Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2023 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Chroman schreef:
Band of Brothers op Netflix!
Heb deze nog niet gezien

Op aanraden van vrienden hiermee begonnen. Op de 1 of andere manier ben ik altijd sceptisch voor films/series die 20 jaar oud zijn en laat ik ze daarom vaak links liggen, maar tot nu toe (halverwege E2) zeker nog niet teleurgesteld.


GAST het duurde ook echt lang voordat ik deze serie gezien had. Echt tot op de dag van vandaag de beste 2e wereld oorlog serie / screenplaat ooit gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2023 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yes: jaarlijkse prik voor mij. Bastogne en de ene laatste aflevering zijn erg heftig
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2023 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
De series worden 'verhuurd' aan Netflix.

Voor Band of Brothers / The Pacific denk ik dat ze die namen weer even willen laten leven in de gedachte van het publiek / nieuw publiek aanboren zodat ze Masters of the Air kunnen presenteren als sequel van die series.


Zal wel meevallen denk ik. Het is gewoon een immens populaire serie en momenteel begint langzamerhand tweede en eerste wereld oorlogse content weer aantrekkelijk te worden. Tevens is Masters of Air niet meer van HBO/WB maar van Apple en komt dus alleen op Apple tv.

WB, net als Disney, probeert hun verlies in hun streaming dienst te beperken door van de exclusiviteit af te stappen en dus films en series weer bij andere diensten aan te bieden. Het hebben van zoveel streamingdiensten loont gewoon niet en de exclusiviteit werkt ook alleen maar tegen.

Disney heeft recent ook aangekondigd hun content toch bij andere aan te bieden.


Nog meer 'grote' titels die ik opeens op Netflix zie staan: Forrest Gump, 1917, Inglorious Basterds, Fight Club, Godzilla, The Italian Job en Gladiator. Als dat een gevolg is van de exclusiviteitstrend die afneemt, is dat alleen maar mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2023 23:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Op de 1 of andere manier ben ik altijd sceptisch voor films/series die 20 jaar oud zijn en laat ik ze daarom vaak links liggen, maar tot nu toe (halverwege E2) zeker nog niet teleurgesteld.


Band of Brothers is gelukkig super tijdloos! Je ziet het er niet aan af dat de serie uit 2001 komt.


De serie heeft een hele vette episode die zich afspeelt in NL (Nuenen, bij Eindhoven).




Generation War is een leuke serie die min of meer eenzelfde soort benadering heeft vanuit de Duitse kant.



Nuracore schreef:
Tevens is Masters of Air niet meer van HBO/WB maar van Apple en komt dus alleen op Apple tv.


Aaaaah oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 08:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan de ene kant wel jammer want dan mis je die nostalgische HBO intro :lol: maar word er wel nog meer geld ingeduwd. Dat was namelijk de reden van verkoop. De kosten waren te hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 10:49 
 
Hardtraxxer

Ben nu The Sopranos aan t kijken.
heel vet tot nu toe.
Eind seizoen 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2023 20:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
De serie heeft een hele vette episode die zich afspeelt in NL.




Twee zelfs.

Inderdaad dat ze droppen bij Son, Eindhoven veilig stellen en dan oprukken naar Helmond via Nuenen.

Er zijn meerdere acties die ze daar hebben ondernomen die helaas niet in BoB de serie zitten, maar wel in het boek. Zoals dat ze de brug bij Son willen oversteken maar dat ze onder vuur worden genomen en dat de brug voor ze wordt opgeblazen. Ook dat ze na Nuenen nog dagen Veghel en Uden hebben verdedigd.

De 2e is onder de Waal bij Randwijk (Wageningen) in de slag om het eiland (omdat ze omringd werden door rivieren, de Waal ten noorden en Nederrijn ten zuiden). Dat stuk dus waar ze twee pelotons aan SS'ers tegenkomen en ook de gevluchte Britten van Arnhem bij Wageningen.

Imo, de stijl waarin Tom Hanks en Spielberg dat doen (net als bij Saving Private Ryan) maakt het wel tijdloos. Weinig CGI, vooral echt effecten waardoor het niet verjaart. Ook hoe vaker je het kijkt hoe beter hij wordt omdat je eerst nog moeite hebt met echt zien wie wie is. Ben nu zelf ook weer begonnen aan The Pacific.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2023 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat je zegt inderdaad. Überhaupt in films gaat niets boven practical effects. Maar helaas bij bos scenes in Bastogne zie je helaas wel het neppe sneeuw en het doek wat achter de bomen hangt :lol: maar eenmaal in de actie dan ben je het weer kwijt.

The Pacific is heel mooi maar doet me wel minder dan BoB. Hier gaan ze echt op in het psychologische kant van het verhaal. Trekt mij niet echt voor een rerun al hebben ze het wel echt heel gaaf gedaan. Eens in de 5 jaar kijk ik het weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2023 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

Dragon Ball Daima gsiteren aangekondigd, herfst 2024

Zat vol hoop op de bank voor de aankondiging en tering wat ben ik teleurgesteld...
Hoopte zo op een nieuwe arc in Super (Moro Arc) maar we krijgen Dragonball GT 2.0 :/

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2023 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja klinkt niet heel best en wederom wijkt het af van de canon. Had het dan gedaan over de achter klein kinderen Goku jr en vegeta jr. Dat brengt een logischer en nieuw verhaal mogelijkheden die alsnog de canon kan volgen en kan leiden.

Niet dat ik Super heel tof vond want originaliteit was ver te zoeken met al die transformaties en het draaide voornamelijk over kracht waarbij levels te makkelijk werden overbrugt dan echt strategie en karakter ontwikkelingen. Goku werd extra dom gemaakt, vegeta minder een strategist en ervaren strijder en de rest van de karakters kregen plots een gigantische power boost na het gat wat is achtergelaten maar voegde nog steeds niets toe en werd maar weinig verklaard. Dat vind ik erg jammer.

Overigens ben ik wel benieuwd of er een serie komt van Toriyamas nieuwe project Sandland. Het stijltje lijkt heel erg DB en dat trekt mij wel. Goed, de manga leeft al wat langer en er komt dit jaar als het goed is een film van maar zie het zeker wel lukken als een serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2023 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Niet dat ik Super heel tof vond want originaliteit was ver te zoeken


Goku Black Arc en Tournement of Power vond ik beide erg tof, dat wat jij miste in laatste Super zit juist wel in de Moro Arc van Super en helemaal in Granolla Arc

OT: Ik kom niet door de nieuwe Castlevania heen, komt door de artstijl. Ik zit al 2 episodes te kijken naar cutscenes uit de JRPG, zo schokkerig en traag.

Nieuwe seizoen (3 of 2 ligt eraan hoe je het bekijkt) Kengan Ashura :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2023 17:38 
 
Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Dragon Ball Daima gsiteren aangekondigd, herfst 2024

Zat vol hoop op de bank voor de aankondiging en tering wat ben ik teleurgesteld...
Hoopte zo op een nieuwe arc in Super (Moro Arc) maar we krijgen Dragonball GT 2.0 :/



Ik vond die laatste film ook wel erg sterk.
Met beast Gohan erin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2023 12:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bijna klaar met lupin s3. T is wat simpel, maar kijkt toch wel heerlijk weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2023 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu bezig met The fall of the house of Usher. Heel leipe serie! Zeker als je de The Haunting of … series tof vind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2023 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top boy is een aanrader :D
Verhaallijn is lekker simpel, en kijkt goed weg :)

Nu bezig met Band of Brothers en nog 1 aflevering van The Continental.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2023 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net Liebes Kind afgekeken. was erg vermakelijk en past wel een beetje in het straatje van Dark en 1899 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2023 16:38 
 
Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2023 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom ziet dit er uit als een game uit 2015 >.< Beetje een tegenvaller hoe nep het lijkt haha.

Maar gaat absoluut bekeken worden natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2023 20:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inderdaad wat aparte art style / color grading, maar schiet het daarmee nog niet meteen af. Trailers zijn vaak wat ruwer qua afwerking. Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2023 09:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2023 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:


Deze beelden, de casting, de muziek :cry: . Zou er dan eindelijk een serie komen die daadwerkelijk recht doet aan de OG animatieserie?
Die film was echt een abomination namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2023 10:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Mark With A Tarrel schreef:


Deze beelden, de casting, de muziek :cry: . Zou er dan eindelijk een serie komen die daadwerkelijk recht doet aan de OG animatieserie?
Die film was echt een abomination namelijk.


Echt een dikke hype voor deze.
Ook heeft Nickelodeon Avatar Studios opgericht en komt er ook nog een verhaal van de tijd tussen aang en kora in!
Heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2023 11:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand de aller laatste aflevering van Attack on Titan al gezien? Ik kan hem nergens vinden. DM's staan open.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2023 11:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Ook heeft Nickelodeon Avatar Studios opgericht en komt er ook nog een verhaal van de tijd tussen aang en kora in!
Heel vet!



Oh nice!

Verder vet om vrijwel 1 op 1 scenes uit de cartoon terug te zien in de trailer. Lijkt me een logische stap gezien het fiasco wat die film was. Verder wel CGI heavy, maar dat is ook snel als je een fantasie wereld weg probeert te zetten waarin mensen bovennatuurlijke dingen doen. Als het verhaal en script maar goed is hoeft dat geen obstakel te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2023 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Iemand de aller laatste aflevering van Attack on Titan al gezien? Ik kan hem nergens vinden. DM's staan open.


Check je inbox
Vorige  1 ... 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic