Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 319, 320, 321, 322, 323  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2024 15:21 

Hardtraxx Elite

House of the Dragon S2E4 :surrender: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2024 15:44 

Hardtraxx Elite

JeftaElachouri schreef:
House of the Dragon S2E4 :surrender: :worship:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2024 16:20 

Hardtraxx Elite

Ik zit momenteel even voor The House that Built Dragons (Making of). Het verklaart wel waarom we tegenwoordig veel langer moeten wachten op een nieuw seizoen. Want wat er allemaal aan pre-productie moet plaatsvinden is absurd :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2024 09:04 

Hardtraxx Veteran

Ik ben bezig met 'His Dark Materials' tot ik House of the Dragon kan bingen.

Mensen Dark Materials gezien? Heb echt het hele eerste seizoen afgevraagd of ik het nice vond, maar ben echt volledig aan boord, wat een maffe wereld hebben ze hier neergezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2024 09:32 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ik ben bezig met 'His Dark Materials'

Hier op terugkomend, deze afgekeken. Best een aanrader, vrij unieke fantasy wereld die behoorlijk over the top eindigt, maar vond het echt heerlijk wegkijken. Heel positief verrast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2024 18:50 

Hardtraxx Veteran

House of the dragon aflevering 8 viel me toch wel een beetje tegen. Had tegen 't einde van het seizoen toch wel een keer actie verwacht :( Tot op heden alleen E4 die vol actie zat, de rest was veel blabla
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2024 15:56 

Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
House of the dragon aflevering 8 viel me toch wel een beetje tegen. Had tegen 't einde van het seizoen toch wel een keer actie verwacht :( Tot op heden alleen E4 die vol actie zat, de rest was veel blabla

Nou die hebben wij nu ook gehad en wat een domper zeg. Helemaal klaar voor E9, is het afgelopen :x Lekker weer wachten tot 2026!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2024 08:13 

Hardtraxx Addict

Aaltveeg schreef:
ULTIMO schreef:

Nou die hebben wij nu ook gehad en wat een domper zeg. Helemaal klaar voor S9, is het afgelopen :x Lekker weer wachten tot 2026!

Dat had ik dus ook, had ook verder niet gekeken naar het aantal afleveringen. Maar na S2E8 zat ik er helemaal klaar voor en dacht ik nou daar gaan we. Is het einde van het seizoen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2024 10:37 

Hardtraxx Veteran

Jullie bedoelen E als in episode en niet S als in Seasons hopelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2024 13:38 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Jullie bedoelen E als in episode en niet S als in Seasons hopelijk?

Ja natuurlijk! Martin, je moet jezelf even verbeteren lul!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2024 16:20 

Hardtraxx Addict

Ik heb geen idee waar jullie het over hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2024 15:00 

Hardtraxx Veteran

Rings of Power Seizoen 2 afgekeken, ben wel benieuwd wat iedereen hier vind.

Ik vond seizoen 1 op veel vlakken ook zeker wat tegenvallen. Zijn wat gekke keuzes gemaakt door de makers die best wel afliggen van het originele materiaal, maar ik kan daar wel mee leven.

Seizoen 2 was wel echt een enorme stap voorwaarts, hij is echt van een 6,5 naar een 8 gegaan voor mij. De hele hobbit verhaal lijn kon me gestolen worden, maar alles rondom de dwergen en Celebrimbor was echt 10/10 voor mij.

Ben wel een groot fan van die wereld en alles er omheen, dus heb hem al met al met heel veel plezier gekeken.

Merk dat er een heleboel schreeuwerige youtube thumbnails op m'n feed staan die staan te popelen om die hele serie af te branden maar vind dat zelf echt zwaar overdreven. Dat het iets afwijkt van hoe het beschreven is maakt het niet per definitie bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2024 15:49 

Hardtraxx Elite

Vind het een prima serie, mis alleen wel een beetje spanning tbh
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 11:49 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Vind het een prima serie, mis alleen wel een beetje spanning tbh

Seizoen 1 kan ik me daar wel in vinden ja, seizoen 2 niet persé.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 11:18 

Hardtraxxer

Mijn mening: Ik vond Rings of power een (kleine) verbetering maar ben nog steeds teleurgesteld in de serie. Dialogen zijn soms tenenkrommend (Grand-elf of de vleermuis-scene) en er zijn super veel romantische subplots die van mij niet hadden gehoeven. Numenor verhaallijn, isildur verhaallijn en vooral de hobbits boeien totaal niet. De dwergen zijn prima, de verhaallijn van sauron en celebrimbor is ook prima en beide acteurs zijn uitstekend. 2 grootste problemen voor mij zijn: veeeeeel te veel karakters/plotlines en het schrijfwerk wat niet goed is waardoor veel dingen niet kloppen/onlogisch zijn. Dit komt het duidelijkst naar voren in de aflevering van de slag om eregion. Een van vele issues in die aflevering is de scene waar Arondir geshankt wordt met een zwaard door de buik en de volgende aflevering (zeg maar een uur later) compleet ongedeerd orks loopt af te maken Ben niet de enige die ontevreden is over het schrijfwerk want voor het potentiele derde seizoen wordt vrijwel het hele schrijversteam vervangen.

Edit: Oja.. en all die call-backs/memberberries naar de films en boeken. Dus zeg maar het shot voor shot namaken van bijvoorbeeld de gandalf/balrog scene met de NOOOO schreeuwende frodo. Of de quote van Gandalf "Many that live deserve death. And some that die deserve life. Can you give it to them?" die hij nu van tom bombadil (totaal out of character overigens) te horen krijgt en in die context nergens op slaat. Of de opkomende zon scene, die overigens nu in het noorden (oeps) opkomt. Dit soort memberberries halen mij juist compleet uit een aflevering. Ik geloof dat de recensent van NRC het perfect zei: iets in de trant van dat de serie niet constant moet knipogen naar de films maar meer van zijn eigen kracht moet uitgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 12:33 

Hardtraxx Veteran

Wenzel schreef:
Mijn mening: Ik vond Rings of power een (kleine) verbetering maar ben nog steeds teleurgesteld in de serie. Dialogen zijn soms tenenkrommend (Grand-elf of de vleermuis-scene) en er zijn super veel romantische subplots die van mij niet hadden gehoeven. Numenor verhaallijn, isildur verhaallijn en vooral de hobbits boeien totaal niet. De dwergen zijn prima, de verhaallijn van sauron en celebrimbor is ook prima en beide acteurs zijn uitstekend. 2 grootste problemen voor mij zijn: veeeeeel te veel karakters/plotlines en het schrijfwerk wat niet goed is waardoor veel dingen niet kloppen/onlogisch zijn. Dit komt het duidelijkst naar voren in de aflevering van de slag om eregion. Een van vele issues in die aflevering is de scene waar Arondir geshankt wordt met een zwaard door de buik en de volgende aflevering (zeg maar een uur later) compleet ongedeerd orks loopt af te maken Ben niet de enige die ontevreden is over het schrijfwerk want voor het potentiele derde seizoen wordt vrijwel het hele schrijversteam vervangen.

Edit: Oja.. en all die call-backs/memberberries naar de films en boeken. Dus zeg maar het shot voor shot namaken van bijvoorbeeld de gandalf/balrog scene met de NOOOO schreeuwende frodo. Of de quote van Gandalf "Many that live deserve death. And some that die deserve life. Can you give it to them?" die hij nu van tom bombadil (totaal out of character overigens) te horen krijgt en in die context nergens op slaat. Of de opkomende zon scene, die overigens nu in het noorden (oeps) opkomt. Dit soort memberberries halen mij juist compleet uit een aflevering. Ik geloof dat de recensent van NRC het perfect zei: iets in de trant van dat de serie niet constant moet knipogen naar de films maar meer van zijn eigen kracht moet uitgaan.

Benieuwd of het dan beter wordt. Ben ook nog niet helemaal overtuigd. Seizoen 2 was daarentegen wel stuk beter dan seizoen een.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 13:03 

Hardtraxx Veteran

Net Snowpiercer afgekeken. Echt zo'n serie weer die halverwege het seizoen continue spannend word en een elke keer aan het eind van een seizoen een tegenvallend einde heeft. Nu de serie helemaal klaar is zie je heel gauw dat het budget ook gewoon opraakte en het einde van de serie helemaal niet bevredigend is. Weer 50 uur die ik niet terug krijg helaas :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 13:23 

Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
Net Snowpiercer afgekeken. Echt zo'n serie weer die halverwege het seizoen continue spannend word en een elke keer aan het eind van een seizoen een tegenvallend einde heeft. Nu de serie helemaal klaar is zie je heel gauw dat het budget ook gewoon opraakte en het einde van de serie helemaal niet bevredigend is. Weer 50 uur die ik niet terug krijg helaas :lol:

Ben gister net begonnen met S4 maar kon er al niet best inkomen en als ik dit lees vraag ik mij ook af of ik überhaupt verder moet kijken :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 13:30 

Hardtraxx Veteran

Martin schreef:
Nuracore schreef:

Ben gister net begonnen met S4 maar kon er al niet best inkomen en als ik dit lees vraag ik mij ook af of ik überhaupt verder moet kijken :x

Je hebt de investering er al in zitten dus beter dat je het dan af kijkt en ergens wegstopt xd Dat was voor mij tenminste de beweegreden. Was al zo ver dus ja dan maar afkijken wetende dat er toch geen nieuw seizoen komt.

Was vooral benieuwd hoe ze het gingen eindigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 13:50 

Hardtraxx Veteran

Wenzel schreef:
verhaal.

Ja het stomme is dat ik me echt in alles kan vinden wat je zeg, maar toch met heel veel plezier de serie gekeken heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 15:46 

Hardtraxxer

Iemand the Penguin al enigszins gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 20:07 

Hardtraxx Crew

billieb15 schreef:
Iemand the Penguin al enigszins gezien?

Ja, meest recente aflevering :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 23:11 

Hardtraxx Elite

Crooks gezien. Als je Mocro Maffia houdt, dan zeker kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2024 10:11 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Als je Mocro Maffia houdt.

Skip dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2024 10:44 

Hardtraxxer

je loevt niet pa?
Vorige  1 ... 319, 320, 321, 322, 323  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic