch wel gay is... want die tekst is los best gay, hoewel ik het hele nummer heel goed kan waarderenAtraxisz wrote:UhuThund3R wrote:Off-Topic: Is dat onderschrift van jou Atraxisz van Frontliner & MC Villain - Who I Am?
Geweldige plaat dat
luister maar eens naar To Connect van Abyss & Judge, das pas gayKlementino wrote:Blijft een feit dat als je die tekst los ziet en je realiseert je dat Michael die tekst heeft moeten inspreken dat je gaat denken dat ie misschien toch wel gay is... want die tekst is los best gay, hoewel ik het hele nummer heel goed kan waarderenAtraxisz wrote:UhuThund3R wrote:Off-Topic: Is dat onderschrift van jou Atraxisz van Frontliner & MC Villain - Who I Am?
Geweldige plaat dat
beetje chaos als je HC hier ook in wilt verwerken...KSwoosh wrote:eigenlijk moet er nog een zijde bij met HC: early, happy, industrial, en mainstream (zo ff de grootste hc groepen, dus niet terror en schranz enzo)
Had jou dik in het rood verwacht.Hardstyle_Ambassador wrote:En iemand die mij tussen Parvuz & E-Qlizer kan zetten ?
I´m so lonelyThund3R wrote:Haha dan staan TakkU, Trainfreak en ik nog het dichtst bij Mainstream lol.
En het is zo eenzaam aan de top hé mannen dus ik denk, toch maar een beetje gezelligheid opzoeken?
Nou ja, ik luister al sinds ik ben begonnen met (eerst hardcore alleen) hardstyle en core alleen maar mainstream eigenlijk en ik begin nu dus de raw / industrial kanten van beide genres wat meer te waarderen dus op zich sta ik idd wat laag ja.
Off-Topic: Is dat onderschrift van jou Atraxisz van Frontliner & MC Villain - Who I Am?
Geweldige plaat dat
nooit gesnapt wat mensen vet vinden aan die track, HHZ en wildstylez worden kapot gebashed omdat ze zo'idee van vocals in nieuwe track doen en frontliner vind iedereen vetThund3R wrote:
Off-Topic: Is dat onderschrift van jou Atraxisz van Frontliner & MC Villain - Who I Am?
Geweldige plaat dat
denk dat niemand er echt openlijk voor uit durft te komen?Skedoedelefloeps wrote:nooit gesnapt wat mensen vet vinden aan die track, HHZ en wildstylez worden kapot gebashed omdat ze zo'idee van vocals in nieuwe track doen en frontliner vind iedereen vetThund3R wrote:
Geweldige plaat dat
on topic: toch een massa daar links langs de kant, is er dan niemand die echt "mainstream" lekker vind?