Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 317, 318, 319, 320, 321
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2024 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

6 afleveringen gezien van The Gentlemen.
Erg vet, en kijkt lekker weg.
Die film vond ik toen ook heel vet, dit lijkt er logischer wijs veel op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2024 12:53 
 
Hardtraxxer

true detective seizoen 1 gekeken.
Ja heel vet!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 22:36 
 
Hardtraxx Veteran

Ripley gezien.

Absoluut een aanrader, echter niet voor iedereen.
Best traag, dus daar moet je van houden.

Erg stylistisch, met een fantastische Andrew Scott.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2024 00:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fallout :worship:

Moet de laatste twee afleveringen morgen nog kijken, maar de eerste zes waren erg sterk. Kreeg bij vlagen wat Westworld vibes bij de stukken die zich in de vaults afspelen. Blijft ook heel trouw aan het universum uit de games, serie is zeker aan te raden als je die gespeeld hebt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2024 00:39 
 
Hardtraxx Crew

Heb toevallig ook de eerste 6 gezien, en gewoon een hele dikke aanrader inderdaad (ook als je de games niet gespeeld hebt imo). Maar wel heerlijk al die easter eggs & references voor de mensen die de games wel gespeeld hebben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2024 08:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Fallout :worship:

Moet de laatste twee afleveringen morgen nog kijken, maar de eerste zes waren erg sterk. Kreeg bij vlagen wat Westworld vibes bij de stukken die zich in de vaults afspelen. Blijft ook heel trouw aan het universum uit de games, serie is zeker aan te raden als je die gespeeld hebt!


Oh joh, zie ook wel hoge score op Rotten Tomatoes.

Ik ben altijd beetje afwachtend bij zulke dingen, maar zeker even een kans geven dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2024 09:28 
 
Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Ripley gezien.

Absoluut een aanrader, echter niet voor iedereen.
Best traag, dus daar moet je van houden.

Erg stylistisch, met een fantastische Andrew Scott.


Mee eens, eerste 2 afleveringen vond ik wel doorkomen en was ik bijna gestopt maar de trigger bleef er wel om door te kijken en dat werd daarna zeker goed gemaakt. Maar inderdaad, trage serie waar weinig gebeurd, en eigenlijk ook weer veel gebeurd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2024 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fallout is erg leuk. Dat universum is heerlijk.

Westworld kon ik na seizoen 1 niks meer mee. Kan me niet emotioneel investen in robots ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2024 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Westworld haalde op een enkele episode na seizoen 1 ook bij lange na het hoge niveau van het eerste seizoen niet meer. Zo gek is dat niet dus.

Nu 5 afleveringen van Fallout gezien, kijkt heerlijk weg ja. Daarnaast ook echt van Shogun aan het genieten, zonder enige twijfel één van de beste series van de laatste jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2024 01:12 
 
Hardtraxx Crew

Over Fallout gesproken.. https://variety.com/2024/tv/news/fallout-renewed-season-2-amazon-1235975879/ :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2024 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Daarnaast ook echt van Shogun aan het genieten, zonder enige twijfel één van de beste series van de laatste jaren.


Fack, helemaal vergeten dat ik daaraan begonnen was. Eerste 5 afleveringen gezien. Hele vette serie idd!
Vorige  1 ... 317, 318, 319, 320, 321
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic