Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ik kan mainstream ook wel waarderen meestal (zolang het goede mainstream is), alleen raw een stuk meer :) Heb veel liever een dikke raw plaat dan een dikke mainstream plaat, laten we 't zo zeggen :)
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen May 2019
PNXRMX wrote:Ik kan mainstream ook wel waarderen meestal (zolang het goede mainstream is), alleen raw een stuk meer :) Heb veel liever een dikke raw plaat dan een dikke mainstream plaat, laten we 't zo zeggen :)
+1, helemaal mee eens, maar af en toe een early plaatje gaat er toch ook wel in :D Zal morgen me naam er wel in gooien.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
toch een vraagje.. hoe early is early xd
praten we dan over een tijdsperiode van <4 jaar geleden of >5
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
ik denk dat je alles voor 2004/05 wel tot early kan rekenen, of heb ik het nou fout?
D
Artiest
last seen Apr 2019
persoonlijk reken ik alles t/m 2005 tot early in dit geval... maargoed ik weet niet hoe lyst het ziet, aangezien hij t topic gestart heeft zal die ook wel een beeld hebben wat early is en main en raw...
je weet maar nooit misschien schuift de early lijn zodanig omhoog of naar beneden dat mensen een andere positie krijgen op t plaatje..
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Met early bedoel ik tot 2005/6 en alles wat nu gemaakt wordt wat op het spul uit die tijd lijkt.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Lyst wrote:Met early bedoel ik tot 2005/6 en alles wat nu gemaakt wordt wat op het spul uit die tijd lijkt.
ja kijk, als je 2006 mee rekent denk ik dat toch heel veel mensen al iets naar rechts schuiven,
vroeg t me ff af :thumbsup:
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Tja natuurlijk niet platen als the sacrifice he, dat is gewoon mainstream.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Lyst wrote:Tja natuurlijk niet platen als the sacrifice he, dat is gewoon mainstream.
alsnog denk ik dat mensen best wel eens op kunnen schuiven naar rechts, maargoed.. misschien zie ik ze vliegen
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Wat een boer niet kent dat vreet ie niet ^^
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
Lyst wrote:Wat een boer niet kent dat vreet ie niet ^^
Lyst je zult het nooit geloven, binnenkort een hardtylefeest in Huize Maas Groningen met als headliners Alpha Twins en Thera, en 3 maal raden wie hier heen wil, en je mag nog wel 1000x keer raden waarom... natuurlijk is Alpha Twins leuk maar ik wil zeker Thera een keer horen draaien... :D

...

of lig je nu dood naast je bureaustoel? :P
G
en zo is het maar net!
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Klementino wrote:
Lyst je zult het nooit geloven, binnenkort een hardtylefeest in Huize Maas Groningen met als headliners Alpha Twins en Thera, en 3 maal raden wie hier heen wil, en je mag nog wel 1000x keer raden waarom... natuurlijk is Alpha Twins leuk maar ik wil zeker Thera een keer horen draaien... :D

...

Nee dat bevestigt mijn stelling :P Want toen je je nog niet verdiept had moest je er niets van hebben. ;)
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
Lyst wrote:
Klementino wrote:

...

Nee dat bevestigt mijn stelling :P Want toen je je nog niet verdiept had moest je er niets van hebben. ;)
Hmm, you're right :x
Hardtraxx Addict
1239 posts member since 2010
last seen Nov 2022
Duidelijk genoeg denk ik bij het rauwe puntje
Image
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Dus je hebt een hekel aan zowel early als mainstream?
Hardtraxxer
712 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Lyst wrote:Dus je hebt een hekel aan zowel early als mainstream?
Denk dat je hem kan plaatsen onder meelopers. -.-

En dan doel ik op Hard Twins.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
weet je wat het is met zoiets, in de auto of thuis op de achtergrond is early (en somige mainstream) echt lekker! Maar op een feest met het raggehalte van raw! Heerlijk!
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Ik hoor eigenlijk ook in het middel onder Dawasiknie, maar toch iets naar links omdat ik een hekel heb aan kut mainstream zoals Just as Easy, LTBK etc. Dat stukje verschil tussen mijn positie en het midden compenseert dat dan.

Maar om duidelijk te zijn: Ik geniet van Neophobia, maar geniet net zo hard van Delay Distortion.
A
Lyst wrote:Dus je hebt een hekel aan zowel early als mainstream?
Die Twins klopt van geen kant.
Op een ander forum vind ie bijv. Robot's Dream vet :')
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Lyst wrote:
Klementino wrote:

...

toen wasdie nog een mainstream kaboutertje! xd
D
Artiest
last seen Apr 2019
Dj Skitzo wrote: toen wasdie nog een mainstream kaboutertje! xd
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxxer
151 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Skedoedelefloeps wrote:
Dj Skitzo wrote: mainstream kaboutertje! xd
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:woot: >.< >.<
Hardtraxx Veteran
14126 posts member since 2008
last seen 2 days ago
Hard Twins is zo stoer :worship: :love: :drool:
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ik vind Delay Distortion super vet en ik heb een hekel aan bv Just As Easy... Ik vind dat euforische hardstyle met gevoel erin teniet wordt gedaan als het onder het kopje 'mainstream' moet vallen. Vandaar toch liever een vierkant misschien gezien.. Aangezien in iedere style wel mainstream nummers zijn.. (ja ook in early, aangezien er toen ook wel hardstyle nummers voor de massa gemaakt zijn alleen die kennen hedendaagse hardstyle gewoonweg niet) Beetje slechte benaming vind ik het dus.. nu had er net zo goed ook een hoek met 'underground' kunnen staan.. Als de bovenste punt gewoon 'melodic of euphoric' ofzo genoemd was hadden veel namen ook meer in die hoek gezeten denk ik.... ^^