Damn!
Vanavond beginnen met seizoen 2, ben echt benieuwd van wat er allemaal nog komen gaat!
Vanavond beginnen met seizoen 2, ben echt benieuwd van wat er allemaal nog komen gaat!
Ik volg het ook alweer elke week. Andere Spartacus is wel wennen, maar Crixus en Doctore zijn er nog wel net als vele andere gladiatoren.Dutchvini wrote:Nog meer spartacus fans?
Solis wrote:Breaking Bad.
Banaanslak wrote:Solis wrote:Dexter
Zijn allebei heel erg vet.Firetrap wrote:Waarmee zou ik beginnen? Breaking Bad of Dexterlastige keuze.
Dysphoria wrote:Zijn allebei heel erg vet.Firetrap wrote:Waarmee zou ik beginnen? Breaking Bad of Dexterlastige keuze.
helemaal afgekeken?XtD wrote:Six Feet Under zit er helemaal op, wat een heftige shit zeg. Ik werd er droevig van
Ik moet toegeven, ik heb het er wel moeilijk mee gehad, iets wat voor mij behoorlijk bijzonder isAsyrian wrote:helemaal afgekeken?XtD wrote:Six Feet Under zit er helemaal op, wat een heftige shit zeg. Ik werd er droevig van
zo ja: was je aan het janken op het einde?
en je hoeft je niet te schamen, want 90% van de mensen die die serie af hebben gekeken zaten te janken als een baby. myself included xD