Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 321, 322, 323, 324, 325  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2025 14:48 

Hardtraxx Elite

Nieuwe seizoen van Black mirror en volgends mij ook de laatste?

Wat goed :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2025 21:12 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Zaagkick schreef:
Adolescence idd :worship:

Ja steengoed, technisch hoogstandje, vond het ook mooi dat het verhaal juist de dingen uitlicht die normaal geskipt worden bij zulke moord series.

Idd, besef ook dat die hele serie in 1 take opgenomen is, dat een ventje van 14? zo goed in z'n rol zit zonder scenes opnieuw te doen. Pff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2025 21:16 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Rickzel schreef:
Zaagkick schreef:
Adolescence idd :worship:

Ja steengoed, technisch hoogstandje, vond het ook mooi dat het verhaal juist de dingen uitlicht die normaal geskipt worden bij zulke moord series.

Idd, besef ook dat die hele serie in 1 take opgenomen is, dat een ventje van 14? zo goed in z'n rol zit zonder scenes opnieuw te doen. Pff.

One takes zitten vol met hidden cuts :) Niet dat het er minder op maakt maar even ter info :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2025 22:24 

Hardtraxx Veteran

The Studio ook een dikke aanrader, geweldige serie tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2025 22:37 

Hardtraxx Elite

@Nura Ow. Nja goed, hoe dan ook imo een steengoede productie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 09:55 

Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
One takes zitten vol met hidden cuts :) Niet dat het er minder op maakt maar even ter info :P

Adolescence is juist zonder die hidden cuts, dat maakt het zo bijzonder. Het is niet zoals de film 1917, waarbij het lijkt als een 'one shot' maar je duidelijk ziet wanneer er geknipt is. Al deze afleveringen zijn opgenomen zonder de camera tussentijds uit te zetten. Iedere aflevering is dus écht in één shot opgenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2025 09:27 

Hardtraxx Elite

The Last of Us S2E1 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2025 10:02 

Hardtraxx Veteran

Denkeleda schreef:
Nuracore schreef:

Adolescence is juist zonder die hidden cuts, dat maakt het zo bijzonder. Het is niet zoals de film 1917, waarbij het lijkt als een 'one shot' maar je duidelijk ziet wanneer er geknipt is. Al deze afleveringen zijn opgenomen zonder de camera tussentijds uit te zetten. Iedere aflevering is dus écht in één shot opgenomen.

Ik heb hier wel mijn twijfels eigenlijk. Met name hoe snel de shirts met vocht zijn opgedroogd.
Of ze moeten snel off-screen shirt hebben gewisseld maar je ziet soms duidelijk een bewzweet shirt of een shirt waar water terecht is gekomen en in 3 a 4 minuten compleet droog is. Ook heb ik een scene gezien waar de gezichtsuitdrukking binnen 1 frame totaal anders is dan ervoor, stand van ogen, spieren in het gezicht etc.

Ik geloof wel dat de scenes gewoon heel lang zijn hoor en dat er wel wat afleveringen zijn die in 1 geheel zijn opgenomen maar bij sommige heb ik mijn twijfels of daar niet handig mee is gesjoemeld :P

Wel een ongelooflijk goede serie trouwens, zeker die laatste aflevering, laatste 10m daar heb ik wel even een traan weg moeten pinken als vader zijnde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2025 10:26 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
The Last of Us S2E1 :worship:

Heel benieuwd naar deze. Vanavond even kijken :D groot fan van deel 2 van de game, dus heb hoge verwachtingen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2025 11:28 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat ze het motief van Abby meteen uit de doeken doen, in de game was het effect juist zo sterk omdat dat pas veel later aan het licht kwam. Zal wel gedaan zijn omdat ze de verhaalstructuur uberhaupt anders gaan doen dan in de game.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2025 11:32 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Denkeleda schreef:
Nuracore schreef:

Ik heb hier wel mijn twijfels eigenlijk. Met name hoe snel de shirts met vocht zijn opgedroogd.
Of ze moeten snel off-screen shirt hebben gewisseld maar je ziet soms duidelijk een bewzweet shirt of een shirt waar water terecht is gekomen en in 3 a 4 minuten compleet droog is. Ook heb ik een scene gezien waar de gezichtsuitdrukking binnen 1 frame totaal anders is dan ervoor, stand van ogen, spieren in het gezicht etc.

Ik geloof wel dat de scenes gewoon heel lang zijn hoor en dat er wel wat afleveringen zijn die in 1 geheel zijn opgenomen maar bij sommige heb ik mijn twijfels of daar niet handig mee is gesjoemeld :P

Wel een ongelooflijk goede serie trouwens, zeker die laatste aflevering, laatste 10m daar heb ik wel even een traan weg moeten pinken als vader zijnde.

Hier wordt het een en ander toegelicht.

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2025 12:10 

Hardtraxx Veteran

Wekelijks staat dit op, mooi om dit te zien steeds :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2025 13:05 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Jammer dat ze het motief van Abby meteen uit de doeken doen, in de game was het effect juist zo sterk omdat dat pas veel later aan het licht kwam. Zal wel gedaan zijn omdat ze de verhaalstructuur uberhaupt anders gaan doen dan in de game.

Maat, ik geef nog aan dat ik 'm moet kijken en dan kom je al met een dikke spoiler om de hoek xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2025 14:07 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Wekelijks staat dit op, mooi om dit te zien steeds :)

Ook vaste kost voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2025 20:11 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Firetrap schreef:

Maat, ik geef nog aan dat ik 'm moet kijken en dan kom je al met een dikke spoiler om de hoek xd

Wat is hierin een dikke spoiler?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2025 08:47 

Hardtraxx Veteran

Ik vind de volgorde van het verhaal zoals het in de game zit iets unieks. Dat Ellie zonder achtergrondinfo aan het jagen is op Abby en dat je er later pas achter komt hoe haar stuk van het verhaal zit. Het feit dat je aangeeft dat het nu aan de voorkant al verteld wordt in aflevering 1 vind ik daarom wel een spoiler. Abby is nu dus gelijk een dreiging, terwijl je dat in de game nog helemaal niet weet. Vind het trouwens ook jammer dat ze dit gedaan hebben in de serie. Ben benieuwd hoe dit verder uitpakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2025 10:00 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
verhaal

En nu doe je het zelf ook..... want deze info was voor mij nog volledig nieuw
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2025 10:03 

Hardtraxx Veteran

Vroeger, toen we spoilers met witte teksten maskeerde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2025 10:12 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
En nu doe je het zelf ook..... want deze info was voor mij nog volledig nieuw

Ik schuw mij niet voor een beetje hypocrisie. Excuus. Heb de tekst voor de rest nu wit gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2025 11:17 

Hardtraxx Addict

Gisteren zijn de eerste castleden bekendgemaakt van HBO's Harry Potter serie. Snape wordt gespeeld door Paapa Essiedu. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2025 11:22 

Hardtraxx Elite

Doe dan gewoon lekker een ander personage. Wat een klinkklare onzin
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2025 11:43 

Hardtraxxer

Snap ook niet zo goed dat hier een serie van komt als er al gewoon 8 goede films van zijn uitgebracht. Gaat voor mij ook nooit overtroffen worden door het jeugdsentiment
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2025 11:48 

Hardtraxx Veteran

Als ze wat dieper ingaan op onderwerpen van de boeken die in de films niet langs zijn gekomen kan dat nog best interessant worden.

De 8 films zijn nou ook niet bepaald perfect. Los van de enorme nostalgie die ik er bij voel.

Sneep die zwart is, tsja, rare keuze. Maar wacht wel even de eerste beelden af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2025 11:58 

Hardtraxx Veteran

TondH schreef:
Snap ook niet zo goed dat hier een serie van komt als er al gewoon 8 goede films van zijn uitgebracht. Gaat voor mij ook nooit overtroffen worden door het jeugdsentiment

Moet meteen denken aan de Elven staking op school wat nooit is besproken, de centauren in het bos heel middelmatig alleen in deel 1 verder nooit meer. Is nog echt heel veel uit te halen denk ik

Race swap, ach het is 2025. Heb mij bij dat soort dingen neergelegd omdat het mij niet stoort. Echter Alan Rickman vervangen, ik wens de acteur alle sterkte want dat zal die nodig hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2025 12:08 

Hardtraxx Veteran

Wel blij met John Lithgow. Mooie vent.
Vorige  1 ... 321, 322, 323, 324, 325  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic