Dark is een geweldige mindfuck serie.wrote:Hebben jullie meer van dit soort series? Vind dat geweldigwrote:Als je trippie mindfuck series tof vind, vind je dit ook tof.Black Mirror is iig goud. Ik vond (hele andere stijl), Love, Death & Robots ook echt n aanrader
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dark is inderdaad het ultieme voorbeeld van een mindfuck-serie. Daarnaast 1899 van dezelfde maker. Behind Her Eyes ook dikke mindfuck, waar je nog een paar dagen van slag van bent. En in mindere mate Knives Out en Glass Onion. Zijn 2 films van dezelfde makers, dus wat korter verhaal dan een serie. Maar wel leuke 'detective'-verhalen met veel plot twists.wrote:Dark is een geweldige mindfuck serie.wrote:Hebben jullie meer van dit soort series? Vind dat geweldigwrote:Als je trippie mindfuck series tof vind, vind je dit ook tof.Black Mirror is iig goud. Ik vond (hele andere stijl), Love, Death & Robots ook echt n aanrader
Dark, jezus wat een serie was dat. Echt van begin tot eind volledig meegenomen in de bizarre bochten die het verhaal neemt. Denk dat ik die binnen het jaar nog wel een keer ga kijken.
1899 ben ik nooit aan begonnen ondanks dat ik Dark goed vond, die serie is al na 1 seizoen gecanceld toch?
1899 ben ik nooit aan begonnen ondanks dat ik Dark goed vond, die serie is al na 1 seizoen gecanceld toch?
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
The Night Agent op Netflix is een aanrader.
Lang geleden dat ik in 3 dagen 10 afleveringen gebinged heb.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 7 days ago
Eerste deel van het derde seizoen van The Witcher staat online
Tweede deel komt 27 juli.
Tweede deel komt 27 juli.
Na 20 minuten afgezet. Ik vond dat echt al lachwekkend slecht.wrote:The Night Agent op Netflix is een aanrader.
Begonnen met het nieuwe seizoen van The Witcher. Blijft jammer dat dit het laatste seizoen is van Henry Cavill.
(Eindelijk) begonnen aan Blacklist, maar nog niet overtuigd om door te kijken na 2 episodes. Ongeloofwaardige verhaallijnen en slechte special effects is wat me bijblijft van deze 2 episodes. Dat misdaad series niet altijd even realistisch zijn vind ik geen probleem, maar dit is op alle vlakken zwaar onrealistisch. Blijft dit de hele serie zo of wordt het nog beter? Of komen er nog andere facetten (psychologische bijvoorbeeld) tot ontwikkeling die de serie wel de moeite waard laten zijn om te blijven kijken?
The Blacklist heb ik ook afgezet na 2 afleveringen, echt de definitie van een ouderwetse B-serie.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 15 hours ago
Jup, voor huismoeders.
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Is het wat?wrote:Begonnen met het nieuwe seizoen van The Witcher. Blijft jammer dat dit het laatste seizoen is van Henry Cavill.
Vind ik wel! Leuke ontwikkeling van de personages (vooral Ciri), maar gebeurt soms wel heel veel dat ik persoonlijk het niet meer allemaal kan volgen hoe het precies zat 
seizoen 3 afgekapt.
Wat n slechte cgi en wat onvolgbaar allemaal.
Wat n slechte cgi en wat onvolgbaar allemaal.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 7 days ago
Eerste deel van het nieuwe seizoen van Mayanc MC staat online nu.
Thanks voor de tip amigo, heb de andere seizoenen laatst gekeken dus kan er mooi achteraan.wrote:Eerste deel van het nieuwe seizoen van Mayanc MC staat online nu.
Ik snap ook geen flikker meer van The Witcher en heb de volledige game uitgespeeld. 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 15 hours ago
Het is ook een verschrikkelijk saai seizoen tot nu toe, politiek geneuzel maar 10 keer zo slecht als dat GoT deed.
Ik kon er ook heel slecht in komen, heb ook nog maar 3 afleveringen gekeken. Terwijl ik vorige 2 seizoenen heel vet vond. Misschien eens opnieuw beginnenwrote:Ik snap ook geen flikker meer van The Witcher en heb de volledige game uitgespeeld.
Als iemand nog een goede site heeft die in jip-en-janneke taal uitlegt wie nou wie is, wat nou welk koninkrijk is en wie nou oorlog heeft met een ander of achter iemand aan zit, dan hou ik me graag aanbevolen.
Zo moeilijk is het niet toch? Ciri heeft oud blood, mensen zitten er achter aan om macht te krijgen. Ciri word beschermd door Gerald.wrote:Ik snap ook geen flikker meer van The Witcher en heb de volledige game uitgespeeld.
Komt aardig overheen met de boeken hoor.
Ja no shit, maar alles daar tussen slaat echt nergens op. Beetje wannabe GOT politiek gedoe maar dan nog slechter.wrote:Zo moeilijk is het niet toch? Ciri heeft oud blood, mensen zitten er achter aan om macht te krijgen. Ciri word beschermd door Gerald.wrote:Ik snap ook geen flikker meer van The Witcher en heb de volledige game uitgespeeld.
Komt aardig overheen met de boeken hoor.
Ook dat vind ik wel meevallen. Je moet gewoon goed opletten.
Ik stoor me het meest aan aan de hoeveelheid blackwashing van de karakters.
Ik stoor me het meest aan aan de hoeveelheid blackwashing van de karakters.