Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 316, 317, 318, 319, 320, 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2024 11:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kijk momenteel erg uit naar de nieuwe True Detective. Eerste reacties zijn lovend. Vanaf morgen te zien op MAX.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2024 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn zoontje is helemaal weg van Pokemon. Heerlijk om al die eerste seizoenen samen te kijken. Zodra die intro plaat te horen is begint hij ook helemaal te dansen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2024 09:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren Fool me once in een keer afgekeken, leuke mini serie! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2024 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Brothers Sun is ook een leuke aanrader. Heeft een leuk Hong-Kong film stijltje in de vecht scenes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2024 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Gisteren Fool me once in een keer afgekeken, leuke mini serie! :)

Ik moet er nog een paar maar ik vind het echt strak. Schijnbaar zijn de andere series van die regisseur ook wel tof, een beetje in dezelfde lijn. Hierna gaan we denk ik aan Sleepers beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2024 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
The Brothers Sun is ook een leuke aanrader. Heeft een leuk Hong-Kong film stijltje in de vecht scenes :D


Yes gisteren ook helemaal afgekeken, erg vet! :D
Nu bezig met Reacher seizoen 2 en Modern family eerste paar afleveringen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2024 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Ik kijk momenteel erg uit naar de nieuwe True Detective. Eerste reacties zijn lovend. Vanaf morgen te zien op MAX.


Stelde me niet teleur, goede sfeer.
Zelfs nog een vleugje Twin Peaks bespeurd, dat kan ik altijd waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2024 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het occulte is in ieder geval weer terug, dat is al een vooruitgang. Benieuwd waar het heen gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2024 22:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele aparte sfeer inderdaad. Maar deze setting leent zich erg goed voor een dergelijk verhaal waardoor het ook best wel een horror-achtige vibe krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2024 09:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mitch schreef:
Gisteren Fool me once in een keer afgekeken, leuke mini serie! :)

Ik moet er nog een paar maar ik vind het echt strak. Schijnbaar zijn de andere series van die regisseur ook wel tof, een beetje in dezelfde lijn. Hierna gaan we denk ik aan Sleepers beginnen.


Oke, nice! Weet je welke? :) Anders zoek ik ze even op en ga ik die eens bekijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2024 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Remi schreef:
Mitch schreef:
Gisteren Fool me once in een keer afgekeken, leuke mini serie! :)

Ik moet er nog een paar maar ik vind het echt strak. Schijnbaar zijn de andere series van die regisseur ook wel tof, een beetje in dezelfde lijn. Hierna gaan we denk ik aan Sleepers beginnen.


Oke, nice! Weet je welke? :) Anders zoek ik ze even op en ga ik die eens bekijken

'The Stranger' is ook gebaseerd op boeken van Harlan Coben. Heb deze jaren geleden gekeken, ook een aanrader. Moet nog beginnen aan 'Fool Me Once', maar die staat zeker op de lijst. Verder kun je de naam Harlan Coben intypen bij de zoekfunctie op Netflix, dan krijg je nog o.a. 'Safe', 'The Innocent' en 'Stay Close'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2024 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paar weken geleden begonnen aan Reacher en gisteren seizoen 2 afgekeken.

Eerste afleveringen van seizoen 1 waren een beetje statisch, maar daarna werd het echt heel sterk. Hele fijne humor en vette verhalen, vooral die van seizoen 2. Ga de boeken ook maar eens lezen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2024 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mitch schreef:
Gisteren Fool me once in een keer afgekeken, leuke mini serie! :)

Ik moet er nog een paar maar ik vind het echt strak. Schijnbaar zijn de andere series van die regisseur ook wel tof, een beetje in dezelfde lijn. Hierna gaan we denk ik aan Sleepers beginnen.


Door de berichten hier gister ook begonnen aan deze serie. Nu 3 afleveringen gezien. Zit inderdaad wel prima in elkaar, maar sommige dingen ook wel vrij simpel (spoiler bijv. dat pepperspray stuk, daar draai je je rug toch niet om als ex-militair als je iemand zo confronteert). Zit er wel echt in, dus dat is positief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2024 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
'The Stranger' is ook gebaseerd op boeken van Harlan Coben. Heb deze jaren geleden gekeken, ook een aanrader. Moet nog beginnen aan 'Fool Me Once', maar die staat zeker op de lijst. Verder kun je de naam Harlan Coben intypen bij de zoekfunctie op Netflix, dan krijg je nog o.a. 'Safe', 'The Innocent' en 'Stay Close'.


Thanks! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2024 12:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren 1e 2 afleveringen van Masters of the Air gekeken. Qua format is het gewoon anders dan Band of Brothers / The Pacific omdat je hier te maken hebt met bombardement missies in vijandelijk gebied waarna de soldaten weer terugvliegen naar de 'veiligheid' van Engeland (thans, de 1e 2 afleveringen). Zou daarom ook niet hard de vergelijking maken.

Over CGI; Het is prima en het ondersteund het verhaal / setting goed. Ze hebben naar mijn idee een bepaald 'grainy' effect willen creëeren zoals je kent van oudere film camera's. Hier en daar is de setting / belichting wel wat over the top maar het stoort mij niet echt.

Wat wel jammer is is dat de karakters niet goed herkenbaar zijn in de shots in de cabines van de vliegtuigen waardoor je niet echt een idee hebt met wie je te maken hebt of over wiens vliegtuig en crew het nou gaat.

Wat het naar mijn idee prima doet is portretteren hoe krankzinning het eigenlijk wel niet was om in zo'n ding vijandelijk gebied in te vliegen, en wat dat met de crew doet. Daarmee leunt het wel op waar ook Band of Brothers en The Pacific sterk in waren.


Tevens intrigerend hoe anti luchtafweer geschut wordt afgebeeld. In een film als Memphis Belle doen ze er zowat lacherig om en is het eigenlijk niet echt een reëel gevaar.

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2024 02:33 
 
Hardtraxx Elite

Seizoen 1 van True Blood gezien, dacht eerst dat het totaal mijn ding niet zou zijn maar wel leuk om samen met mn vriendin te kijken. In mn eentje zou ik dit dus echt niet kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2024 16:59 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Sleepers zitten kijken zonder te hoge verwachtingen maar moet eerlijk zeggen dat elke aflevering spannend is en je direct door wil kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2024 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

True Detecitve seizoen 1 eindelijk gekeken. Echt de allerbeste thriller/detective serie die ik ooit gezien heb. Echt van begin tot eind fantastisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2024 23:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De eerste twee afleveringen van Masters of the Air hebben mijn positief verrast! Natuurlijk is het onmogelijk om het niveau van Band of Brothers te evenaren, maar desalniettemin kijk ik erg uit naar de volgende afleveringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2024 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

True Detective seizoen 2 pure bagger, na 3 afleveringen overgestapt naar Seizoen 3 en dat is echt op alle fronten al beter. Bizar wat een niveau verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
True Detective seizoen 2 pure bagger, na 3 afleveringen overgestapt naar Seizoen 3 en dat is echt op alle fronten al beter. Bizar wat een niveau verschil.

Het gaat ook nooit in de buurt komen van seizoen 1. Als op zichzelf staande serie is seizoen 1 voor mij wel een top 5 serie ooit. Maar seizoen 3 vond ik ook erg goed. Ik wacht even tot seizoen 4 helemaal uit is maar de imdb cijfers zijn nog niet al te best helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2024 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn jeugd keert terug :love:

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2024 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Rickzel schreef:
True Detective seizoen 2 pure bagger, na 3 afleveringen overgestapt naar Seizoen 3 en dat is echt op alle fronten al beter. Bizar wat een niveau verschil.

Het gaat ook nooit in de buurt komen van seizoen 1. Als op zichzelf staande serie is seizoen 1 voor mij wel een top 5 serie ooit. Maar seizoen 3 vond ik ook erg goed. Ik wacht even tot seizoen 4 helemaal uit is maar de imdb cijfers zijn nog niet al te best helaas.


Een deel hiervan heeft echter wel te maken met review bombing vanuit...bepaalde hoeken. Niet dat het seizoen 1 benadert maar het is absoluut beter dan seizoen 2 (ik heb 3 nog niet gezien, heb het een tijdje laten liggen). Ik zou bijvoorbeeld de Metacritic cijfers er naast leggen om een terecht beeld te vormen.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2024 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit seizoen TD inderdaad ook wel weer top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2024 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Die metacritic score komt inderdaad aardig dichtbij mijn eigen ervaring.
Vorige  1 ... 316, 317, 318, 319, 320, 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic