Is inderdaad verslavend, moet nog een paar afleveringen van seizoen 3!Rickie wrote:Breaking bad is verslavend, seizoen 2 zit er ook alweer op.
Wat een serie
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
in de pilot maken ze je lekker met de 'white walkers' ofzo toch xDLyst wrote:April is al bijna, hopen dat dat zich iets meer aan de andere kant van de muur afspeelt, want dat is eigenlijk de enige reden waarom ik het eerste seizoen heb afgekeken, omdat ik nieuwsgierig was wat er nu precies aan de hand was daar
dat komt gelijk in seizoen 2 wel aan bod denk ik, samen met die nieuwe draakjes
Pff echt zin in seizoen 2! Wat een vette serie.iSenSe` wrote:in de pilot maken ze je lekker met de 'white walkers' ofzo toch xDLyst wrote:April is al bijna, hopen dat dat zich iets meer aan de andere kant van de muur afspeelt, want dat is eigenlijk de enige reden waarom ik het eerste seizoen heb afgekeken, omdat ik nieuwsgierig was wat er nu precies aan de hand was daar
Terra Nova heb ik nu een paar afleveringen van gezien maar ben dr mee gestopt. Hou toch niet zo van dat futuristische
Iemand nog een vette aanrader? Breaking Bad lijkt me ook niet zo
Iemand die Castle kijkt?
S04E15 is echt zo meeslepend vet
S04E15 is echt zo meeslepend vet
-
B
Probeer breaking bad gewoon, het is awesome!Henk-Jan wrote: Iemand nog een vette aanrader? Breaking Bad lijkt me ook niet zo
En anders is how I met your mother ook wel een leuke, als je die nog niet gezien hebt
Breaking Bad in iets meer dan een week afgekeken, bazenserie 
-
D
Dikke cliffhanger @ Breaking Bad S03E13!
Binnenkort beginnen met seizoen 4!
Binnenkort beginnen met seizoen 4!
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
In een vakantie mag ik hopen?elroyce wrote:Breaking Bad in iets meer dan een week afgekeken, bazenserie
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Dit denk ik idd ook, plus weer veel complotten e.d.iSenSe` wrote:in de pilot maken ze je lekker met de 'white walkers' ofzo toch xDLyst wrote:April is al bijna, hopen dat dat zich iets meer aan de andere kant van de muur afspeelt, want dat is eigenlijk de enige reden waarom ik het eerste seizoen heb afgekeken, omdat ik nieuwsgierig was wat er nu precies aan de hand was daar
Niet eens.Firetrap wrote:In een vakantie mag ik hopen?elroyce wrote:Breaking Bad in iets meer dan een week afgekeken, bazenserie
Blegh ik zit nu met dilemma dat ik: of moet wachten (jaar of anderhalf jaar
) op de engelse versie van bleach van een seizoen van bleach of dat verder ga kijken in het japans met Engelse ondertiteling 
maar eens begonnen aan walking dead. komt langzaam op gang.. maar het heeft toch wel iets 
Iemand Game of Thrones al gezien? Vriend van me raadde het aan. Heb nu de eerste aflevering gezien en ik vind het maar niks. Iemand die dit (niet) aanbeveeld om verder te kijken?
Ben nu bezig met Prison Break
Nu aangekomen bij Episode 5 van season 2
Vette seriie 
Vond m supervetnielstil wrote:Iemand Game of Thrones al gezien? Vriend van me raadde het aan. Heb nu de eerste aflevering gezien en ik vind het maar niks. Iemand die dit (niet) aanbeveeld om verder te kijken?
Deze nacht laatste 3 afleveringen van Terra Nova afgekeken, vind het wel een leuke serie 
Eindelijk weer eens een écht sterke aflevering van Himym 
-
AHardtraxxer
- 103 posts member since 2012
- last seen May 2012
haha een vriend van me is zwaar verslaafd aan die serie ;PNaarDeQlote wrote:maar eens begonnen aan walking dead. komt langzaam op gang.. maar het heeft toch wel iets
Net begonnen aan dexter seizoen 6. Wat een ziek gedoe
Beetje halve lijken op paarden
Gister Flashforward afgekeken. Was wel een gave serie, erg vermakelijk.
Nu begonnen met Alcatraz & Breaking Bad. Ben benieuwd, lees er goeie dingen over.
Nu begonnen met Alcatraz & Breaking Bad. Ben benieuwd, lees er goeie dingen over.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Vanochtend eerste aflevering van Game of Thrones gezien. Net meteen aflevering 2-5 er ook maar even bij gepakt. Erg vette serie 
Breaking Bad is zeer goed.. Alcatraz is wel vermakelijk maar ik vind het wel de minste serie die ik tot nu toe gezien heb.wootum wrote:Gister Flashforward afgekeken. Was wel een gave serie, erg vermakelijk.
Project 141 wrote:Gister eerste aflevering Game of Thrones gekeken, ga ik wel verder kijken denk
Ik vond aan afl 1 echt geen hol aanUberhout wrote:Vanochtend eerste aflevering van Game of Thrones gezien. Net meteen aflevering 2-5 er ook maar even bij gepakt. Erg vette serie
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Dan moet je je idd afvragen of het wel wat voor jou is ... Voor vele mensen is dit de "page-turner" onder de series, dus wanneer de 1e aflevering jou niet trekt, zal je de rest ook wel niks vinden.