Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2023 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mensen die nog een leuke sitcom willen kijken, Brooklyn nine nine vond ik erg leuk :D
Laatste seizoen hadden ze beter kunnen skippen, einde was wel tof :)

Ben nu bezig met Hunters op Amazon Prime, best een prima serie tot nu toe.
Als iemand nog een leuke sitcom weet die op Netflix of Amazon Prime te staat, hoor ik het graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Office, Community en After Life de enige die ik de moeite waard vind. Space Force en Superstore ook aan begonnen maar niet verder gekomen dan een paar afleveringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2023 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet of je The Good Place als een sitcom kunt zien, maar in die regionen is het zeker een aanrader.

Mocht iemand trouwens Invincible gezien hebben (zo niet, zeker doen! Het zit zo ver van de cliché superhero dingen af als je kan bedenken), Amazon heeft net een surprise 1-hour special voor seizoen 2 gedropt. Erg benieuwd naar.

Also, nieuwe Futurama morgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2023 18:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tomyio schreef:
Als iemand nog een leuke sitcom weet die op Netflix of Amazon Prime te staat, hoor ik het graag!


Staat op Disney+ maar Its Always Sunny In Philadelphia, Geweldige serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2023 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor de 1000e keer opnieuw begonnen met '24'. Eigenlijk was dit best wel een baanbrekende serie toen dit in 2001 voor het eerst werd uitgezonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2023 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister opnieuw begonnen aan Dark. Holy fuck wat grijpt me dat meteen weer. Denk 50 minuten non stop kippenvel gehad :lol:

De muziek. De voorkennis die je nu hebt (wetende waar alle karakters gaan eindigen) de sfeer.

Denk dat dit echt de perfecte serie is om een tweede keer te bekijken omdat je echt met een totaal andere bril (en wat meer herkenning) naar alle karakters kijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 20:06 
 
Hardtraxx Elite

Pohh die laatste aflevering van Mayans M.C :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Euphoria :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Pohh die laatste aflevering van Mayans M.C :thumbsup:

Heel benieuwd, bedankt voor de reminder want dacht dat het seizoen al af was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 10:19 
 
Hardtraxx Elite

Die nieuwe live action serie van One Piece op Netflix wtf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Die nieuwe live action serie van One Piece op Netflix wtf xd

Tja Anime live-adaptaties zijn meestal niet succesvol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 17:57 
 
Hardtraxx Crew

Hoor er opzich wel redelijk goeie dingen over, ben wel benieuwd. One Piece lijkt me wel interessant, maar iets teveel om te kijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2023 09:45 
 
Hardtraxx Elite

De Anime is aardig lang ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2023 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem heerlijk campy en neemt zichzelf totaal niet serieus, maar dan met een productie die het op de één of andere manier toch leuk maakt. Twee afleveringen in en ik ben wel in eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2023 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niks van de Anime af dus skip de Netflix versie dan ook maar.

Uberhaupt al die Anime series van 500 afleveringen :thumbdown: Snap niet hoe je daar ooit aan kan beginnen (en al helemaal niet hoe mensen dat van begin tot eind gezien kunnen hebben, waar haal je de tijd vandaan)

Los van Dragonball Z natuurlijk :thumbsup: Lekker 5 afleveringen power up van Frieza kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2023 13:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Weet niks van de Anime af dus skip de Netflix versie dan ook maar.

Uberhaupt al die Anime series van 500 afleveringen :thumbdown: Snap niet hoe je daar ooit aan kan beginnen (en al helemaal niet hoe mensen dat van begin tot eind gezien kunnen hebben, waar haal je de tijd vandaan)

Los van Dragonball Z natuurlijk :thumbsup: Lekker 5 afleveringen power up van Frieza kijken.


Misschien omdat ze het vanaf jeugds af aan al kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2023 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D'accord
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2023 17:20 
 
Hardtraxx Crew

Rickzel schreef:
Weet niks van de Anime af dus skip de Netflix versie dan ook maar.

Ik ook niet, maar ben wel aan de Netflix versie begonnen en vind m tot nu toe wel leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2023 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Band of Brothers op Netflix!
Heb deze nog niet gezien, was bijna bereid om HBO hiervoor aan te schaffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2023 14:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Band of Brothers op Netflix!
Heb deze nog niet gezien, was bijna bereid om HBO hiervoor aan te schaffen.


En The Pacific ook, nice :)

Hopelijk Master's of the Air begin volgend jaar te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2023 16:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wel gek toch, een HBO serie op Netflix? Ik kan me geen andere voorbeelden voor de geest halen. Maar als het er dan toch 1 moet zijn, dan heb je met deze wel geluk als je geen HBO hebt. Veruit de beste serie ooit :loving:

Over HBO gesproken, toevallig van de week Boardwalk Empire voor de 2e keer afgekeken, toch ook wel een pareltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2023 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Wel gek toch, een HBO serie op Netflix?


Ja eens, echter is de serie ook al 22 jaar oud. HBO haalt zo nog wat extra geld uit een oude (maar fanatatische serie)

Boardwalk mee begonnen maar het trage tempo ging mij tegenstaan, wel hele toffe sfeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2023 21:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De series worden 'verhuurd' aan Netflix.

Voor Band of Brothers / The Pacific denk ik dat ze die namen weer even willen laten leven in de gedachte van het publiek / nieuw publiek aanboren zodat ze Masters of the Air kunnen presenteren als sequel van die series.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2023 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
De series worden 'verhuurd' aan Netflix.

Voor Band of Brothers / The Pacific denk ik dat ze die namen weer even willen laten leven in de gedachte van het publiek / nieuw publiek aanboren zodat ze Masters of the Air kunnen presenteren als sequel van die series.


Zal wel meevallen denk ik. Het is gewoon een immens populaire serie en momenteel begint langzamerhand tweede en eerste wereld oorlogse content weer aantrekkelijk te worden. Tevens is Masters of Air niet meer van HBO/WB maar van Apple en komt dus alleen op Apple tv.

WB, net als Disney, probeert hun verlies in hun streaming dienst te beperken door van de exclusiviteit af te stappen en dus films en series weer bij andere diensten aan te bieden. Het hebben van zoveel streamingdiensten loont gewoon niet en de exclusiviteit werkt ook alleen maar tegen.

Disney heeft recent ook aangekondigd hun content toch bij andere aan te bieden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2023 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Band of Brothers op Netflix!
Heb deze nog niet gezien

Op aanraden van vrienden hiermee begonnen. Op de 1 of andere manier ben ik altijd sceptisch voor films/series die 20 jaar oud zijn en laat ik ze daarom vaak links liggen, maar tot nu toe (halverwege E2) zeker nog niet teleurgesteld.
Vorige  1 ... 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic