Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 323, 324, 325, 326, 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2025 11:49 
 
Hardtraxx Elite

House of Guinness :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2025 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
House of Guinness :corn:

Alleen voor de soundtracks al de moeite waard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 15:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mensen al klaar of beginnen met Edje Gein?

Ik had denk ik te hoge verwachtingen, maar het valt me een beetje tegen. Vind die 'tussenstukjes' over die andere films echt weinig toevoegen. Verder is het ook weinig écht op waarheid berust.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Mensen al klaar of beginnen met Edje Gein?

Ik had denk ik te hoge verwachtingen, maar het valt me een beetje tegen. Vind die 'tussenstukjes' over die andere films echt weinig toevoegen. Verder is het ook weinig écht op waarheid berust.

Hier liep ik ook tegen aan. Heb hem ondertussen afgekeken maar Netflix vult wel een hele hoop zelf in. Veel speculatie die als waarheid word bestempeld voor mijn gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2025 12:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog nieuwe aanraders? De eerste 'IT - Welcome to derry' gekeken. Vond het wel oke, had wel iets meer inleiding verwacht met de berichten die vooraf gegeven waren. Zal verder niet spoilen of iets, maar benieuwd wat ze er van gaan maken nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2025 15:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Late to the game, maar ik geniet enorm vam Schitts Creek! Heerlijke characters!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2025 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 maandjes Apple+ gekregen bij m'n nieuwe iphone

Severance, wat een mindfuck serie! Geweldig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2025 23:06 
 
Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Nog nieuwe aanraders? De eerste 'IT - Welcome to derry' gekeken. Vond het wel oke, had wel iets meer inleiding verwacht met de berichten die vooraf gegeven waren. Zal verder niet spoilen of iets, maar benieuwd wat ze er van gaan maken nog.


Zal wel bewust zo zijn gedaan in aflevering 1

Wel aardig wtf moment, dat even de halve cast wordt afgeslacht. Toon is gezet xd Sterk hoe ze deden geloven alsof dit de main characters waren. Stonden ook op de poster, die inmiddels weer is aangepast. Kleine details waar ik goed op ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
3 maandjes Apple+ gekregen bij m'n nieuwe iphone


Ted Lasso ooit al gekeken? Fantastische serie :love: echt een aanrader
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
3 maandjes Apple+ gekregen bij m'n nieuwe iphone

Severance, wat een mindfuck serie! Geweldig :love:


See en For All Mankind zijn ook vette series.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 09:14 
 
Hardtraxx Veteran

Shrinking en The Studio ook geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 12:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
pim__ schreef:
Nog nieuwe aanraders? De eerste 'IT - Welcome to derry' gekeken. Vond het wel oke, had wel iets meer inleiding verwacht met de berichten die vooraf gegeven waren. Zal verder niet spoilen of iets, maar benieuwd wat ze er van gaan maken nog.


Zal wel bewust zo zijn gedaan in aflevering 1

Wel aardig wtf moment, dat even de halve cast wordt afgeslacht. Toon is gezet xd Sterk hoe ze deden geloven alsof dit de main characters waren. Stonden ook op de poster, die inmiddels weer is aangepast. Kleine details waar ik goed op ga


Ja haha helemaal eens. Wel tof gedaan inderdaad, onverwachts ook. Ga nu ep 2 loeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2025 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond The Witcher serie altijd wel vermakelijk. Had de boeken ook gelezen en bleef redelijk bij de chronologie van de boeken. Echter laat de rol keuze te wensen over. Ook seizoen 4 is niet best en Liam Hemsworth is echt niet hetzelfde als Henry Cavil… Echt jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2025 21:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Serie 24 aant kijken, kijkt lekker weg die ouwe meuk. betah
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2025 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Rickzel schreef:
3 maandjes Apple+ gekregen bij m'n nieuwe iphone


Ted Lasso ooit al gekeken? Fantastische serie :love: echt een aanrader


Absoluut. En van de niet-genoemde series kan ik ook nog Silo en Murderbot aanraden

Also, morgen begint Pluribus op Apple. Nieuwe serie van de maker van Breaking Bad, en met de actrice die Kim Wrexler in Better Call Saul speelt. Te vroeg om te zeggen of het een aanrader wordt, maar er is veel hype en ik ben ook erg benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2025 21:03 
 
Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:

Also, morgen begint Pluribus op Apple. Nieuwe serie van de maker van Breaking Bad, en met de actrice die Kim Wrexler in Better Call Saul speelt. Te vroeg om te zeggen of het een aanrader wordt, maar er is veel hype en ik ben ook erg benieuwd.


Zo, ik ben ook erg hyped voor deze!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2025 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begonnen aan Guinness en de nieuwe IT serie. Die IT serie is wel echt bizar disturbed die eerste aflevering.
Guinness ook zeer vermakelijk, ga wel goed op dat Peaky Blinder stijltje qua filmen en met name de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2025 14:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Begonnen aan Guinness en de nieuwe IT serie. Die IT serie is wel echt bizar disturbed die eerste aflevering.
Guinness ook zeer vermakelijk, ga wel goed op dat Peaky Blinder stijltje qua filmen en met name de muziek.


Moet er wel aan 'wennen' bij IT, vind het opzich wel gaaf tho. 7/10 tot nu toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2025 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pluribus, serie op Apple TV. Gemaakt door Vince Gilligan (maker van Breaking Bad & Better Call Saul) met in de hoofdrol die vrouwelijke advocate van Saul.

Wat. De. Fuck. :lol: heb 2 afleveringen gezien en wat een bizarre samenkomst van thriller, drama en vage zwartgallige humor.

Ik kan je adviseren om niks te gaan checken, geen trailers. Zoek er niks over op en ga er blanco in net als ik.

Volgens mij loopt het nu nog (als in: elke week dropt een aflevering) maar zijn ze bijna klaar.

Ben echt heel benieuwd waar dit naartoe gaat maar was na 1 aflevering in ieder geval volledig aan boord!

edit @Steffnov hierboven: zie net pas dat je hem ook al benoemd had, wat vind jij er van ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2025 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind hem ook tof, dat Gilligan sausje blijft goed werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2025 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pluribus is inderdaad een zeer welkome verrassing. Geniaal bedacht en de Albuquerque setting werkt ook gewoon heerlijk in deze serie.

Daarnaast ook meteen Stranger Things 5 Vol. 1 er doorheen gebinged. Dat einde joh.

Severance seizoen 2 vind ik beduidend minder dan z'n voorganger. Nog steeds sterk maar de cliffhanger aan het einde vind ik simpelweg minder interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy fuck de eerste afleveringen van Stranger Things. Zo bizar goed. Heel benieuwd hoe dit afloopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Holy fuck de eerste afleveringen van Stranger Things. Zo bizar goed. Heel benieuwd hoe dit afloopt.

En dan na 3 jaar eindelijk een nieuw seizoen en wat doen ze, de volgende helft de volgende maand releasen. Stelletje cockteasers xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 18:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar dat was wel al vanaf het begin duidelijk toch? (pin me er niet op vast)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, dit was al ver van tevoren aangekondigd. Vind het persoonlijk knap dat mensen er ook al doorheen zijn, maar goed...ieder z'n manier

Rickzel schreef:
edit @Steffnov hierboven: zie net pas dat je hem ook al benoemd had, wat vind jij er van ??


Ja ik ga hier ook heel erg goed op. Lekkere mix van mysterie en humor, met een typische Vince Gilligan stijl. Ook erg benieuwd waar de cliffhanger uit de laatste ep naartoe gaat, dat gaat denk ik wel de toon van de rest van het seizoen bepalen.
Vorige  1 ... 323, 324, 325, 326, 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic