House of Guinness 
Alleen voor de soundtracks al de moeite waard!immuunm wrote:House of Guinness
Alleen voor de soundtracks al de moeite waard!immuunm wrote:House of Guinness
Hier liep ik ook tegen aan. Heb hem ondertussen afgekeken maar Netflix vult wel een hele hoop zelf in. Veel speculatie die als waarheid word bestempeld voor mijn gevoel.pim__ wrote:Mensen al klaar of beginnen met Edje Gein?
Ik had denk ik te hoge verwachtingen, maar het valt me een beetje tegen. Vind die 'tussenstukjes' over die andere films echt weinig toevoegen. Verder is het ook weinig écht op waarheid berust.
Zal wel bewust zo zijn gedaan in aflevering 1pim__ wrote:Nog nieuwe aanraders? De eerste 'IT - Welcome to derry' gekeken. Vond het wel oke, had wel iets meer inleiding verwacht met de berichten die vooraf gegeven waren. Zal verder niet spoilen of iets, maar benieuwd wat ze er van gaan maken nog.
Ted Lasso ooit al gekeken? Fantastische serieRickzel wrote:3 maandjes Apple+ gekregen bij m'n nieuwe iphone
See en For All Mankind zijn ook vette series.Rickzel wrote:3 maandjes Apple+ gekregen bij m'n nieuwe iphone
Severance, wat een mindfuck serie! Geweldig
Ja haha helemaal eens. Wel tof gedaan inderdaad, onverwachts ook. Ga nu ep 2 loerenBasshunterzz wrote:Zal wel bewust zo zijn gedaan in aflevering 1pim__ wrote:Nog nieuwe aanraders? De eerste 'IT - Welcome to derry' gekeken. Vond het wel oke, had wel iets meer inleiding verwacht met de berichten die vooraf gegeven waren. Zal verder niet spoilen of iets, maar benieuwd wat ze er van gaan maken nog.
Wel aardig wtf moment, dat even de halve cast wordt afgeslacht. Toon is gezetSterk hoe ze deden geloven alsof dit de main characters waren. Stonden ook op de poster, die inmiddels weer is aangepast. Kleine details waar ik goed op ga
Absoluut. En van de niet-genoemde series kan ik ook nog Silo en Murderbot aanradenJustinhafc wrote:Ted Lasso ooit al gekeken? Fantastische serieRickzel wrote:3 maandjes Apple+ gekregen bij m'n nieuwe iphoneecht een aanrader
Zo, ik ben ook erg hyped voor deze!Steffnov wrote:
Also, morgen begint Pluribus op Apple. Nieuwe serie van de maker van Breaking Bad, en met de actrice die Kim Wrexler in Better Call Saul speelt. Te vroeg om te zeggen of het een aanrader wordt, maar er is veel hype en ik ben ook erg benieuwd.
Moet er wel aan 'wennen' bij IT, vind het opzich wel gaaf tho. 7/10 tot nu toeHekzitter wrote:Begonnen aan Guinness en de nieuwe IT serie. Die IT serie is wel echt bizar disturbed die eerste aflevering.
Guinness ook zeer vermakelijk, ga wel goed op dat Peaky Blinder stijltje qua filmen en met name de muziek.
En dan na 3 jaar eindelijk een nieuw seizoen en wat doen ze, de volgende helft de volgende maand releasen. Stelletje cockteasersHekzitter wrote:Holy fuck de eerste afleveringen van Stranger Things. Zo bizar goed. Heel benieuwd hoe dit afloopt.
Ja ik ga hier ook heel erg goed op. Lekkere mix van mysterie en humor, met een typische Vince Gilligan stijl. Ook erg benieuwd waar de cliffhanger uit de laatste ep naartoe gaat, dat gaat denk ik wel de toon van de rest van het seizoen bepalen.Rickzel wrote:edit @Steffnov hierboven: zie net pas dat je hem ook al benoemd had, wat vind jij er van ??