Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 22:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is wel een redelijk verwachte lijst :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 22:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

henk-jan was net te laat om die van mij er ook nog bij te doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 23:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 23:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hidden Source schreef:
Lol @ pedobear bij KSwoosh. :lol:


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is trouwens ook wel te verwachten dat niemand echt rechts tussen mainstream en early in komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 23:30 
 
Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Is trouwens ook wel te verwachten dat niemand echt rechts tussen mainstream en early in komt

phytune zou daar kunnen zitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 23:31 
 

Gezien sommige reacties op forum had ik wel verwacht dat er mensen zowat tegen de Raw hoek aanzitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Gezien sommige reacties op forum had ik wel verwacht dat er mensen zowat tegen de Raw hoek aanzitten

Ik ben zelf een erg grote Raw fan, maar zal me zelf nooit puur in de hoek plaatsen. Early kan ik heel erg waarderen (wat minder op feestjes), en ik heb enorm genoten van platen uit 2006/2007/2008. Heerlijke nummers, maar toch zeker nu-style. En ook tegenwoordig zijn er wel nu-style plaatjes die me goed kunnen bekoren.

Denk dat er eerder mensen zijn die zich echt in de "mainstream" hoek zouden plaatsen (maar die zie je hier niet echt op 't forum) & in de Early hoek (ook minder actief). Omdat dat echt "aparte" stijlen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 08:16 
 
Artiest

PNXRMX schreef:
Pithune in het midden? Niet bovenin of verder naar rechts iig?

nee!

Zie mijn reactie waarom:

Citaat:
Pithune schreef:
early: ben ik mee 'opgegroeit', sinds ik in 2003 ben begonnen te luisteren. stukje memory dus dat altijd is blijven zitten en nooit weg zal gaan
main: hierin moet ik ff grondig duidelijk maken dat dit niet altijd happy euphorisch betreft. ik kan progressieve plaatjes als zappaman - rude talk net zo goed waarderen als just as easy (smd vs wildstylez remix)
main is niet enkel euphorisch, en dat zal je pas inzien als je vooroordelen achter je laat (openminded zijn, mensen!!)

dark: ook hier weer, ik ben niet enkel euphorisch en happy, anders zou ik in 2003 nooit aan de hardstyle geraakt zijn. 't aggressieve deel van hardstyle is ook een deel en een uitlaatklep van me, eentje die erg ver kan reiken in 'rawheid', met name hardstyle mafia, avio, machine, degos & re-done and so on, dus niet enkel b-front en ran-d meeloop taferelen



oftewel; STOP met vooroordelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 09:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Lijkt me wel grappig om dit over 2-3 jaar weer te doen en dan te vergelijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 09:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Lijkt me wel grappig om dit over 2-3 jaar weer te doen en dan te vergelijken :P


Jaa klopt!, zal indd wel weer heeeeeel anders zijn, ik denk toch als je het 3 jaar geleden had gedaan, dat het meer richting de mainstream ging ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien een beetje laat, maar ik wil er ook nog ff bij :$

Afbeelding

Eerlijk gezegd heb ik het idee dat er mensen verrast zullen zijn waar ik mezelf geplaatst heb, maar ik heb het wel zo eerlijk mogelijk gedaan :)

Simpele uitleg bij mn keuze is wel zo handig:

Ik Hou iets meer van Mainstream dan Raw, en bij sommige early tracks of enkele tracks van bijvoorbeeld Thera & co die trekken me ook wel een beetje... need I say more? :P

1 kanttekening bij mijn uitleg: dat ik in feite wel van Raw houd, wil niet zeggen dat ik elke plaat die raw is ook chill vind, maar ik vind dat de tracks tegenwoordig al weer een stuk beter te pruimen zijn dan een poosje terug :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Liever laat dan nooit :D

Afbeelding

Tussen Mainstream en Early :)

Als ik echt hard wil horen dan luister ik wel naar Hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 14:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
zet mij maar onder Josh T (middelpunt)

waarom?

early: ben ik mee 'opgegroeit', sinds ik in 2003 ben begonnen te luisteren. stukje memory dus dat altijd is blijven zitten en nooit weg zal gaan
main: hierin moet ik ff grondig duidelijk maken dat dit niet altijd happy euphorisch betreft. ik kan progressieve plaatjes als zappaman - rude talk net zo goed waarderen als just as easy (smd vs wildstylez remix)
main is niet enkel euphorisch, en dat zal je pas inzien als je vooroordelen achter je laat (openminded zijn, mensen!!)

dark: ook hier weer, ik ben niet enkel euphorisch en happy, anders zou ik in 2003 nooit aan de hardstyle geraakt zijn. 't aggressieve deel van hardstyle is ook een deel en een uitlaatklep van me, eentje die erg ver kan reiken in 'rawheid', met name hardstyle mafia, avio, machine, degos & re-done and so on, dus niet enkel b-front en ran-d meeloop taferelen

in 't middenpunt dus, met elk z'n duidelijke redenen.

Ik kan het zelf niet beter verwoorden. De oude liefde voor Early zal altijd een stiekeme ondertoon voeren in mijn setjes :P En verder hoeft idd mainstream niet per se blij en euforisch te zijn... Ik bedoel, Dark Oscillators - Trapped (allebei de mixen) zijn niet bepaald nummers waar je blij van wordt... maar Raw is het ook niet :P

EDIT:
Bij nader inzien toch iets meer richting Merlijn... om 1 simpele reden: EEN REVERSED BASSLINE IS NOOIT TE HARD :D
Welcome to the record shop
A Feeling
Go, go, go

Dat soort spul... :D :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 15:13 
 
Artiest

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 15:32 
 

lol nog zon failerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 15:42 
 
Artiest

ik sta niet goed, mag wel wat meer naar RAW toe en iets meer ook naar rechts, ik luister alles wel, maar dikke vette voorkeur voor ruige shit, wil iemand even verbeteren svp xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 15:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
afbeelding

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trainfreak schreef:
TheDizZorder schreef:
afbeelding

:x

Neeeeeeee, mijn naam is weg. :cry: haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zet mij maar tussen Lowrenz en Klementino in! ;)

Het allerbelangrijkste is dat mijn smaak gewoon 'Hardstyle' genoemd mag worden.
Er zijn nummers die Mainstream of Raw genoemd worden die ik goed of minder kan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 18:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
[plaatje..]

Faalhaas... Kijk is ff wat verder t topic door dan alleen de TS ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 18:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

toch zitten we allemaal wel redelijk dicht bij elkaar.

Toch weinig mensen die van early houden. ik denk dat ik mezelf ook iets te veel aan de linkerkant heb gezet, want ik hou toch ook erg veel van early, ookal ken ik niet veel nummers/producers daarvan.
fantaseer mijn naam maar boven Rico en Mol
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic