De eerstvolgende komt 19 maart, de rest is nog niet bekendRoebén wrote:Wanneer komen de volgende afleveringen van Touch eigenlijk?
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
MHardtraxx Newbie
- 42 posts member since 2012
- last seen Mar 2012
Hij zal vast en zeker wel ergens eerder te streamen of te downloaden zijn... 
-
JHardtraxxer
- 64 posts member since 2009
- last seen Apr 2012
Na tegenvallend seizoen 2 van breaking bad, gaat het bij 3 weer helemaal los 
Vond 2 juist vet en 3 weer wat minderJ.orisss wrote:Na tegenvallend seizoen 2 van breaking bad, gaat het bij 3 weer helemaal los
-
D
Moet nog steeds beginnen aan seizoen 4. Hoe is die?
wanneer komt het eerste seizoen van Hardtraxx uit? 
-
MHardtraxx Newbie
- last seen Mar 2012
Hahaha, en hoe zie je dat voor je?
een dvd-box van 4 dvd'smaartje86 wrote:Hahaha, en hoe zie je dat voor je?
Best bizar, wat ik tot nu toe heb gezien.Dysphoria wrote:Moet nog steeds beginnen aan seizoen 4. Hoe is die?
Spartacus: Vengeance.. Heerlijk zeg, ik zit weer te genieten!
Ben laatst begonnen aan X-Files. lekker oud, maar wat een fijne serie!
vrijwel hetzelfde als Fringe, maar dan meer buitenaardse invloeden. Heerlijk
en morgen weer nieuwe aflevering Californication!
vrijwel hetzelfde als Fringe, maar dan meer buitenaardse invloeden. Heerlijk
en morgen weer nieuwe aflevering Californication!
-
SHardtraxxer
- 75 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
Lie to me vindt ik echt een prachtserie. Ben nu helemaal klaar met die te kijken.
Ben nu wel op zoek naar een nieuwe serie om te kijken. Ik hou wel van actie series of politie series. 24 kon me wel boeien maar uiteindelijk werd het maar saai imo... Zoek dus misschien iets gelijkaardigs. Iemand suggesties?
.
Ben nu wel op zoek naar een nieuwe serie om te kijken. Ik hou wel van actie series of politie series. 24 kon me wel boeien maar uiteindelijk werd het maar saai imo... Zoek dus misschien iets gelijkaardigs. Iemand suggesties?
Op het begin is het leuk maar het is teveel van hetzelfde. Ik ben gister begonnen met the menthalist. Wel leuk het heeft wel wat.Skyche wrote:Lie to me vindt ik echt een prachtserie. Ben nu helemaal klaar met die te kijken.
Ben nu wel op zoek naar een nieuwe serie om te kijken. Ik hou wel van actie series of politie series. 24 kon me wel boeien maar uiteindelijk werd het maar saai imo... Zoek dus misschien iets gelijkaardigs. Iemand suggesties?.
Iemand hier die spartacus vengeance kijkt?
Ja, ik vind het wel vet. Moest er alleen wel weer even in komen.mr_vertigo wrote:Iemand hier die spartacus vengeance kijkt?
Ga ik volgende week mee beginnen. Eerst Band of Brothers eindelijk kijken 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Heeft iemand The River gezien? Zo ja, is het wat?
Eerste episode gezien. Vond het niet erg denderend..wootum wrote:Heeft iemand The River gezien? Zo ja, is het wat?
Ik raadt trouwens iedereen aan om Strike Back seizoen 2 te kijken. Net voor de 2e keer gezien het blijft echt een toffe serie. Seizoen 3 is gelukkig al in de maak 
Nieuwe serie van NBC die vanavond in Amerika begint. Het verhaal en de trailer zien er veelbelovend uit.
View on YouTube
View on YouTube
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Waar ken ik dat jong ook alweer van??
Strike Back even wat over doorgelezen, ziet er goed uit!
Strike Back even wat over doorgelezen, ziet er goed uit!
HMmmm smullen!
-
MHardtraxx Newbie
- last seen Mar 2012
Is een hele goeie serienielstil wrote:Ga ik volgende week mee beginnen. Eerst Band of Brothers eindelijk kijken