Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 20:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ben tussen mainstream en raw in
maar neig meer naar mainstream
;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 20:42 
 
Artiest

heel grappig als je kijkt, niemand die (durft) bij main stream te staan... denk dat sommige niet een compleet goed/eerlijk beeld van zichzelf hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
heel grappig als je kijkt, niemand die (durft) bij main stream te staan... denk dat sommige niet een compleet goed/eerlijk beeld van zichzelf hebben


Nja ik denk dat er niet veel op dit forum zijn, die Raw helemaal afscheiden. De meeste op dit forum neigen naar de echte HARDstijl, meer naar Raw dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 23:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

waarom zou je niet durven zeggen dat je van mainstream houdt als dat jou smaak is?
ik vind het trouwens ook prima dat iemand mainstream fan is, maar kan alleen niet zo goed tegen die mensen van: sCraP AttAcK Is eChT dE BesTe AnhTeM OoIt!!!, en dan niet eens the prophecy, lost in dreams etc. hebben gehoord :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 23:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
heel grappig als je kijkt, niemand die (durft) bij main stream te staan... denk dat sommige niet een compleet goed/eerlijk beeld van zichzelf hebben


Heb ook dat idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk ook wel eens dat er mensen zijn die het gewoon stoer vinden om te zeggen dat ze "Raw" zijn en mainstream bashen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 23:28 
 
Artiest

JP Hardstyle schreef:
waarom zou je niet durven zeggen dat je van mainstream houdt als dat jou smaak is?
ik vind het trouwens ook prima dat iemand mainstream fan is, maar kan alleen niet zo goed tegen die mensen van: sCraP AttAcK Is eChT dE BesTe AnhTeM OoIt!!!, en dan niet eens the prophecy, lost in dreams etc. hebben gehoord :/


ja dat kan ik me ook niet voorstellen, maar ik durf te wedden dat er mensen zijn die dat doen xd
heb je gezien hoe mensen hier zo'n beetje kapot worden gebashed op topics als ze zeggen dat ze HHZ of zelfs al Scantraxx vet vinden xd dan denk ik echt dat er mensen zijn die hun echte smaak een beetje verdraaien door het meer richting de massa te zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 00:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JP Hardstyle schreef:
waarom zou je niet durven zeggen dat je van mainstream houdt als dat jou smaak is?
ik vind het trouwens ook prima dat iemand mainstream fan is, maar kan alleen niet zo goed tegen die mensen van: sCraP AttAcK Is eChT dE BesTe AnhTeM OoIt!!!, en dan niet eens the prophecy, lost in dreams etc. hebben gehoord :/

Hier in België hebt ge ook zo'n groepje mensen die enkel DIRTY WORKZ!!! (L) (L) (L) (L) adoreren dus, en niet verder kijken dan dat... Daar stoor ik mij toch wel aan. :/ Dat zijn dan mensen die sinds kort maar naar (vooral) tek en hardstyle luisteren en er dus ook geen kut van afweten omdat ze het vroeger enorme bucht vonden. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 00:05 
 

Maximize schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
heel grappig als je kijkt, niemand die (durft) bij main stream te staan... denk dat sommige niet een compleet goed/eerlijk beeld van zichzelf hebben


Nja ik denk dat er niet veel op dit forum zijn, die Raw helemaal afscheiden. De meeste op dit forum neigen naar de echte HARDstijl, meer naar Raw dus.

Dat is jouw mening :P

Zal mijnes dan ook wel even toelichten, kan Raw waarderen, maar ook mainstream. En af en toe is een early plaat is ook niet verkeerd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 02:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Ik denk ook wel eens dat er mensen zijn die het gewoon stoer vinden om te zeggen dat ze "Raw" zijn en mainstream bashen..

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 11:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 11:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha dan staan TakkU, Trainfreak en ik nog het dichtst bij Mainstream lol.
En het is zo eenzaam aan de top hé mannen dus ik denk, toch maar een beetje gezelligheid opzoeken?

Nou ja, ik luister al sinds ik ben begonnen met (eerst hardcore alleen) hardstyle en core alleen maar mainstream eigenlijk en ik begin nu dus de raw / industrial kanten van beide genres wat meer te waarderen dus op zich sta ik idd wat laag ja.

Off-Topic: Is dat onderschrift van jou Atraxisz van Frontliner & MC Villain - Who I Am?
Geweldige plaat dat :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 11:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thund3R schreef:
Off-Topic: Is dat onderschrift van jou Atraxisz van Frontliner & MC Villain - Who I Am?
Geweldige plaat dat :yay:


Uhu :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
Thund3R schreef:
Off-Topic: Is dat onderschrift van jou Atraxisz van Frontliner & MC Villain - Who I Am?
Geweldige plaat dat :yay:


Uhu :yay:


Blijft een feit dat als je die tekst los ziet en je realiseert je dat Michael die tekst heeft moeten inspreken dat je gaat denken dat ie misschien toch wel gay is... want die tekst is los best gay, hoewel ik het hele nummer heel goed kan waarderen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 17:24 
 
Artiest

Klementino schreef:
Atraxisz schreef:
Thund3R schreef:
Off-Topic: Is dat onderschrift van jou Atraxisz van Frontliner & MC Villain - Who I Am?
Geweldige plaat dat :yay:


Uhu :yay:


Blijft een feit dat als je die tekst los ziet en je realiseert je dat Michael die tekst heeft moeten inspreken dat je gaat denken dat ie misschien toch wel gay is... want die tekst is los best gay, hoewel ik het hele nummer heel goed kan waarderen :P


luister maar eens naar To Connect van Abyss & Judge, das pas gay xd

back on topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die mij tussen Mol en Dizzorder kan zetten? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 20:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En iemand die mij tussen Parvuz & E-Qlizer kan zetten ? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 20:46 
 

eigenlijk moet er nog een zijde bij met HC: early, happy, industrial, en mainstream (zo ff de grootste hc groepen, dus niet terror en schranz enzo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 22:26 
 
Artiest

KSwoosh schreef:
eigenlijk moet er nog een zijde bij met HC: early, happy, industrial, en mainstream (zo ff de grootste hc groepen, dus niet terror en schranz enzo)


beetje chaos als je HC hier ook in wilt verwerken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle_Ambassador schreef:
En iemand die mij tussen Parvuz & E-Qlizer kan zetten ? :innocent:

Had jou dik in het rood verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 22:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thund3R schreef:
Haha dan staan TakkU, Trainfreak en ik nog het dichtst bij Mainstream lol.
En het is zo eenzaam aan de top hé mannen dus ik denk, toch maar een beetje gezelligheid opzoeken?

Nou ja, ik luister al sinds ik ben begonnen met (eerst hardcore alleen) hardstyle en core alleen maar mainstream eigenlijk en ik begin nu dus de raw / industrial kanten van beide genres wat meer te waarderen dus op zich sta ik idd wat laag ja.

Off-Topic: Is dat onderschrift van jou Atraxisz van Frontliner & MC Villain - Who I Am?
Geweldige plaat dat :yay:


I´m so lonely :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 22:33 
 
Artiest

Thund3R schreef:

Off-Topic: Is dat onderschrift van jou Atraxisz van Frontliner & MC Villain - Who I Am?
Geweldige plaat dat :yay:


nooit gesnapt wat mensen vet vinden aan die track, HHZ en wildstylez worden kapot gebashed omdat ze zo'idee van vocals in nieuwe track doen en frontliner vind iedereen vet xd

on topic: toch een massa daar links langs de kant, is er dan niemand die echt "mainstream" lekker vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 23:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Thund3R schreef:

Off-Topic: Is dat onderschrift van jou Atraxisz van Frontliner & MC Villain - Who I Am?
Geweldige plaat dat :yay:


nooit gesnapt wat mensen vet vinden aan die track, HHZ en wildstylez worden kapot gebashed omdat ze zo'idee van vocals in nieuwe track doen en frontliner vind iedereen vet xd

on topic: toch een massa daar links langs de kant, is er dan niemand die echt "mainstream" lekker vind?

denk dat niemand er echt openlijk voor uit durft te komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 23:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wel hoor.
Maar ik waardeer het net zo zeer als early en raw. Mits het goed is uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuurlijk wel, alleen ik luister veel meer raw en early dan mainstream, maar daarom kan ik tracks als Max Enforcer - Gold en Headhunterz - Psychedelic (Al is die nu een beetje dood gedraait) wel waarderen.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic