Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 321, 322, 323, 324, 325
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2025 12:22 

Hardtraxx Elite

TondH schreef:
Snap ook niet zo goed dat hier een serie van komt als er al gewoon 8 goede films van zijn uitgebracht. Gaat voor mij ook nooit overtroffen worden door het jeugdsentiment

Reaguur jij toevallig op NU.nl ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2025 14:41 

Hardtraxxer

Nope xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2025 11:46 

Hardtraxx Elite

The Last of Us S2E2. Deed me zowaar ook denken aan Hardhome. Ohja en Kaithlyn Dever :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2025 08:42 

Hardtraxx Veteran

Vond alleen de keuze om een halve apocalyps in Jackson te laten gebeuren een beetje vreemd. Vond het zelf niet veel toevoegen qua spanning. Je bent toch gefocust op wat er gebeurt met Joel en Ellie, althans in mijn geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2025 08:58 

Hardtraxx Veteran

Met de vriendin aan Running Point begonnen. Kijkt makkelijk weg en toen ik het vanmorgen eens Googlede bleek het nog waargebeurd te zijn ook. https://www.veronicasuperguide.nl/nieuw ... ning-point
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2025 10:37 

Hardtraxx Veteran

The Last Of Us tweede aflevering van het nieuwe seizoen. Ik heb de games niet gespeeld.

Wtffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2025 15:37 

Hardtraxx Veteran

@Rickzel xd Yup
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2025 08:22 

Hardtraxx Addict

Gisteren The Last Of Us seizoen 2 afgekeken. Waar de veranderingen t.o.v. de game in het eerste seizoen goed uitpakte, werken de veranderingen in seizoen 2 het hele verhaal alleen maar tegen. Voor iemand die de game meerdere keren heeft uitgespeeld toch wel erg teleurgesteld. Het verhaal heeft imo zo veel meer potentie dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2025 08:27 

Hardtraxx Veteran

Eens. Vond de keuzes vaak heel vreemd uitpakken. Vond de laatste aflevering wel heel nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2025 09:11 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Eens. Vond de keuzes vaak heel vreemd uitpakken. Vond de laatste aflevering wel heel nice!

Had niet eens door dat dit de laatste van het seizoen was. Kan niet zeggen dat dit echt een goede cliffhanger is.
Vorige  1 ... 321, 322, 323, 324, 325
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic