Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxxer
425 posts member since 2016
last seen Jan 2026
6 afleveringen gezien van The Gentlemen.
Erg vet, en kijkt lekker weg.
Die film vond ik toen ook heel vet, dit lijkt er logischer wijs veel op :)
Hardtraxx Addict
1387 posts member since 2022
last seen 3 days ago
true detective seizoen 1 gekeken.
Ja heel vet!! :worship:
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 21 hours ago
Ripley gezien.

Absoluut een aanrader, echter niet voor iedereen.
Best traag, dus daar moet je van houden.

Erg stylistisch, met een fantastische Andrew Scott.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 4 days ago
Fallout :worship:

Moet de laatste twee afleveringen morgen nog kijken, maar de eerste zes waren erg sterk. Kreeg bij vlagen wat Westworld vibes bij de stukken die zich in de vaults afspelen. Blijft ook heel trouw aan het universum uit de games, serie is zeker aan te raden als je die gespeeld hebt!
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Heb toevallig ook de eerste 6 gezien, en gewoon een hele dikke aanrader inderdaad (ook als je de games niet gespeeld hebt imo). Maar wel heerlijk al die easter eggs & references voor de mensen die de games wel gespeeld hebben :D
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Pannenkoek wrote:Fallout :worship:

Moet de laatste twee afleveringen morgen nog kijken, maar de eerste zes waren erg sterk. Kreeg bij vlagen wat Westworld vibes bij de stukken die zich in de vaults afspelen. Blijft ook heel trouw aan het universum uit de games, serie is zeker aan te raden als je die gespeeld hebt!
Oh joh, zie ook wel hoge score op Rotten Tomatoes.

Ik ben altijd beetje afwachtend bij zulke dingen, maar zeker even een kans geven dus!
A
Hardtraxxer
243 posts member since 2023
last seen 2 days ago
Firetrap wrote:Ripley gezien.

Absoluut een aanrader, echter niet voor iedereen.
Best traag, dus daar moet je van houden.

Erg stylistisch, met een fantastische Andrew Scott.
Mee eens, eerste 2 afleveringen vond ik wel doorkomen en was ik bijna gestopt maar de trigger bleef er wel om door te kijken en dat werd daarna zeker goed gemaakt. Maar inderdaad, trage serie waar weinig gebeurd, en eigenlijk ook weer veel gebeurd :D
Hardtraxx Veteran
3483 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Fallout is erg leuk. Dat universum is heerlijk.

Westworld kon ik na seizoen 1 niks meer mee. Kan me niet emotioneel investen in robots ofzo.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 52 minutes ago
Westworld haalde op een enkele episode na seizoen 1 ook bij lange na het hoge niveau van het eerste seizoen niet meer. Zo gek is dat niet dus.

Nu 5 afleveringen van Fallout gezien, kijkt heerlijk weg ja. Daarnaast ook echt van Shogun aan het genieten, zonder enige twijfel één van de beste series van de laatste jaren.
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Hardtraxx Veteran
3819 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Steffnov wrote:Daarnaast ook echt van Shogun aan het genieten, zonder enige twijfel één van de beste series van de laatste jaren.
Fack, helemaal vergeten dat ik daaraan begonnen was. Eerste 5 afleveringen gezien. Hele vette serie idd!
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 19 days ago
Baby Reindeer gekeken, wat een enorm bizar verhaal joh. In combinatie met de gelezen nieuwsberichten blijft het wel een verhaal dat vanuit 1 kant verteld wordt, de gehele waarheid zullen we waarschijnlijk nooit weten.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Oja die docu wil m'n vriendin ook graag kijken, weet er nog helemaal niks vanaf maar gewoon kijken dus? Ben benieuwd.

Ik kan ook iedereen Succession aanraden op HBO, zag ooit al eens dat die serie veel prijzen had gewonnen maar kijkt echt heerlijk weg :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
Zou die zeker gewoon gaan kijken amigo. Verder niks over opzoeken of iets dergelijks, ik stapte er blanco in en dan is het wel echt 1 grote WTF. Hebben deze er in een avond doorheen geramd.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 2 days ago
THArdstyler wrote:Baby Reindeer gekeken, wat een enorm bizar verhaal joh. In combinatie met de gelezen nieuwsberichten blijft het wel een verhaal dat vanuit 1 kant verteld wordt, de gehele waarheid zullen we waarschijnlijk nooit weten.
RIP
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
pffffffffffffffffffffffffff
Hardtraxx Veteran
8657 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Rickzel wrote: m'n vriendin
The Skribbler? Ben jij het?
H
Hardtraxxer
260 posts member since 2022
last seen 22 days ago
THArdstyler wrote:Baby Reindeer gekeken, wat een enorm bizar verhaal joh. In combinatie met de gelezen nieuwsberichten blijft het wel een verhaal dat vanuit 1 kant verteld wordt, de gehele waarheid zullen we waarschijnlijk nooit weten.
Martha’s Facebook account :lol:. Die vrouw lijkt al jaren lang in een leipe manie te zitten

https://www.facebook.com/share/1FJTHAzx ... tid=LQQJ4d
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
Huisapotheker wrote:
Martha’s Facebook account :lol:. Die vrouw lijkt al jaren lang in een leipe manie te zitten

TEEEEEERING zeg
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Huisapotheker wrote:

Jeetje :lol:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Mark With A Tarrel wrote:Fallout is erg leuk. Dat universum is heerlijk.
Eens.

Nu The Wire aan het kijken.
Hardtraxxer
365 posts member since 2016
last seen 5 days ago
Alm1ghty wrote:
Eens.

Blijkbaar 1 van de beste series ooit? Obv recensies/cijfers in ieder geval.

Ik heb een paar afleveringen gezien. Best leuk, maar niet meer dan dat. Wordt het nog veel beter of zijn mijn verwachtingen verkeerd?
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 16 days ago
Ik ben maar eens aan Baby Reindeer begonnen en ik vind het echt gru-we-lijk, in meerdere opzichten.
Hardtraxx Veteran
3819 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Remi wrote:Ik ben maar eens aan Baby Reindeer begonnen en ik vind het echt gru-we-lijk, in meerdere opzichten.
Na een paar afleveringen had ik 'm afgezet, omdat ik me zo aan die gozer en zijn keuzes stoorde. Uiteindelijk toch afgekeken. Bizar verhaal.
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 21 hours ago
Marks wrote:
Alm1ghty wrote:
Eens.

Blijkbaar 1 van de beste series ooit? Obv recensies/cijfers in ieder geval.

Ik heb een paar afleveringen gezien. Best leuk, maar niet meer dan dat. Wordt het nog veel beter of zijn mijn verwachtingen verkeerd?
The Wire is traag en moet het meer van het totale plaatje hebben dan spetterende episodes.
Beoordelen o.b.v. een paar afleveringen levert dus wel een verkeerd beeld op.

Maar als je meer een blockbuster type kijker bent, dan zal het je waarschijnlijk ook niet bevallen.
Helpt ook niet mee dat het al echt oud is natuurlijk.