Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 hours ago
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Image
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 13 days ago
ff aangepast :) :

Image
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Guide4U wrote:
Skedoedelefloeps wrote:
duuh, raw hardstyle is niks anders dan ruigere mainstream en early = dode hardstyle xd
vind t logisch dat dat ongeveer zo kan lopen
nou dan heb je nog niet gezien hoe sommige hier op het forum doen, alsof het een geheel nieuw genre is...
early hardstyle en hardstyle van vandaag, ja. dat is een verschil. verder wil er niet te veel over kwijt, we hebben die discussie al 13948619649289020 keer besproken :P
ja maar het is allemaal hardstyle, alleen weet niet wie gekomen is met RAW hardstyle idee, ik zei wel (voor die hype) altijd ik houd meer van de RAW hardstyle, in de zin van, de ruigere hardstyle... is een hype dat iedereen t nu weer tof vind en anders is, waait wel over :P

EDIT: ff bijgewerkt met mij goed xd

Image
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Wat ik straf vind, is dat er hier altijd gebaggert wordt over de nustyle en al de tracks die er bij aanleunen, en dat de raw hardstyle vele beter is enzo. En ik zie egt niemand egt overtuigend naar de raw hardstyle hellen.
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Zet mij maar onder Lowrenz ^^
A
DoubleDutch wrote:Wat ik straf vind, is dat er hier altijd gebaggert wordt over de nustyle en al de tracks die er bij aanleunen, en dat de raw hardstyle vele beter is enzo. En ik zie egt niemand egt overtuigend naar de raw hardstyle hellen.
Vond ik dus ook
D
Artiest
last seen Apr 2019
DoubleDutch wrote:Wat ik straf vind, is dat er hier altijd gebaggert wordt over de nustyle en al de tracks die er bij aanleunen, en dat de raw hardstyle vele beter is enzo. En ik zie egt niemand egt overtuigend naar de raw hardstyle hellen.
heeft in mijn geval puur te maken met het feit dat ik het gevoel heb dat als ik mezelf zet waar ik echt van houdt, mensen dan denken dat je maar van 1 ding houdt.
Mijn voorkeur ligt bij RAW, maar dat betekend niet dat ik main en early niet kan waarderen.
Bierkoning
last seen 13 days ago
Skedoedelefloeps wrote:
heeft in mijn geval puur te maken met het feit dat ik het gevoel heb dat als ik mezelf zet waar ik echt van houdt, mensen dan denken dat je maar van 1 ding houdt.
Mijn voorkeur ligt bij RAW, maar dat betekend niet dat ik main en early niet kan waarderen.
Dat dus
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Mocht je mij dr ook bij willen hebben, precies tussen Raw en Early in en dan ook helemaal beneden :P
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Image

En het is natuurlijk een driehoek, omdat er drie substromingen zijn, had ik deze drie in een vierkant geplaatst, dan was er een hoek geweest met niks erin DOH -.-
D
Artiest
last seen Apr 2019
Lyst wrote:Image

En het is natuurlijk een driehoek, omdat er drie substromingen zijn, had ik deze drie in een vierkant geplaatst, dan was er een hoek geweest met niks erin DOH -.-

niet waar, italian... :whistle:
Bierkoning
last seen 13 days ago
ik sta er 2 keer :D
die bovenste klopt niet ;)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Skedoedelefloeps wrote:

En wat voor eigenschappen vallen onder italian hardstyle? Dan zou dutch hardstyle ook een substroming zijn.
Vrijwel alle italian hardstyle is onder te verdelen in early, raw en mainstream..
*Plaatje geupdate*
D
Artiest
last seen Apr 2019
Lyst wrote:
Skedoedelefloeps wrote:

En wat voor eigenschappen vallen onder italian hardstyle? Dan zou dutch hardstyle ook een substroming zijn.
Vrijwel alle italian hardstyle is onder te verdelen in early, raw en mainstream..
*Plaatje geupdate*
Je kan niet anders dan met me eens zijn als ik zeg; Italian hardstyle of andere hardstyle ken je heel makkelijk uit elkaar halen. je hoor theel duidelijk of iets van Tuneboy, technoboy, Davide, Zatox, Activator etc. is, of dat het van eigen bodem komt.
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Skedoedelefloeps wrote: Je kan niet anders dan met me eens zijn als ik zeg; Italian hardstyle of andere hardstyle ken je heel makkelijk uit elkaar halen. je hoor theel duidelijk of iets van Tuneboy, technoboy, Davide, Zatox, Activator etc. is, of dat het van eigen bodem komt.
En dan heb je ook nog de stijlen van verschillende labels, verschillende artiesten, of verschillende collabs. Dan blijf je alles onder verdelen. Vind deze driehoek wel een mooie aantoning voor smaak :) Zelf neig ik de laatste tijd veel meer naar Raw. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik mainstream niet leuk vind, maar mijn voorkeur gaat uit naar Raw. Early heb ik niet zo veel mee.
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
Dakpan wrote:Mijn naam op de plek van jou Lyst maar dan aan de Raw kant. Gespiegeld zeg maar. ^^
niet helemaal in 't hoekje ? verbaast me wel
Bierkoning
last seen 13 days ago
Pithune wrote:
Dakpan wrote:Mijn naam op de plek van jou Lyst maar dan aan de Raw kant. Gespiegeld zeg maar. ^^
Dan kun je nooit meer zeggen dat je de nieuwe Wildstylez best wel oke vind, anders gaat iedereen weer zeggen je hield toch enkel & alleen van raw :D
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
JP Hardstyle wrote:
Pithune wrote:
Dan kun je nooit meer zeggen dat je de nieuwe Wildstylez best wel oke vind, anders gaat iedereen weer zeggen je hield toch enkel & alleen van raw :D
Volgens mij krijg je die opmerkingen straks sowieso xd .
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023

Bij nader inzien kan die nog meer naar links zodat die Lijnrecht onder W00tum staat. :P
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Ik vind sommige nummers van de mainstream nice. Early kan ik waarderen en Raw is niks mis mee.
Image
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
JP Hardstyle wrote:
Pithune wrote:
Wil je hiermee zeggen dat Wildstylez geen rauwe hardstyle kan maken?
Bierkoning
last seen 13 days ago
Kan het wel, maar over het algemeen gezien toch een mainstream artiest
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Dakpan is soms heel stiekem wel een mainstream-nicht :loving:
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
ik kan denk ong bij ravenwood gezet worden ;)
Hardtraxxer
958 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Image
zit tussen Mainstream en Raw in ;)