Reaguur jij toevallig op NU.nl ook?TondH wrote:Snap ook niet zo goed dat hier een serie van komt als er al gewoon 8 goede films van zijn uitgebracht. Gaat voor mij ook nooit overtroffen worden door het jeugdsentiment
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
The Last of Us S2E2. Deed me zowaar ook denken aan Hardhome. Ohja en Kaithlyn Dever 
Vond alleen de keuze om een halve apocalyps in Jackson te laten gebeuren een beetje vreemd. Vond het zelf niet veel toevoegen qua spanning. Je bent toch gefocust op wat er gebeurt met Joel en Ellie, althans in mijn geval.
Met de vriendin aan Running Point begonnen. Kijkt makkelijk weg en toen ik het vanmorgen eens Googlede bleek het nog waargebeurd te zijn ook. https://www.veronicasuperguide.nl/nieuw ... ning-point
The Last Of Us tweede aflevering van het nieuwe seizoen. Ik heb de games niet gespeeld.
Wtffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Wtffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Gisteren The Last Of Us seizoen 2 afgekeken. Waar de veranderingen t.o.v. de game in het eerste seizoen goed uitpakte, werken de veranderingen in seizoen 2 het hele verhaal alleen maar tegen. Voor iemand die de game meerdere keren heeft uitgespeeld toch wel erg teleurgesteld. Het verhaal heeft imo zo veel meer potentie dan dit.
Eens. Vond de keuzes vaak heel vreemd uitpakken. Vond de laatste aflevering wel heel nice!
Had niet eens door dat dit de laatste van het seizoen was. Kan niet zeggen dat dit echt een goede cliffhanger is.Justinhafc wrote:Eens. Vond de keuzes vaak heel vreemd uitpakken. Vond de laatste aflevering wel heel nice!
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 1 day ago
Eindelijk bij met One Piece, nu even geen idee wat ik moet kijken.
Iemand misschien een tip voor anime?
Iemand misschien een tip voor anime?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Geen idee of je de gebruikelijke aangeprezen producties al gezien hebt, dus: Death Note, Attack on Titan, Solo Leveling, Demon Slayer, Tokyo Ghoul, Jujutsu Kaisen, Sword Art Online.
Firetrap wrote:Geen idee of je de gebruikelijke aangeprezen producties al gezien hebt, dus: Death Note, Attack on Titan, Solo Leveling, Demon Slayer, Tokyo Ghoul, Jujutsu Kaisen, Sword Art Online.
Fairy tail; ful metal alchemist brotherhood; deadman wonderland
-
IHardtraxx Elite
- last seen 1 day ago
Thanks voor de suggesties, hier kan ik wel wat mee 
Nog meer mensen die Severance hebben gezien?
Ja, moest er wel eerst echt door heen kauwen.Justinhafc wrote:Nog meer mensen die Severance hebben gezien?
Begint wel vaag en taai inderdaad, maar vond het uiteindelijk wel heel vet!
Einde van de finale van seizoen 2 vond ik wel een beetje twijfelachtig. Weet ook niet of ik het fijn vind dat er een derde seizoen komt. Had van mij wel een strik omheen gemogen, maar wie weet verrast seizoen 3.
Einde van de finale van seizoen 2 vond ik wel een beetje twijfelachtig. Weet ook niet of ik het fijn vind dat er een derde seizoen komt. Had van mij wel een strik omheen gemogen, maar wie weet verrast seizoen 3.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Ja was wel vermakelijk, niet meer dan dat voor mij.
Mensen nog tips qua 'Voetbalouders' achtige Nederlandse series?
Tering, zijn er mensen die dat leuk vonden ja? Ik blijf me verbazen.Silvio Aquila wrote:Mensen nog tips qua 'Voetbalouders' achtige Nederlandse series?
-
IHardtraxx Elite
- last seen 1 day ago
Dat nieuwe seizoen van Dexter: Ressurection, iemand nog meer aan het kijken?
Ben nu Dexter: Resurrection aan het kijken. Torrent via seedr.cc en dan via iCloud op mn laptop voor degelijker beeld dan op mn telefoon.
Maar wat een heerlijke opvolging tov de vorige seizoenen!
Maar wat een heerlijke opvolging tov de vorige seizoenen!
-
IHardtraxx Elite
- last seen 1 day ago
De serie ''Mobland''
Met Tom Hardy, Pierce Brosnan en Geoff Bell.
Wat een serie, wel een van de betere van dit jaar.
Wat een serie, wel een van de betere van dit jaar.
Vond Voetbalouders echt verschrikkelijk, ben daar na een halve aflevering mee gestopt.Silvio Aquila wrote:Mensen nog tips qua 'Voetbalouders' achtige Nederlandse series?
Eerste seizoen van Papadag is dan wel weer geinig.
Château Promenade voor als je de droge humor van Diederik Ebbinge kan waarderen
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Pfoe, dit wordt er eentje