New member
9 posts member since 2010
last seen Apr 2011
ben tussen mainstream en raw in
maar neig meer naar mainstream
;)
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
heel grappig als je kijkt, niemand die (durft) bij main stream te staan... denk dat sommige niet een compleet goed/eerlijk beeld van zichzelf hebben
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Skedoedelefloeps wrote:heel grappig als je kijkt, niemand die (durft) bij main stream te staan... denk dat sommige niet een compleet goed/eerlijk beeld van zichzelf hebben
Nja ik denk dat er niet veel op dit forum zijn, die Raw helemaal afscheiden. De meeste op dit forum neigen naar de echte HARDstijl, meer naar Raw dus.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 13 days ago
waarom zou je niet durven zeggen dat je van mainstream houdt als dat jou smaak is?
ik vind het trouwens ook prima dat iemand mainstream fan is, maar kan alleen niet zo goed tegen die mensen van: sCraP AttAcK Is eChT dE BesTe AnhTeM OoIt!!!, en dan niet eens the prophecy, lost in dreams etc. hebben gehoord :/
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Skedoedelefloeps wrote:heel grappig als je kijkt, niemand die (durft) bij main stream te staan... denk dat sommige niet een compleet goed/eerlijk beeld van zichzelf hebben
Heb ook dat idee.
Hardtraxx Veteran
14126 posts member since 2008
last seen 2 days ago
Ik denk ook wel eens dat er mensen zijn die het gewoon stoer vinden om te zeggen dat ze "Raw" zijn en mainstream bashen..
D
Artiest
last seen Apr 2019
JP Hardstyle wrote:waarom zou je niet durven zeggen dat je van mainstream houdt als dat jou smaak is?
ik vind het trouwens ook prima dat iemand mainstream fan is, maar kan alleen niet zo goed tegen die mensen van: sCraP AttAcK Is eChT dE BesTe AnhTeM OoIt!!!, en dan niet eens the prophecy, lost in dreams etc. hebben gehoord :/
ja dat kan ik me ook niet voorstellen, maar ik durf te wedden dat er mensen zijn die dat doen xd
heb je gezien hoe mensen hier zo'n beetje kapot worden gebashed op topics als ze zeggen dat ze HHZ of zelfs al Scantraxx vet vinden xd dan denk ik echt dat er mensen zijn die hun echte smaak een beetje verdraaien door het meer richting de massa te zetten
Hardtraxxer
729 posts member since 2009
JP Hardstyle wrote:waarom zou je niet durven zeggen dat je van mainstream houdt als dat jou smaak is?
Hier in België hebt ge ook zo'n groepje mensen die enkel DIRTY WORKZ!!! (L) (L) (L) (L) adoreren dus, en niet verder kijken dan dat... Daar stoor ik mij toch wel aan. :/ Dat zijn dan mensen die sinds kort maar naar (vooral) tek en hardstyle luisteren en er dus ook geen kut van afweten omdat ze het vroeger enorme bucht vonden. :/
A
Maximize wrote:
Nja ik denk dat er niet veel op dit forum zijn, die Raw helemaal afscheiden. De meeste op dit forum neigen naar de echte HARDstijl, meer naar Raw dus.
Dat is jouw mening :P

Zal mijnes dan ook wel even toelichten, kan Raw waarderen, maar ook mainstream. En af en toe is een early plaat is ook niet verkeerd ;)
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
Josh-T wrote:Ik denk ook wel eens dat er mensen zijn die het gewoon stoer vinden om te zeggen dat ze "Raw" zijn en mainstream bashen..
Image
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Image
Hardtraxx Addict
1688 posts member since 2009
last seen Feb 2016
Haha dan staan TakkU, Trainfreak en ik nog het dichtst bij Mainstream lol.
En het is zo eenzaam aan de top hé mannen dus ik denk, toch maar een beetje gezelligheid opzoeken?

Nou ja, ik luister al sinds ik ben begonnen met (eerst hardcore alleen) hardstyle en core alleen maar mainstream eigenlijk en ik begin nu dus de raw / industrial kanten van beide genres wat meer te waarderen dus op zich sta ik idd wat laag ja.

Off-Topic: Is dat onderschrift van jou Atraxisz van Frontliner & MC Villain - Who I Am?
Geweldige plaat dat :yay:
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Thund3R wrote:Off-Topic: Is dat onderschrift van jou Atraxisz van Frontliner & MC Villain - Who I Am?
Uhu :yay:
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
Atraxisz wrote:
Thund3R wrote:Off-Topic: Is dat onderschrift van jou Atraxisz van Frontliner & MC Villain - Who I Am?
Blijft een feit dat als je die tekst los ziet en je realiseert je dat Michael die tekst heeft moeten inspreken dat je gaat denken dat ie misschien toch wel gay is... want die tekst is los best gay, hoewel ik het hele nummer heel goed kan waarderen :P
D
Artiest
last seen Apr 2019
Klementino wrote:
Atraxisz wrote:
Blijft een feit dat als je die tekst los ziet en je realiseert je dat Michael die tekst heeft moeten inspreken dat je gaat denken dat ie misschien toch wel gay is... want die tekst is los best gay, hoewel ik het hele nummer heel goed kan waarderen :P
luister maar eens naar To Connect van Abyss & Judge, das pas gay xd

back on topic
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Iemand die mij tussen Mol en Dizzorder kan zetten? :)
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2010
last seen Mar 2012
En iemand die mij tussen Parvuz & E-Qlizer kan zetten ? :innocent:
G
eigenlijk moet er nog een zijde bij met HC: early, happy, industrial, en mainstream (zo ff de grootste hc groepen, dus niet terror en schranz enzo)
D
Artiest
last seen Apr 2019
KSwoosh wrote:eigenlijk moet er nog een zijde bij met HC: early, happy, industrial, en mainstream (zo ff de grootste hc groepen, dus niet terror en schranz enzo)
beetje chaos als je HC hier ook in wilt verwerken...
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Hardstyle_Ambassador wrote:En iemand die mij tussen Parvuz & E-Qlizer kan zetten ? :innocent:
Had jou dik in het rood verwacht.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Thund3R wrote:Haha dan staan TakkU, Trainfreak en ik nog het dichtst bij Mainstream lol.
En het is zo eenzaam aan de top hé mannen dus ik denk, toch maar een beetje gezelligheid opzoeken?

Nou ja, ik luister al sinds ik ben begonnen met (eerst hardcore alleen) hardstyle en core alleen maar mainstream eigenlijk en ik begin nu dus de raw / industrial kanten van beide genres wat meer te waarderen dus op zich sta ik idd wat laag ja.

Off-Topic: Is dat onderschrift van jou Atraxisz van Frontliner & MC Villain - Who I Am?
I´m so lonely :surrender:
D
Artiest
last seen Apr 2019
Thund3R wrote:
nooit gesnapt wat mensen vet vinden aan die track, HHZ en wildstylez worden kapot gebashed omdat ze zo'idee van vocals in nieuwe track doen en frontliner vind iedereen vet xd

on topic: toch een massa daar links langs de kant, is er dan niemand die echt "mainstream" lekker vind?
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
Skedoedelefloeps wrote:
Thund3R wrote:
nooit gesnapt wat mensen vet vinden aan die track, HHZ en wildstylez worden kapot gebashed omdat ze zo'idee van vocals in nieuwe track doen en frontliner vind iedereen vet xd

on topic: toch een massa daar links langs de kant, is er dan niemand die echt "mainstream" lekker vind?
denk dat niemand er echt openlijk voor uit durft te komen?
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik wel hoor.
Maar ik waardeer het net zo zeer als early en raw. Mits het goed is uiteraard.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Tuurlijk wel, alleen ik luister veel meer raw en early dan mainstream, maar daarom kan ik tracks als Max Enforcer - Gold en Headhunterz - Psychedelic (Al is die nu een beetje dood gedraait) wel waarderen.