ja maar het is allemaal hardstyle, alleen weet niet wie gekomen is met RAW hardstyle idee, ik zei wel (voor die hype) altijd ik houd meer van de RAW hardstyle, in de zin van, de ruigere hardstyle... is een hype dat iedereen t nu weer tof vind en anders is, waait wel overGuide4U wrote:nou dan heb je nog niet gezien hoe sommige hier op het forum doen, alsof het een geheel nieuw genre is...Skedoedelefloeps wrote:
duuh, raw hardstyle is niks anders dan ruigere mainstream en early = dode hardstyle
vind t logisch dat dat ongeveer zo kan lopen
early hardstyle en hardstyle van vandaag, ja. dat is een verschil. verder wil er niet te veel over kwijt, we hebben die discussie al 13948619649289020 keer besproken

Vond ik dus ookDoubleDutch wrote:Wat ik straf vind, is dat er hier altijd gebaggert wordt over de nustyle en al de tracks die er bij aanleunen, en dat de raw hardstyle vele beter is enzo. En ik zie egt niemand egt overtuigend naar de raw hardstyle hellen.
heeft in mijn geval puur te maken met het feit dat ik het gevoel heb dat als ik mezelf zet waar ik echt van houdt, mensen dan denken dat je maar van 1 ding houdt.DoubleDutch wrote:Wat ik straf vind, is dat er hier altijd gebaggert wordt over de nustyle en al de tracks die er bij aanleunen, en dat de raw hardstyle vele beter is enzo. En ik zie egt niemand egt overtuigend naar de raw hardstyle hellen.
Dat dusSkedoedelefloeps wrote:heeft in mijn geval puur te maken met het feit dat ik het gevoel heb dat als ik mezelf zet waar ik echt van houdt, mensen dan denken dat je maar van 1 ding houdt.DoubleDutch wrote:Wat ik straf vind, is dat er hier altijd gebaggert wordt over de nustyle en al de tracks die er bij aanleunen, en dat de raw hardstyle vele beter is enzo. En ik zie egt niemand egt overtuigend naar de raw hardstyle hellen.
Mijn voorkeur ligt bij RAW, maar dat betekend niet dat ik main en early niet kan waarderen.
En wat voor eigenschappen vallen onder italian hardstyle? Dan zou dutch hardstyle ook een substroming zijn.
Je kan niet anders dan met me eens zijn als ik zeg; Italian hardstyle of andere hardstyle ken je heel makkelijk uit elkaar halen. je hoor theel duidelijk of iets van Tuneboy, technoboy, Davide, Zatox, Activator etc. is, of dat het van eigen bodem komt.Lyst wrote:En wat voor eigenschappen vallen onder italian hardstyle? Dan zou dutch hardstyle ook een substroming zijn.
Vrijwel alle italian hardstyle is onder te verdelen in early, raw en mainstream..
*Plaatje geupdate*
En dan heb je ook nog de stijlen van verschillende labels, verschillende artiesten, of verschillende collabs. Dan blijf je alles onder verdelen. Vind deze driehoek wel een mooie aantoning voor smaakSkedoedelefloeps wrote: Je kan niet anders dan met me eens zijn als ik zeg; Italian hardstyle of andere hardstyle ken je heel makkelijk uit elkaar halen. je hoor theel duidelijk of iets van Tuneboy, technoboy, Davide, Zatox, Activator etc. is, of dat het van eigen bodem komt.
niet helemaal in 't hoekje ? verbaast me welDakpan wrote:Mijn naam op de plek van jou Lyst maar dan aan de Raw kant. Gespiegeld zeg maar.
Dan kun je nooit meer zeggen dat je de nieuwe Wildstylez best wel oke vind, anders gaat iedereen weer zeggen je hield toch enkel & alleen van rawPithune wrote:niet helemaal in 't hoekje ? verbaast me welDakpan wrote:Mijn naam op de plek van jou Lyst maar dan aan de Raw kant. Gespiegeld zeg maar.
Volgens mij krijg je die opmerkingen straks sowiesoJP Hardstyle wrote:Dan kun je nooit meer zeggen dat je de nieuwe Wildstylez best wel oke vind, anders gaat iedereen weer zeggen je hield toch enkel & alleen van rawPithune wrote:niet helemaal in 't hoekje ? verbaast me welDakpan wrote:Mijn naam op de plek van jou Lyst maar dan aan de Raw kant. Gespiegeld zeg maar.

Wil je hiermee zeggen dat Wildstylez geen rauwe hardstyle kan maken?JP Hardstyle wrote:Dan kun je nooit meer zeggen dat je de nieuwe Wildstylez best wel oke vind, anders gaat iedereen weer zeggen je hield toch enkel & alleen van rawPithune wrote:niet helemaal in 't hoekje ? verbaast me welDakpan wrote:Mijn naam op de plek van jou Lyst maar dan aan de Raw kant. Gespiegeld zeg maar.