Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago
D
Rickie wrote:Breaking bad is verslavend, seizoen 2 zit er ook alweer op.
Wat een serie :worship:
Is inderdaad verslavend, moet nog een paar afleveringen van seizoen 3! :D
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
Lyst wrote:April is al bijna ^^ , hopen dat dat zich iets meer aan de andere kant van de muur afspeelt, want dat is eigenlijk de enige reden waarom ik het eerste seizoen heb afgekeken, omdat ik nieuwsgierig was wat er nu precies aan de hand was daar xd
in de pilot maken ze je lekker met de 'white walkers' ofzo toch xD
dat komt gelijk in seizoen 2 wel aan bod denk ik, samen met die nieuwe draakjes ^^
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
iSenSe` wrote:
Lyst wrote:April is al bijna ^^ , hopen dat dat zich iets meer aan de andere kant van de muur afspeelt, want dat is eigenlijk de enige reden waarom ik het eerste seizoen heb afgekeken, omdat ik nieuwsgierig was wat er nu precies aan de hand was daar xd
dat komt gelijk in seizoen 2 wel aan bod denk ik, samen met die nieuwe draakjes ^^
Pff echt zin in seizoen 2! Wat een vette serie.
Terra Nova heb ik nu een paar afleveringen van gezien maar ben dr mee gestopt. Hou toch niet zo van dat futuristische :(
Iemand nog een vette aanrader? Breaking Bad lijkt me ook niet zo :P
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Iemand die Castle kijkt?
S04E15 is echt zo meeslepend vet :drool:
B
Henk-Jan wrote: Iemand nog een vette aanrader? Breaking Bad lijkt me ook niet zo :P
Probeer breaking bad gewoon, het is awesome! :woot:
En anders is how I met your mother ook wel een leuke, als je die nog niet gezien hebt :P
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Breaking Bad in iets meer dan een week afgekeken, bazenserie :worship:
D
Dikke cliffhanger @ Breaking Bad S03E13!

Binnenkort beginnen met seizoen 4! :)
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 3 days ago
elroyce wrote:Breaking Bad in iets meer dan een week afgekeken, bazenserie :worship:
In een vakantie mag ik hopen? :P
F
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
iSenSe` wrote:
Dit denk ik idd ook, plus weer veel complotten e.d.
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Firetrap wrote:
elroyce wrote:Breaking Bad in iets meer dan een week afgekeken, bazenserie :worship:
In een vakantie mag ik hopen? :P
Niet eens. :$
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Blegh ik zit nu met dilemma dat ik: of moet wachten (jaar of anderhalf jaar xd) op de engelse versie van bleach van een seizoen van bleach of dat verder ga kijken in het japans met Engelse ondertiteling xd
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
maar eens begonnen aan walking dead. komt langzaam op gang.. maar het heeft toch wel iets :)
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Iemand Game of Thrones al gezien? Vriend van me raadde het aan. Heb nu de eerste aflevering gezien en ik vind het maar niks. Iemand die dit (niet) aanbeveeld om verder te kijken?
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Ben nu bezig met Prison Break :worship: Nu aangekomen bij Episode 5 van season 2 :D Vette seriie :yay:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
nielstil wrote:Iemand Game of Thrones al gezien? Vriend van me raadde het aan. Heb nu de eerste aflevering gezien en ik vind het maar niks. Iemand die dit (niet) aanbeveeld om verder te kijken?
Vond m supervet :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Deze nacht laatste 3 afleveringen van Terra Nova afgekeken, vind het wel een leuke serie ^^
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Eindelijk weer eens een écht sterke aflevering van Himym :)
A
Hardtraxxer
103 posts member since 2012
last seen May 2012
NaarDeQlote wrote:maar eens begonnen aan walking dead. komt langzaam op gang.. maar het heeft toch wel iets :)
haha een vriend van me is zwaar verslaafd aan die serie ;P
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Net begonnen aan dexter seizoen 6. Wat een ziek gedoe >.< Beetje halve lijken op paarden
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Gister Flashforward afgekeken. Was wel een gave serie, erg vermakelijk.

Nu begonnen met Alcatraz & Breaking Bad. Ben benieuwd, lees er goeie dingen over.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Vanochtend eerste aflevering van Game of Thrones gezien. Net meteen aflevering 2-5 er ook maar even bij gepakt. Erg vette serie :corn:
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Mar 2014
wootum wrote:Gister Flashforward afgekeken. Was wel een gave serie, erg vermakelijk.

Nu begonnen met Alcatraz & Breaking Bad. Ben benieuwd, lees er goeie dingen over.
Breaking Bad is zeer goed.. Alcatraz is wel vermakelijk maar ik vind het wel de minste serie die ik tot nu toe gezien heb.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Project 141 wrote:Gister eerste aflevering Game of Thrones gekeken, ga ik wel verder kijken denk :)
Uberhout wrote:Vanochtend eerste aflevering van Game of Thrones gezien. Net meteen aflevering 2-5 er ook maar even bij gepakt. Erg vette serie :corn:
Ik vond aan afl 1 echt geen hol aan xd Eerst dexter seizoen 6, band of brothers en terra nova kijken voordat ik overweeg met game of thrones verder te gaan :P
F
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Dan moet je je idd afvragen of het wel wat voor jou is ... Voor vele mensen is dit de "page-turner" onder de series, dus wanneer de 1e aflevering jou niet trekt, zal je de rest ook wel niks vinden.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Wanneer komen de volgende afleveringen van Touch eigenlijk? ^^