haha naruto is geniaal, alleen al die fillersmrazura wrote:NarutoErg spannend en verslavend vind ik het.
Alcatraz is ook zeker vet! straks maar even afl. 3 bekijken
haha naruto is geniaal, alleen al die fillersmrazura wrote:NarutoErg spannend en verslavend vind ik het.
Ik vind het echt de meest spannende serie ooit. Ik moet soms zoveel moeite te doen om niet verder te kijkenNaarDeQlote wrote:haha naruto is geniaal, alleen al die fillersmrazura wrote:NarutoErg spannend en verslavend vind ik het.
![]()
Alcatraz is ook zeker vet! straks maar even afl. 3 bekijken
Sowieso, Keifer Sutherland +1styl0w wrote:View on YouTube
Ik zit hier gewoon met kippenvel. Wat een ongelooflijk gave serie. Enorm indrukwekkend dit.
Ik zeg, gaan kijken mensen! Gisteren begonnen in de US.
Edit:
Zie net dat aflevering 02 pas op 19 maart uitgezonden wordt in Amerika. Duurt lang. Jammer.
Helemaal mee eens. Tot en met seizoen 4 was het leuk. Daarna wisten de makers volgens mij zelf niet meer waar ze heen wilden en hebben ze een open eind bedacht omdat het anders nooit meer kon kloppen. Jammer.JVDM wrote:Ben ik volledig met je eens. Voelde me verplicht om het uit te kijken maar ik had ook zo kunnen stoppen bij seizoen 4 want vanaf dan gaat het echt te ver. Het rookmonster, John Locke die John Locke niet is, enzovoort. JammerFiretrap wrote:jammer dat ze die vage kant op zijn gegaan.
Heb hem toch al een half jaar geleden binnen gehaaldThe Anim0l wrote:is die gods of the arena al uit??Oxbow wrote:Spartacus Vengeance is al in een webrip te bekijken, maar ik wacht denk ik nog een weekje tot hij in goede kwaliteit is, anders moet ik ook weer 2 weken wachten tot E02
Ben nu season 1 aan het downloaden, eens kijken of het was isFiretrap wrote:Dan raad ik je Game of Thrones van harte aan. Niet heel erg fantasy, maar wel een bepaalde setting dat naar fantasy doet neigen.
Überhaupt wanneer je aan een serie start zul je niet meer anders willen, zit gewoon zoveel meer diepgang en verhaal in als een film van anderhalf uur.
vind de eerste 3 afleveringen anders supervetFiretrap wrote:Ja, maar schijnt wel tegen te vallen.
Is ook pas 1 seizoen van hè, even voor de duidelijkheidJurheinen wrote:Ben nu season 1 aan het downloaden, eens kijken of het was isFiretrap wrote:Dan raad ik je Game of Thrones van harte aan. Niet heel erg fantasy, maar wel een bepaalde setting dat naar fantasy doet neigen.
Überhaupt wanneer je aan een serie start zul je niet meer anders willen, zit gewoon zoveel meer diepgang en verhaal in als een film van anderhalf uur.
Edit: Heb net Aflevering 1 gekeken, vind hem nu al vet!
wel een vermakelijke serie maar minder dan voorgaande series die ik gezien heb..jeone wrote:is alcatras eigenlijk al begonnen?
Schrok wel even dat het episodes waren van een uurFiretrap wrote: Is ook pas 1 seizoen van hè, even voor de duidelijkheid2e seizoen start april.