ah, ok. Thanks!
Een ander liedje ook, maar dat ga ik nog niet verklappenwootum wrote:Gister begonnen met Flashforward. Nu weet ik dus ook waar de vocals van 2.17 vandaan komen
Een ander liedje ook, maar dat ga ik nog niet verklappenwootum wrote:Gister begonnen met Flashforward. Nu weet ik dus ook waar de vocals van 2.17 vandaan komen
Dan zal ik er eens op gaan lettenSolis wrote:Een ander liedje ook, maar dat ga ik nog niet verklappenwootum wrote:Gister begonnen met Flashforward. Nu weet ik dus ook waar de vocals van 2.17 vandaan komen
Anime toch?mrazura wrote:Ik ben begonnen met bleach te kijken opzich heeft het wel wat
DarkBeatz wrote:Sterkte... Wat een bout serie is dat na de paar eerste afleveringenwootum wrote:Gister begonnen met Flashforward. Nu weet ik dus ook waar de vocals van 2.17 vandaan komen
Jup. Ikzelf vond het alleen al snel niet meer boeiend.mrazura schreef:
Ik ben begonnen met bleach te kijken opzich heeft het wel wat
Anime toch?
Die heb ik ook ooit eens gekeken, maar die fillers wordt je zo snel zat...NaarDeQlote wrote:Jup. Ikzelf vond het alleen al snel niet meer boeiend.mrazura schreef:
Ik ben begonnen met bleach te kijken opzich heeft het wel wat
Anime toch?
Yup het heeft wel wat opzich vind ik. Ik had eigenlijk altijd het vooroordeel dat anime maar kinderachtig is.Firetrap wrote:Anime toch?mrazura wrote:Ik ben begonnen met bleach te kijken opzich heeft het wel wat
Die heb ik ook ooit eens gekeken, maar die fillers wordt je zo snel zat...[/quote]Berenburg wrote:Jup. Ikzelf vond het alleen al snel niet meer boeiend.
Er staat je nog heel wat te wachtennielstil wrote:Seizoen 3 dexter uitgekeken... (2 seizoen in 5 dagen, van verslafend gesproke). Vond deze toch net wat minder dan seizoen 1 en 2
Ik heb de eerste 2 seizoenen gezien. Goeie serie, maar wel een beetje traag naar mijn mening.Dysphoria wrote:Zijn er mensen hier die Breaking Bad kijken? Hoor er goeie verhalen over, dus ik ga hem zelf binnenkort ook checken!
YesDysphoria wrote:Zijn er mensen hier die Breaking Bad kijken? Hoor er goeie verhalen over, dus ik ga hem zelf binnenkort ook checken!
Wat bedoel je precies met traag? Dat er té weinig gebeurt?Daveytl wrote:Ik heb de eerste 2 seizoenen gezien. Goeie serie, maar wel een beetje traag naar mijn mening.Dysphoria wrote:Zijn er mensen hier die Breaking Bad kijken? Hoor er goeie verhalen over, dus ik ga hem zelf binnenkort ook checken!
Om die reden kijk ik het nu ook niet meer
Mooi!Solis wrote:YesDysphoria wrote:Zijn er mensen hier die Breaking Bad kijken? Hoor er goeie verhalen over, dus ik ga hem zelf binnenkort ook checken!
Zeker de moeite waard!
Weet niet hoe ik het uit kan leggen eerlijk gezegd. Ik heb snel de neiging om niet meer te kijken terwijl ik dat bij andere series die ik kijk niet heb.Dysphoria wrote:Wat bedoel je precies met traag? Dat er té weinig gebeurt?Daveytl wrote:Ik heb de eerste 2 seizoenen gezien. Goeie serie, maar wel een beetje traag naar mijn mening.Dysphoria wrote:Zijn er mensen hier die Breaking Bad kijken? Hoor er goeie verhalen over, dus ik ga hem zelf binnenkort ook checken!
Om die reden kijk ik het nu ook niet meer
hij bedoeld denk ik de dialogen, klopt, die zijn ook af en toe wat traag, maar voegt wel heel veel toe aan het verhaal, en dat maakt de serie ook zo goed.Dysphoria wrote:Ik vat het niet helemaal. :p
Maar je hebt wel 2 seizoenen gekeken, dat zegt ook wel wat!