Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 2 days ago
House of the Dragon S2E4 :surrender: :worship:
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026

Re:

JeftaElachouri wrote:House of the Dragon S2E4 :surrender: :worship:
:worship:
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Ik zit momenteel even voor The House that Built Dragons (Making of). Het verklaart wel waarom we tegenwoordig veel langer moeten wachten op een nieuw seizoen. Want wat er allemaal aan pre-productie moet plaatsvinden is absurd :surrender:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Ik ben bezig met 'His Dark Materials' tot ik House of the Dragon kan bingen.

Mensen Dark Materials gezien? Heb echt het hele eerste seizoen afgevraagd of ik het nice vond, maar ben echt volledig aan boord, wat een maffe wereld hebben ze hier neergezet.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Rickzel wrote:Ik ben bezig met 'His Dark Materials'
Hier op terugkomend, deze afgekeken. Best een aanrader, vrij unieke fantasy wereld die behoorlijk over the top eindigt, maar vond het echt heerlijk wegkijken. Heel positief verrast.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 21 days ago
House of the dragon
Spoiler
aflevering 8 viel me toch wel een beetje tegen. Had tegen 't einde van het seizoen toch wel een keer actie verwacht :( Tot op heden alleen E4 die vol actie zat, de rest was veel blabla
A
Hardtraxxer
243 posts member since 2023
last seen 2 days ago
ULTIMO wrote:House of the dragon
Spoiler
aflevering 8 viel me toch wel een beetje tegen. Had tegen 't einde van het seizoen toch wel een keer actie verwacht :( Tot op heden alleen E4 die vol actie zat, de rest was veel blabla
Nou die hebben wij nu ook gehad en wat een domper zeg. Helemaal klaar voor E9, is het afgelopen :x Lekker weer wachten tot 2026!
Last edited by Aaltveeg on 27 Sep 2024 13:38, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1777 posts member since 2008
last seen 2 days ago
Aaltveeg wrote:
ULTIMO wrote:House of the dragon
Spoiler
Nou die hebben wij nu ook gehad en wat een domper zeg. Helemaal klaar voor S9, is het afgelopen :x Lekker weer wachten tot 2026!
Dat had ik dus ook, had ook verder niet gekeken naar het aantal afleveringen. Maar na S2E8 zat ik er helemaal klaar voor en dacht ik nou daar gaan we. Is het einde van het seizoen >.<
Last edited by Martin on 27 Sep 2024 16:20, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 10 hours ago
Jullie bedoelen E als in episode en niet S als in Seasons hopelijk?
A
Hardtraxxer
243 posts member since 2023
last seen 2 days ago
Nuracore wrote:Jullie bedoelen E als in episode en niet S als in Seasons hopelijk?
Ja natuurlijk! Martin, je moet jezelf even verbeteren lul!
Hardtraxx Addict
last seen 2 days ago
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Rings of Power Seizoen 2 afgekeken, ben wel benieuwd wat iedereen hier vind.

Ik vond seizoen 1 op veel vlakken ook zeker wat tegenvallen. Zijn wat gekke keuzes gemaakt door de makers die best wel afliggen van het originele materiaal, maar ik kan daar wel mee leven.

Seizoen 2 was wel echt een enorme stap voorwaarts, hij is echt van een 6,5 naar een 8 gegaan voor mij. De hele hobbit verhaal lijn kon me gestolen worden, maar alles rondom de dwergen en Celebrimbor was echt 10/10 voor mij.

Ben wel een groot fan van die wereld en alles er omheen, dus heb hem al met al met heel veel plezier gekeken.

Merk dat er een heleboel schreeuwerige youtube thumbnails op m'n feed staan die staan te popelen om die hele serie af te branden maar vind dat zelf echt zwaar overdreven. Dat het iets afwijkt van hoe het beschreven is maakt het niet per definitie bagger.
Hardtraxx Elite
2983 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Vind het een prima serie, mis alleen wel een beetje spanning tbh
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
pim__ wrote:Vind het een prima serie, mis alleen wel een beetje spanning tbh
Seizoen 1 kan ik me daar wel in vinden ja, seizoen 2 niet persé.
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025
Mijn mening: Ik vond Rings of power een (kleine) verbetering maar ben nog steeds teleurgesteld in de serie. Dialogen zijn soms tenenkrommend (Grand-elf of de vleermuis-scene) en er zijn super veel romantische subplots die van mij niet hadden gehoeven. Numenor verhaallijn, isildur verhaallijn en vooral de hobbits boeien totaal niet. De dwergen zijn prima, de verhaallijn van sauron en celebrimbor is ook prima en beide acteurs zijn uitstekend. 2 grootste problemen voor mij zijn: veeeeeel te veel karakters/plotlines en het schrijfwerk wat niet goed is waardoor veel dingen niet kloppen/onlogisch zijn. Dit komt het duidelijkst naar voren in de aflevering van de slag om eregion.
Spoiler
Een van vele issues in die aflevering is de scene waar Arondir geshankt wordt met een zwaard door de buik en de volgende aflevering (zeg maar een uur later) compleet ongedeerd orks loopt af te maken
Ben niet de enige die ontevreden is over het schrijfwerk want voor het potentiele derde seizoen wordt vrijwel het hele schrijversteam vervangen.

Edit: Oja.. en all die call-backs/memberberries naar de films en boeken. Dus zeg maar het shot voor shot namaken van bijvoorbeeld de gandalf/balrog scene met de NOOOO schreeuwende frodo. Of de quote van Gandalf "Many that live deserve death. And some that die deserve life. Can you give it to them?" die hij nu van tom bombadil (totaal out of character overigens) te horen krijgt en in die context nergens op slaat. Of de opkomende zon scene, die overigens nu in het noorden (oeps) opkomt. Dit soort memberberries halen mij juist compleet uit een aflevering. Ik geloof dat de recensent van NRC het perfect zei: iets in de trant van dat de serie niet constant moet knipogen naar de films maar meer van zijn eigen kracht moet uitgaan.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Wenzel wrote:Mijn mening: Ik vond Rings of power een (kleine) verbetering maar ben nog steeds teleurgesteld in de serie. Dialogen zijn soms tenenkrommend (Grand-elf of de vleermuis-scene) en er zijn super veel romantische subplots die van mij niet hadden gehoeven. Numenor verhaallijn, isildur verhaallijn en vooral de hobbits boeien totaal niet. De dwergen zijn prima, de verhaallijn van sauron en celebrimbor is ook prima en beide acteurs zijn uitstekend. 2 grootste problemen voor mij zijn: veeeeeel te veel karakters/plotlines en het schrijfwerk wat niet goed is waardoor veel dingen niet kloppen/onlogisch zijn. Dit komt het duidelijkst naar voren in de aflevering van de slag om eregion.
Spoiler
Een van vele issues in die aflevering is de scene waar Arondir geshankt wordt met een zwaard door de buik en de volgende aflevering (zeg maar een uur later) compleet ongedeerd orks loopt af te maken
Ben niet de enige die ontevreden is over het schrijfwerk want voor het potentiele derde seizoen wordt vrijwel het hele schrijversteam vervangen.

Edit: Oja.. en all die call-backs/memberberries naar de films en boeken. Dus zeg maar het shot voor shot namaken van bijvoorbeeld de gandalf/balrog scene met de NOOOO schreeuwende frodo. Of de quote van Gandalf "Many that live deserve death. And some that die deserve life. Can you give it to them?" die hij nu van tom bombadil (totaal out of character overigens) te horen krijgt en in die context nergens op slaat. Of de opkomende zon scene, die overigens nu in het noorden (oeps) opkomt. Dit soort memberberries halen mij juist compleet uit een aflevering. Ik geloof dat de recensent van NRC het perfect zei: iets in de trant van dat de serie niet constant moet knipogen naar de films maar meer van zijn eigen kracht moet uitgaan.
Benieuwd of het dan beter wordt. Ben ook nog niet helemaal overtuigd. Seizoen 2 was daarentegen wel stuk beter dan seizoen een.
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
Net Snowpiercer afgekeken. Echt zo'n serie weer die halverwege het seizoen continue spannend word en een elke keer aan het eind van een seizoen een tegenvallend einde heeft. Nu de serie helemaal klaar is zie je heel gauw dat het budget ook gewoon opraakte en het einde van de serie helemaal niet bevredigend is. Weer 50 uur die ik niet terug krijg helaas :lol:
Hardtraxx Addict
last seen 2 days ago
Nuracore wrote:Net Snowpiercer afgekeken. Echt zo'n serie weer die halverwege het seizoen continue spannend word en een elke keer aan het eind van een seizoen een tegenvallend einde heeft. Nu de serie helemaal klaar is zie je heel gauw dat het budget ook gewoon opraakte en het einde van de serie helemaal niet bevredigend is. Weer 50 uur die ik niet terug krijg helaas :lol:
Ben gister net begonnen met S4 maar kon er al niet best inkomen en als ik dit lees vraag ik mij ook af of ik überhaupt verder moet kijken :x
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
Martin wrote:
Nuracore wrote:Net Snowpiercer afgekeken. Echt zo'n serie weer die halverwege het seizoen continue spannend word en een elke keer aan het eind van een seizoen een tegenvallend einde heeft. Nu de serie helemaal klaar is zie je heel gauw dat het budget ook gewoon opraakte en het einde van de serie helemaal niet bevredigend is. Weer 50 uur die ik niet terug krijg helaas :lol:
Ben gister net begonnen met S4 maar kon er al niet best inkomen en als ik dit lees vraag ik mij ook af of ik überhaupt verder moet kijken :x
Je hebt de investering er al in zitten dus beter dat je het dan af kijkt en ergens wegstopt xd Dat was voor mij tenminste de beweegreden. Was al zo ver dus ja dan maar afkijken wetende dat er toch geen nieuw seizoen komt.

Was vooral benieuwd hoe ze het gingen eindigen.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Wenzel wrote:verhaal.
Ja het stomme is dat ik me echt in alles kan vinden wat je zeg, maar toch met heel veel plezier de serie gekeken heb.
Hardtraxx Addict
1387 posts member since 2022
last seen 3 days ago
Iemand the Penguin al enigszins gezien?
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
billieb15 wrote:Iemand the Penguin al enigszins gezien?
Ja, meest recente aflevering :surrender:
Hardtraxx Elite
2983 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Crooks gezien. Als je Mocro Maffia houdt, dan zeker kijken.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
pim__ wrote:Als je Mocro Maffia houdt.
Skip dus.
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
je loevt niet pa?