Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 317, 318, 319, 320, 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2024 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben begonnen aan Warrior. Tot zo ver erg leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2024 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net klaar met Death's Game, een Koreaanse serie. Absoluut een aanrader, interessant concept en uiteindelijk een achtbaan aan emoties in een serie die moeiteloos van een een drama naar een actie terug naar een drama verandert. Heel sterk gemaakt dit, buiten dat je in de verder niet super relevante FX wel kan zien dat er geen Hollywood budget tegenaan is gegooid.

Overigens geen idee waar hij hier legaal te kijken is, ik ben ervoor de zeven zeeën op gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2024 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

True Detective...na de finale, don't fucking bother. Meer gaten dan een Zwitserse kaas. Zonde...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2024 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
True Detective...na de finale, don't fucking bother. Meer gaten dan een Zwitserse kaas. Zonde...


Seizoen 4 ja?

Ben halverwege, intrigeert me wel tot nu toe, vind de horror aspecten wel beetje lame.

Seizoen 3 vond ik geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2024 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb wel genoten van het einde :) Prima seizoen in het algemeen,
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2024 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister de eerste aflevering van die Netflix-adaptatie van Avatar: The Last Airbender gekeken. Moet zeggen dat ik 't tot nu toe mooi en leuk om naar te kijken vind. Het wijkt wel flink af van het origineel, vooral omdat het echt niet meer op kinderen gericht is. Dat merk je gelijk in de eerste scene. Benieuwd naar de rest! Dit weekend maar ff bingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2024 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste 2 afleveringen nu gezien, prima om te kijken tot nu toe. Was bang voor weer zo'n blamage als met de film, maar dat is gelukkig niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2024 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de liefhebbers van een goed historisch epos, ga Shogun kijken. Eerste twee afleveringen zijn net uit, maar hij voldoet volledig aan de hype
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2024 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Voor de liefhebbers van een goed historisch epos, ga Shogun kijken. Eerste twee afleveringen zijn net uit, maar hij voldoet volledig aan de hype


Eens, eerste twee afleveringen zijn dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2024 03:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Brothers Sun gekeken, erg leuke serie voor tussendoor :D. Daar mogen wel meer seizoenen van komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2024 05:16 
 
Hardtraxx Crew

Svbtwee schreef:
The Brothers Sun gekeken, erg leuke serie voor tussendoor :D. Daar mogen wel meer seizoenen van komen.

Die uh.. is helaas vorige week gecancelled. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2024 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh :lol: :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2024 15:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Voor de liefhebbers van een goed historisch epos, ga Shogun kijken. Eerste twee afleveringen zijn net uit, maar hij voldoet volledig aan de hype


Deze tip ook net van een collega gekregen. Even een Disney + accountje lenen van iemand en hem van de week eens kijken. Ondertussen zelf nog bezig met Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba (anime). Ondertussen in 'seizoen' 2.5 aangekomen (Entertainment District Arc). Erg vermakelijk, al ben ik nog geen groot fan van deze arc en ga ik liever verder met de main story.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2024 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Gister de eerste aflevering van die Netflix-adaptatie van Avatar: The Last Airbender gekeken. Moet zeggen dat ik 't tot nu toe mooi en leuk om naar te kijken vind. Het wijkt wel flink af van het origineel, vooral omdat het echt niet meer op kinderen gericht is. Dat merk je gelijk in de eerste scene. Benieuwd naar de rest! Dit weekend maar ff bingen.


De rest hiervan inmiddels ook gezien. Het is niet dramatisch, maar wel echt veel minder dan het origineel. Ga eventuele volgende seizoenen wel kijken, maar wel met veel minder verwachtingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2024 16:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ATLA is niet compleet dramatisch, maar het had zo veel meer kunnen zijn. Script is erg lelijk, alleen maar gekke overdreven zinnetjes om het plot te drijven. Continue expositie. Serie is super fast paced waardoor er geen ruimte is om de serie / karakters te laten ademen. CGI is wisselend. Effecten van bending enzo zijn wel ok maar belichting van de set / personen voelt vaak erg onnatuurlijk. Moet de finale nog kijken though. Wel goede combinatie van wat leuke veranderingen in het verhaal en tegelijkertijd dicht bij de oorspronkelijke serie blijven.

Gisteren ook Masters of the Air bijna uitgespeeld. CGI is daar toch wel een storende factor. Vaak veel te overdreven en onnatuurlijk. Dat haalt je er op momenten erg uit. Denk dat als HBO hem had geproduceerd ipv Apple TV dat het stuk beter was geweest. Ook rommelige time jumps tijdens de luchtgevechten en vaak onduidelijk welke karakters je nou in beeld hebt en wie nou wie was doordat iedereen continue een gezichtsmasker op heeft.

Ligt allemaal in de trend van de laatste jaren dat series steeds slechtere CGI lijken te hebben. Producers van series boeit het ook niet echt meer omdat ze weten dat het toch wel bekeken wordt. Veel series lijken steeds meer snelle popcorn maaltijden te worden die na een keertje kijken weer vergeten kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2024 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb Avatar op Netflix na 5 minuten afgezet. Special effects en acteerwerk gewoon bedroevend slecht. Ik heb genoeg ervaring met Netflix om te weten dat deze shit niet de moeite waard gaat zijn. Jammer! Kon vroeger wel genieten van de originele serie. Ben wel vaker begonnen om dat weer eens opnieuw te kijken, maar is me ook allemaal wat te kinderachtig inmiddels.

Blijft een vet bedachte wereld, maar helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2024 11:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik heb Avatar op Netflix na 5 minuten afgezet. Special effects en acteerwerk gewoon bedroevend slecht. Ik heb genoeg ervaring met Netflix om te weten dat deze shit niet de moeite waard gaat zijn. Jammer! Kon vroeger wel genieten van de originele serie. Ben wel vaker begonnen om dat weer eens opnieuw te kijken, maar is me ook allemaal wat te kinderachtig inmiddels.

Blijft een vet bedachte wereld, maar helaas.


Er zit hier en daar wel wat goed acteerwerk in. Maar vooral Katara laat veel te wensen over en dat is jammer voor een karakter die in de originele serie juist zo krachtig werd weggezet.

Maar daarachter zit ook gewoon een kut script, dus ik kan het de acteurs ook niet helemaal kwalijk nemen. Acteur achter Sokka lapt het nog wel goed op, en de kerel achter Zuko ook.

Serie is renewed voor S2 en S3, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2024 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Blijft een vet bedachte wereld, maar helaas.


Zet Korra op zou ik zeggen, persoonlijk vind ik die nog vetter. Stuk volwassener
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2024 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ben wel vaker begonnen om dat weer eens opnieuw te kijken, maar is me ook allemaal wat te kinderachtig inmiddels.


Je moet de eerste 10 afleveringen doorkomen, daarna wordt het allemaal een stuk serieuzer. Mijn favoriete serie ooit, dus ben misschien wat bevooroordeeld.

ErikZ schreef:
Zet Korra op zou ik zeggen, persoonlijk vind ik die nog vetter. Stuk volwassener


Zit qua verhaallijnen wel een stuk minder goed in elkaar imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2024 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Je moet de eerste 10 afleveringen doorkomen


Ben bij seizoen 2 begonnen zelfs, maar merkte dat het me gewoon niet meer zoveel deed. Rode draad van het verhaal is steengoed maar vind het wel echt te erg een kinderserie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2024 13:05 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Ondertussen zelf nog bezig met Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba (anime)


Las dit, had gisteren niets te doen dus starten Crunchyroll...Begint het bij seizoen 2..Heel S1 staat er niet op (hetzelfde had ik met My Hero Academia)
Je gebruikt toch niet een VPN he?

Als alternatief gestart met Solo Leveling, dit moest HET zijn. Tis leuk maar ken betere, Ragna Crimson bijvoorbeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2024 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Justinhafc schreef:
Je moet de eerste 10 afleveringen doorkomen


Ben bij seizoen 2 begonnen zelfs, maar merkte dat het me gewoon niet meer zoveel deed. Rode draad van het verhaal is steengoed maar vind het wel echt te erg een kinderserie.


Afgelopen week de laatste aflevering van Korra gekeken. Met name seizoen 3 en 4 zijn tering goed. Heel benieuwd naar de nieuwe animatie series. Er komt een nieuwe avatar serie (dus over de aardmeester avatar na Korra) Ook komen er 2 nieuwe seizoenen over het leven van Aang en aanverwanten na de 100 jarige oorlog. Wellicht krijgen we daar ook meer info over de moeder van Zuko en over de stichting van Republikasia.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2024 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ook komen er 2 nieuwe seizoenen over het leven van Aang en aanverwanten na de 100 jarige oorlog. Wellicht krijgen we daar ook meer info over de moeder van Zuko en over de stichting van Republikasia.


Dit zal dan denk ik gebaseerd zijn op de stripboeken die daarover uitgekomen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2024 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
maar is me ook allemaal wat te kinderachtig inmiddels.

Onmogeloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2024 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Hekzitter schreef:
Ook komen er 2 nieuwe seizoenen over het leven van Aang en aanverwanten na de 100 jarige oorlog. Wellicht krijgen we daar ook meer info over de moeder van Zuko en over de stichting van Republikasia.


Dit zal dan denk ik gebaseerd zijn op de stripboeken die daarover uitgekomen zijn?


Ja klopt volgens mij wel met hier en daar nieuwe gaten om te vullen gok ik :D
Vorige  1 ... 317, 318, 319, 320, 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic