Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
toch zitten we allemaal wel redelijk dicht bij elkaar.

Toch weinig mensen die van early houden. ik denk dat ik mezelf ook iets te veel aan de linkerkant heb gezet, want ik hou toch ook erg veel van early, ookal ken ik niet veel nummers/producers daarvan.
fantaseer mijn naam maar boven Rico en Mol


haha, en ik vind er toch een paar verrassingen tussen zitten, zoals dat ik middenin zit terwijl je toch anders zou verwachten... en sommige anderen vind ik ook verrassend :P

Daarnaast komt mijn mening vaak overeen met jou en JolleNL, dus of ik heb een inschattingsfout gemaakt of jullie houden meer van mainstream dan jullie aangeven :P (ook als ik niet mn mening geef lees ik nog wel eens een post van jullie en vaak kan ik me daar wel in vinden :D )
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 18:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Ravenwood schreef:
toch zitten we allemaal wel redelijk dicht bij elkaar.

Toch weinig mensen die van early houden. ik denk dat ik mezelf ook iets te veel aan de linkerkant heb gezet, want ik hou toch ook erg veel van early, ookal ken ik niet veel nummers/producers daarvan.
fantaseer mijn naam maar boven Rico en Mol


haha, en ik vind er toch een paar verrassingen tussen zitten, zoals dat ik middenin zit terwijl je toch anders zou verwachten... en sommige anderen vind ik ook verrassend :P

Daarnaast komt mijn mening vaak overeen met jou en JolleNL, dus of ik heb een inschattingsfout gemaakt of jullie houden meer van mainstream dan jullie aangeven :P (ook als ik niet mn mening geef lees ik nog wel eens een post van jullie en vaak kan ik me daar wel in vinden :D )

Als ik jouw posts lees, dan vind ik bijna altijd het tegenovergestelde, ik had jouw dan ook ergens boven in die mainstream punt verwacht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt ja, ik dacht ook dat Klementino een van de trouwe mainstream aanhangers was :D (niet negatief bedoeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 18:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De hardtraxx mod'jes hebben geen smaak xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Klementino schreef:
Ravenwood schreef:
toch zitten we allemaal wel redelijk dicht bij elkaar.

Toch weinig mensen die van early houden. ik denk dat ik mezelf ook iets te veel aan de linkerkant heb gezet, want ik hou toch ook erg veel van early, ookal ken ik niet veel nummers/producers daarvan.
fantaseer mijn naam maar boven Rico en Mol


haha, en ik vind er toch een paar verrassingen tussen zitten, zoals dat ik middenin zit terwijl je toch anders zou verwachten... en sommige anderen vind ik ook verrassend :P

Daarnaast komt mijn mening vaak overeen met jou en JolleNL, dus of ik heb een inschattingsfout gemaakt of jullie houden meer van mainstream dan jullie aangeven :P (ook als ik niet mn mening geef lees ik nog wel eens een post van jullie en vaak kan ik me daar wel in vinden :D )

Als ik jouw posts lees, dan vind ik bijna altijd het tegenovergestelde, ik had jouw dan ook ergens boven in die mainstream punt verwacht :P



katamaran schreef:
Klopt ja, ik dacht ook dat Klementino een van de trouwe mainstream aanhangers was :D (niet negatief bedoeld)


haha ja, vooral in het begin heb ik comments geplaatst waar ik het nu ook helemaal niet meer mee eens ben, ik luister veel mainstream thuis omda tik het thuis achter de pc chill vind, maar als ik op feesten kom ga ik ook ontzettend graag uit mn dak op early of raw :P

edit: vooral omdat ik een collega had bij mn vorige werk die echt van de early is luister ik de laatste tijd veel meer early... je kunt zoiets ook niet leuk vinden als je er niet open voor staat zoals ik eerlijk gezegd zelf een beetje was :P

vooral de set op Elementz van pavo en luna heeft daar verandering in gebracht, wat een energie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt er ook aan wat je mainstream vind, ik heb het tracks als Music Made Addict en Scrap Attack in dat hokje geplaatst maar als je er tracks als Pavo - From Scratch en The Hard Way onder gaat plaatsen dan kan je mij meer naar boven zetten maar die 2 tracks zijn niet heel raw en ook niet heel mainstream of Nustyle dus heb ik ze daartussen gezet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Hard Way vind ik wel rauw, de intro is gewoon duister & de climax is hard zat. Het is niet het rauwste van het rauwste, maar ik plaats het wel richting ''raw'' ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat krijg je ook als je alles in hokjes gaat plaatsen

Mainstream en raw ligt over het algemeen zo dicht bij elkaar dat je niet weet waar de grens ligt... daarom zit denk ik ook iedereen links in het midden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
dat krijg je ook als je alles in hokjes gaat plaatsen

Mainstream en raw ligt over het algemeen zo dicht bij elkaar dat je niet weet waar de grens ligt... daar zit denk ik ook iedereen links in het midden.

Mee eens, vind het zelf ook moeilijk om te zeggen of het mainstream of raw is. Ik houd het gewoon bij duister & euforisch, maar zelf dan is het nog lastig.
Het in hokjes plaatsen doe je vanzelf, er zijn er echt niet veel die dat niet doen. Ik denk helemaal niemand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, en logisch is het, anders heb je alleen maar chaos. Ongeordende rotzooi zeg ik maar zo.
Zoals jij het zegt lijkt me ook wel wat, duister en euforisch.

Ik heb zelf in mn afspeellijsten in iTunes staan: Hardstyle en Raw Hardstyle. en dan bepaal ik voor mezelf wat ik raw vind of niet. tevens gaat wel elke hardstyle gewoon standaard in de Hardstyle afspeellijst want ik heb ook nog meerdere genre's staan, en natuurlijk CD's/livesets
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 20:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

bij nader inzien klopt et niet helemaal, ik luister eigelijk meer early dan mainstream :D
zet me maar links onder ravenwood ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JP Hardstyle schreef:
bij nader inzien klopt et niet helemaal, ik luister eigelijk meer early dan mainstream :D
zet me maar links onder ravenwood ;)


:huh:

ik ben je bitch nie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 20:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
JP Hardstyle schreef:
bij nader inzien klopt et niet helemaal, ik luister eigelijk meer early dan mainstream :D
zet me maar links onder ravenwood ;)


:huh:

ik ben je bitch nie :P


he wat jammer nou :(
:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 21:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Toch weinig mensen die van early houdenl

Dat is dus gewoon niet waar, want mensen die in het midden staan kunnen evengoed van early houden als de mensen die rechts staan. Ik ben een enorme early-fan, maar ik kan de andere 2 hoeken van driehoek net zo goed waarderen. Dat geldt voor een hoop andere mensen ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ravenwood schreef:
Toch weinig mensen die van early houdenl

Dat is dus gewoon niet waar, want mensen die in het midden staan kunnen evengoed van early houden als de mensen die rechts staan. Ik ben een enorme early-fan, maar ik kan de andere 2 hoeken van driehoek net zo goed waarderen. Dat geldt voor een hoop andere mensen ook.



Je moet die driehoek inderdaad ook in een andere dimentie zien :P

Volgens mij is vanaf ene uiterste hoek tot in een rechtestreep naar het midden gewoon evenveel houden van bijvoorbeeld early maar verandert het alleen of je ook van die andere dingen houd? of brabbel ik nu onzin? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ravenwood schreef:
Toch weinig mensen die van early houdenl

Dat is dus gewoon niet waar, want mensen die in het midden staan kunnen evengoed van early houden als de mensen die rechts staan. Ik ben een enorme early-fan, maar ik kan de andere 2 hoeken van driehoek net zo goed waarderen. Dat geldt voor een hoop andere mensen ook.


sluit me hier helemaal bij aan,
namen als wildstylez & frontliner zorgen ervoor dat ik gewoon wat meer omhoog wordt geplaatst in de driehoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 21:49 
 
Artiest

hangt ervan af hoe early... vind over het algemeen mensen die ver richting early toe gaan komen vaak ook in de buurt van zeikerds richting de hardstyle van tegenwoordig (ik zeg vaak niet altijd, discussie voorkomen dus)
mensen in t midden vinden alles gelijkwaardig, mensen die meer richting RAW zitten, zullen ook misschien wel wat meer richting Early gaan dan Main.
Main meer richting raw dan early en early meer richting raw dan main...
vandaar de keuze van een driehoek denk ik zo... mijn opvatting althans, vorm keuze kan ook puur toeval zijn geweest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ravenwood schreef:
Toch weinig mensen die van early houdenl

Dat is dus gewoon niet waar, want mensen die in het midden staan kunnen evengoed van early houden als de mensen die rechts staan. Ik ben een enorme early-fan, maar ik kan de andere 2 hoeken van driehoek net zo goed waarderen. Dat geldt voor een hoop andere mensen ook.


dat bedoel ik ook niet te zeggen.
maar kijk nou zelf, de meeste staan links, dus redelijk ver van de early hoek, inclusief mijzelf. ik hou ook veel van early. dus dat geldt idd ook voor een hoop andere mensen.
Ik bedoelde meer te zeggen dat er weinig mensen zijn die echt heel fanatiek early fan zijn zoals Lyst ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 22:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik moet toegeven dat ook ik niks aan early vind. Ja, echt sommige tracks. Maar dat is zo'n klein deel...
Nee, ik ben voor het grootste gedeelte mainstream fan, alleen Raw begint me met de huidige releases toch steeds meer te trekken, dus ik ga lekker naast TakkU staan.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 23:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik voel me wel heel erg alleen daar rechts :cry: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 23:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BadToTheBone schreef:
Ik voel me wel heel erg alleen daar rechts :cry: :D


Is ook wel een erg zeldzame verschijning :P dat je Raw niks vind en Mainstream en Early wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 00:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
BadToTheBone schreef:
Ik voel me wel heel erg alleen daar rechts :cry: :D


Is ook wel een erg zeldzame verschijning :P dat je Raw niks vind en Mainstream en Early wel :P

hmmm niet mee eens, ik had eerlijk gezegd ook wel gedacht dat er rechts wat meer mensen zouden staan, vooral om de reden waarom BadToTheBone daar staat: ''als ik echt hard wil luister ik wel hardcore''.
ik had er daar meer van verwacht :)
en verder ben ik blij dat er eindelijk wat mensen zien dat dat de hokjes ''mainstream'' en '''raw'' toch wel eeeeeerg dicht bij elkaar liggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 00:44 
 
Artiest

Guide4U schreef:
Klementino schreef:
BadToTheBone schreef:
Ik voel me wel heel erg alleen daar rechts :cry: :D


Is ook wel een erg zeldzame verschijning :P dat je Raw niks vind en Mainstream en Early wel :P

hmmm niet mee eens, ik had eerlijk gezegd ook wel gedacht dat er rechts wat meer mensen zouden staan, vooral om de reden waarom BadToTheBone daar staat: ''als ik echt hard wil luister ik wel hardcore''.
ik had er daar meer van verwacht :)
en verder ben ik blij dat er eindelijk wat mensen zien dat dat de hokjes ''mainstream'' en '''raw'' toch wel eeeeeerg dicht bij elkaar liggen ;)


duuh, raw hardstyle is niks anders dan ruigere mainstream en early = dode hardstyle xd
vind t logisch dat dat ongeveer zo kan lopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 02:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:

duuh, raw hardstyle is niks anders dan ruigere mainstream en early = dode hardstyle xd
vind t logisch dat dat ongeveer zo kan lopen

nou dan heb je nog niet gezien hoe sommige hier op het forum doen, alsof het een geheel nieuw genre is...
early hardstyle en hardstyle van vandaag, ja. dat is een verschil. verder wil er niet te veel over kwijt, we hebben die discussie al 13948619649289020 keer besproken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 08:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn naam op de plek van jou Lyst maar dan aan de Raw kant. Gespiegeld zeg maar. ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic