Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 11:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ff aangepast :) :

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 12:48 
 
Artiest

Guide4U schreef:
Skedoedelefloeps schreef:

duuh, raw hardstyle is niks anders dan ruigere mainstream en early = dode hardstyle xd
vind t logisch dat dat ongeveer zo kan lopen

nou dan heb je nog niet gezien hoe sommige hier op het forum doen, alsof het een geheel nieuw genre is...
early hardstyle en hardstyle van vandaag, ja. dat is een verschil. verder wil er niet te veel over kwijt, we hebben die discussie al 13948619649289020 keer besproken :P


ja maar het is allemaal hardstyle, alleen weet niet wie gekomen is met RAW hardstyle idee, ik zei wel (voor die hype) altijd ik houd meer van de RAW hardstyle, in de zin van, de ruigere hardstyle... is een hype dat iedereen t nu weer tof vind en anders is, waait wel over :P

EDIT: ff bijgewerkt met mij goed xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik straf vind, is dat er hier altijd gebaggert wordt over de nustyle en al de tracks die er bij aanleunen, en dat de raw hardstyle vele beter is enzo. En ik zie egt niemand egt overtuigend naar de raw hardstyle hellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zet mij maar onder Lowrenz ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 13:05 
 

DoubleDutch schreef:
Wat ik straf vind, is dat er hier altijd gebaggert wordt over de nustyle en al de tracks die er bij aanleunen, en dat de raw hardstyle vele beter is enzo. En ik zie egt niemand egt overtuigend naar de raw hardstyle hellen.

Vond ik dus ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 13:09 
 
Artiest

DoubleDutch schreef:
Wat ik straf vind, is dat er hier altijd gebaggert wordt over de nustyle en al de tracks die er bij aanleunen, en dat de raw hardstyle vele beter is enzo. En ik zie egt niemand egt overtuigend naar de raw hardstyle hellen.


heeft in mijn geval puur te maken met het feit dat ik het gevoel heb dat als ik mezelf zet waar ik echt van houdt, mensen dan denken dat je maar van 1 ding houdt.
Mijn voorkeur ligt bij RAW, maar dat betekend niet dat ik main en early niet kan waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 13:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
DoubleDutch schreef:
Wat ik straf vind, is dat er hier altijd gebaggert wordt over de nustyle en al de tracks die er bij aanleunen, en dat de raw hardstyle vele beter is enzo. En ik zie egt niemand egt overtuigend naar de raw hardstyle hellen.


heeft in mijn geval puur te maken met het feit dat ik het gevoel heb dat als ik mezelf zet waar ik echt van houdt, mensen dan denken dat je maar van 1 ding houdt.
Mijn voorkeur ligt bij RAW, maar dat betekend niet dat ik main en early niet kan waarderen.


Dat dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 13:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mocht je mij dr ook bij willen hebben, precies tussen Raw en Early in en dan ook helemaal beneden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 13:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Afbeelding

En het is natuurlijk een driehoek, omdat er drie substromingen zijn, had ik deze drie in een vierkant geplaatst, dan was er een hoek geweest met niks erin DOH -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 13:45 
 
Artiest

Lyst schreef:
Afbeelding

En het is natuurlijk een driehoek, omdat er drie substromingen zijn, had ik deze drie in een vierkant geplaatst, dan was er een hoek geweest met niks erin DOH -.-



niet waar, italian... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 13:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ik sta er 2 keer :D
die bovenste klopt niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 14:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
Afbeelding

En het is natuurlijk een driehoek, omdat er drie substromingen zijn, had ik deze drie in een vierkant geplaatst, dan was er een hoek geweest met niks erin DOH -.-



niet waar, italian... :whistle:

En wat voor eigenschappen vallen onder italian hardstyle? Dan zou dutch hardstyle ook een substroming zijn.
Vrijwel alle italian hardstyle is onder te verdelen in early, raw en mainstream..
*Plaatje geupdate*
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 14:22 
 
Artiest

Lyst schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
Afbeelding

En het is natuurlijk een driehoek, omdat er drie substromingen zijn, had ik deze drie in een vierkant geplaatst, dan was er een hoek geweest met niks erin DOH -.-



niet waar, italian... :whistle:

En wat voor eigenschappen vallen onder italian hardstyle? Dan zou dutch hardstyle ook een substroming zijn.
Vrijwel alle italian hardstyle is onder te verdelen in early, raw en mainstream..
*Plaatje geupdate*


Je kan niet anders dan met me eens zijn als ik zeg; Italian hardstyle of andere hardstyle ken je heel makkelijk uit elkaar halen. je hoor theel duidelijk of iets van Tuneboy, technoboy, Davide, Zatox, Activator etc. is, of dat het van eigen bodem komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Je kan niet anders dan met me eens zijn als ik zeg; Italian hardstyle of andere hardstyle ken je heel makkelijk uit elkaar halen. je hoor theel duidelijk of iets van Tuneboy, technoboy, Davide, Zatox, Activator etc. is, of dat het van eigen bodem komt.


En dan heb je ook nog de stijlen van verschillende labels, verschillende artiesten, of verschillende collabs. Dan blijf je alles onder verdelen. Vind deze driehoek wel een mooie aantoning voor smaak :) Zelf neig ik de laatste tijd veel meer naar Raw. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik mainstream niet leuk vind, maar mijn voorkeur gaat uit naar Raw. Early heb ik niet zo veel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 15:10 
 
Artiest

Dakpan schreef:
Mijn naam op de plek van jou Lyst maar dan aan de Raw kant. Gespiegeld zeg maar. ^^

niet helemaal in 't hoekje ? verbaast me wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Dakpan schreef:
Mijn naam op de plek van jou Lyst maar dan aan de Raw kant. Gespiegeld zeg maar. ^^

niet helemaal in 't hoekje ? verbaast me wel


Dan kun je nooit meer zeggen dat je de nieuwe Wildstylez best wel oke vind, anders gaat iedereen weer zeggen je hield toch enkel & alleen van raw :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JP Hardstyle schreef:
Pithune schreef:
Dakpan schreef:
Mijn naam op de plek van jou Lyst maar dan aan de Raw kant. Gespiegeld zeg maar. ^^

niet helemaal in 't hoekje ? verbaast me wel


Dan kun je nooit meer zeggen dat je de nieuwe Wildstylez best wel oke vind, anders gaat iedereen weer zeggen je hield toch enkel & alleen van raw :D


Volgens mij krijg je die opmerkingen straks sowieso xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Afbeelding

En het is natuurlijk een driehoek, omdat er drie substromingen zijn, had ik deze drie in een vierkant geplaatst, dan was er een hoek geweest met niks erin DOH -.-


Bij nader inzien kan die nog meer naar links zodat die Lijnrecht onder W00tum staat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind sommige nummers van de mainstream nice. Early kan ik waarderen en Raw is niks mis mee.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 18:21 
 
Artiest

JP Hardstyle schreef:
Pithune schreef:
Dakpan schreef:
Mijn naam op de plek van jou Lyst maar dan aan de Raw kant. Gespiegeld zeg maar. ^^

niet helemaal in 't hoekje ? verbaast me wel


Dan kun je nooit meer zeggen dat je de nieuwe Wildstylez best wel oke vind, anders gaat iedereen weer zeggen je hield toch enkel & alleen van raw :D

Wil je hiermee zeggen dat Wildstylez geen rauwe hardstyle kan maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 18:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kan het wel, maar over het algemeen gezien toch een mainstream artiest
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 18:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan is soms heel stiekem wel een mainstream-nicht :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

ik kan denk ong bij ravenwood gezet worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
zit tussen Mainstream en Raw in ;)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic