Pluribus, serie op Apple TV. Gemaakt door Vince Gilligan (maker van Breaking Bad & Better Call Saul) met in de hoofdrol die vrouwelijke advocate van Saul.
Wat. De. Fuck.

heb 2 afleveringen gezien en wat een bizarre samenkomst van thriller, drama en vage zwartgallige humor.
Ik kan je adviseren om niks te gaan checken, geen trailers. Zoek er niks over op en ga er blanco in net als ik.
Volgens mij loopt het nu nog (als in: elke week dropt een aflevering) maar zijn ze bijna klaar.
Ben echt heel benieuwd waar dit naartoe gaat maar was na 1 aflevering in ieder geval volledig aan boord!
edit @Steffnov hierboven: zie net pas dat je hem ook al benoemd had, wat vind jij er van ??