Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 325  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 23:00 

Hardtraxx Veteran

Meerdere mensen hadden Terra Nova gezien geloof ik hè? Aanrader? Setting spreek me wel aan. Moet iets hebben om de tijd tussen nu en het nieuwe seizoen van GoT op te vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 23:02 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Meerdere mensen hadden Terra Nova gezien geloof ik hè? Aanrader? Setting spreek me wel aan. Moet iets hebben om de tijd tussen nu en het nieuwe seizoen van GoT op te vullen.

Nog bedankt voor de tip, GoT was echt te vet! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 23:03 

Donateur

Terra Nova is wel vet, maar ik ben snel tevreden op vlak van films / series, ben niet zo kritisch :P
Voor sommige valt de serie tegen, maar je hebt ook wel mensen die het graag kijken, dus hangt eigenlijk van jezelf af of je het vet vindt of niet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 23:21 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Firetrap schreef:

Nog bedankt voor de tip, GoT was echt te vet! :worship:

You're welcome, hoe meer mensen zo straks over seizoen 2 praten, des te beter :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 23:39 

Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Moet iets hebben om de tijd tussen nu en het nieuwe seizoen van GoT op te vullen.

Boardwalk Empire
Breaking Bad
Dexter
The Walking Dead
Touch
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 23:51 

Hardtraxx Veteran

Deze week weer verder gegaan met dexter kijken, snap nog steeds niet waarom die serie nooit in België is uitgezonden :oh: Seizoen 2 was er op 2 dagen doorheen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 14:53 

Hardtraxx Newbie

Huh, wat raar/jammer inderdaad! Ik kan niet wachten totdat het nieuwe seizoen weer van start gaat, de cliffhanger was zo spannend!!! Maar wat nog spannender is dat ik volgende week ga beginnen met autorijlessen. Het werd maar eens tijd! En het wordt er ook niet goedkoper op, dus ben blij en trots dat ik het doorzet :)!

nielstil schreef:
Deze week weer verder gegaan met dexter kijken, snap nog steeds niet waarom die serie nooit in België is uitgezonden :oh: Seizoen 2 was er op 2 dagen doorheen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:11 

Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Touch

Die ene aflevering :P Was wel een vermakelijke pilot trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:52 

Hardtraxx Veteran

maartje86 schreef:
Huh, wat raar/jammer inderdaad! Ik kan niet wachten totdat het nieuwe seizoen weer van start gaat, de cliffhanger was zo spannend!!!

nielstil schreef:

Seizoen 3 vind ik tot nu toe iets minder, 5 afleveringen gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 22:21 

Hardtraxx Crew

Welke serie ligt ongeveer in hetzelfde straatje als Lost en The Event? Ben bijna klaar met voor de 5e keer big bang theory kijken, maar heb wel weer zin in zo'n soort serie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 22:45 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Welke serie ligt ongeveer in hetzelfde straatje als Lost en The Event?

Terra Nova voor Lost en Flashforward voor The Event. Al is van FF maar 1 seizoen gemaakt :(

Zit echt te wachten tot Games of Thrones en Touch verdergaan. Tot die tijd me een beetje vermaken met Fringe, Spartacus en Alcatraz :corn:

Opnames voor 3e seizoen Strike Back zijn ook weer begonnen volgens mij, dus hopelijk in de zomer weer nieuwe aflevering. Kijk er erg naar uit, want het 2e seizoen was echt ijzersterk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 23:06 

Hardtraxx Veteran

Touch heeft maar 3 episodes in seizoen 1, klopt dat?? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 23:44 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
Touch heeft maar 3 episodes in seizoen 1, klopt dat?? :huh:

Nee, waarschijnlijk zijn de data waarop uitgezonden wordt gewoon nog niet bekend. Hij krijgt er iig 13.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 23:59 

Hardtraxx Veteran

Oja hij is pas net van start gegaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 00:22 

Hardtraxx Veteran

Ben sinds kort How I Met Your Mother aan het kijken :worship:
Nu bij seizoen 3, aflevering 6 ongeveer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 10:49 

Daveytl schreef:
Ben sinds kort How I Met Your Mother aan het kijken :worship:
Nu bij seizoen 3, aflevering 6 ongeveer.

Geweldige serie :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 11:22 

Hardtraxx Elite

De pilot van Touch was goed, hopelijk word het wat en gaat niet elke aflevering een op zichzelf staand verhaal worden zoals Alcatraz, zo series boeien mij altijd veel minder :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 11:55 

Hardtraxx Newbie

Series die ik nu volg:
Suits, Dexter, The Walking Dead, White Collar, The Office, The Big Bang Theory en Mad Men

Ben maar gestopt met Alcatraz, HIMYM en Terra Nova kijken, die kunnen me simpelweg niet boeien..

Iemand nog tips in de richting van Suits, Mad Men en White Collar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 12:40 

Hardtraxx Veteran

Vanavond eens even de eerste aflevering van The River kijken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 12:42 

Hardtraxx Crew

Gister begonnen met Flashforward. Nu weet ik dus ook waar de vocals van 2.17 vandaan komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 12:55 

Hardtraxx Veteran

vogelhuisje schreef:
Series die ik nu volg:
Suits, Dexter, The Walking Dead, White Collar, The Office, The Big Bang Theory en Mad Men

Ben maar gestopt met Alcatraz, HIMYM en Terra Nova kijken, die kunnen me simpelweg niet boeien..

Iemand nog tips in de richting van Suits, Mad Men en White Collar?

Six Feet Under
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 15:31 

Hardtraxx Newbie

Ik volg meestal series via downloadsites of uitzendinggemist (Dexter, Flikken Maastricht, Grey´s Anatomy en GTST). Kijken er ook mensen naar Wie is de Mol? Niet echt een serie maar wel erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 15:33 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Gister begonnen met Flashforward. Nu weet ik dus ook waar de vocals van 2.17 vandaan komen :P

Sterkte... Wat een bout serie is dat na de paar eerste afleveringen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 15:51 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Sterkte... Wat een bout serie is dat na de paar eerste afleveringen :x

Nee jonge! Die serie is geweldig, alleen zo vreselijk jammer dat er geen 2e seizoen kwam/komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 18:00 

Hardtraxx Veteran

maartje86 schreef:
Ik volg meestal series via downloadsites of uitzendinggemist (Dexter, Flikken Maastricht, Grey´s Anatomy en GTST). Kijken er ook mensen naar Wie is de Mol? Niet echt een serie maar wel erg vet!

WIDM is een speciaal topic voor ;)!
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 325  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic