Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Hahah ik ga nog steeds zo tering bad op de Nederlandse 'vertalingen'. Zweinstein kkk

Volledig eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 10:46 
 
Hardtraxxer

Gisteren begonnen aan BlackBird.
Leuke 1e aflevering!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2023 06:10 
 
Hardtraxx Crew

Barry finale :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2023 21:21 
 
Hardtraxx Veteran

En daar zet ik ook de Succession finale tegenover :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2023 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de Ted Lasso finale :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 12:04 
 
Hardtraxxer

Net begonnen met Succession, vond de eerste 2 afleveringen maar mwa.. Veel te veel herhalingen en vond dat ze erg lang in de ziekenhuis scenes bleven hangen. Wordt dit beter of is het dan misschien niet mijn serie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

Wordt beter, begin is inderdaad traag en minder afwisselend door de setting.
Grootste kracht zit ook in de inhoud van de personages, en die leer je nog kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2023 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
En de Ted Lasso finale :cry:


Ja man. Nu echt een leeg gevoel wetende dat dit het einde van die serie is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2023 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Tour de France: Unchained' staat op Netflix.

Van de makers van Drive to Survive, en de ideeën achter bepaalde acties, strategieën, worden uitgelegd, waardoor je echt beter gaat begrijpen dat wielrennen een teamsport is. Je hoeft geen kenner te zijn om toch van de sport te genieten (vergelijkbaar met de Michael Jordan docu). Mooie Tour uitgekozen om mee te beginnen ook vanuit Nederlands perspectief, was een succesvolle ronde voor Nederlanderse renners en Jumbo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2023 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Docu serie over Arnold Schwarzenegger, die man heeft bijzondere dingen gedaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2023 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Docu serie over Arnold Schwarzenegger, die man heeft bijzondere dingen gedaan :)


En zo'n sympathieke en goede gast gebleven! Ga zeker mijn Netflix account afstoffen om deze te bekijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 14:22 
 
Hardtraxx Elite

Het nieuwe seizoen van Black Mirror staat online! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Het nieuwe seizoen van Black Mirror staat online! :woot:


Nog nooit 1 aflevering van gezien, kun je het aanraden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 15:30 
 
Hardtraxx Elite

Als je trippie mindfuck series tof vind, vind je dit ook tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
immuunm schreef:
Het nieuwe seizoen van Black Mirror staat online! :woot:


Nog nooit 1 aflevering van gezien, kun je het aanraden?

Is ook niet echt te volgen als geheel, elke aflevering is een alleenstaand en uniek verhaal.
Je kan dus beginnen waar je wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
immuunm schreef:
Het nieuwe seizoen van Black Mirror staat online! :woot:


Nog nooit 1 aflevering van gezien, kun je het aanraden?


Absoluut. Niet elke aflevering even sterk, maar over het geheel genomen erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Mirror is zeker een aanrader. Maar...puur voor het gevoel zou ik denk ik niet met S01E01 beginnen. Die gaat er met een behoorlijk gestrekt been in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2023 20:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Black Mirror is zeker een aanrader. Maar...puur voor het gevoel zou ik denk ik niet met S01E01 beginnen. Die gaat er met een behoorlijk gestrekt been in.

Ik ben ook begonnen met kijken. En inderdaad, die eerste aflevering was meteen bizar. Maar de derde is me echt wel even blijven hangen. Vooral als je je beseft hoever de technologie nu eigenlijk al is en dat dit realiteit kan gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2023 14:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
'Tour de France: Unchained' staat op Netflix.

Van de makers van Drive to Survive, en de ideeën achter bepaalde acties, strategieën, worden uitgelegd, waardoor je echt beter gaat begrijpen dat wielrennen een teamsport is. Je hoeft geen kenner te zijn om toch van de sport te genieten (vergelijkbaar met de Michael Jordan docu). Mooie Tour uitgekozen om mee te beginnen ook vanuit Nederlands perspectief, was een succesvolle ronde voor Nederlanderse renners en Jumbo.


Erg gave beelden. Dikke aanrader
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een goeie sportdocu kan ik altijd wel waarderen, dank voor de tip!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 09:33 
 
Hardtraxxer

Wel heel duidelijk gericht op mensen die echt 0,0 benul hebben van de wielrennerij. Nog een pak erger dan met Drive to Survive.

Plus een enorm manco dat meer dan de helft van de ploegen niet mee heeft willen werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 11:03 
 
Hardtraxx Elite

Chroman schreef:
'Tour de France: Unchained' staat op Netflix.

Van de makers van Drive to Survive, en de ideeën achter bepaalde acties, strategieën, worden uitgelegd, waardoor je echt beter gaat begrijpen dat wielrennen een teamsport is. Je hoeft geen kenner te zijn om toch van de sport te genieten (vergelijkbaar met de Michael Jordan docu). Mooie Tour uitgekozen om mee te beginnen ook vanuit Nederlands perspectief, was een succesvolle ronde voor Nederlanderse renners en Jumbo.


Vroeger ontzettend fan van de wielrensport, ging af en toe naar wedstrijden toe en beoefende de sport ook geregeld met een groepje maten.
Veel grote wielrenners een keer mogen ontmoeten zoals de gebroeders Schleck, Ivan Basso en Contador.
De afgelopen 10 jaar volg ik het niet meer, mede door het doping gebruik, iedere keer was je wel fan van iemand en vervolgens behoorde hij ook tot het clubje doping gebruikers...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Wel heel duidelijk gericht op mensen die echt 0,0 benul hebben van de wielrennerij. Nog een pak erger dan met Drive to Survive.

Plus een enorm manco dat meer dan de helft van de ploegen niet mee heeft willen werken.


Daar is het inderdaad op gericht, maar als er daardoor meer interesse komt in wielrennen juich ik dat wel toe. En als het een commercieel succes wordt gaan de andere ploegen vanzelf meewerken. Ik heb er wel van genoten. Kende de uitslagen natuurlijk al, maar juist die beelden vanuit de volgauto en bij de renners thuis maakten het mooi, ook voor het verhaal.

Hard4Us schreef:
Vroeger ontzettend fan van de wielrensport, ging af en toe naar wedstrijden toe en beoefende de sport ook geregeld met een groepje maten.
Veel grote wielrenners een keer mogen ontmoeten zoals de gebroeders Schleck, Ivan Basso en Contador.
De afgelopen 10 jaar volg ik het niet meer, mede door het doping gebruik, iedere keer was je wel fan van iemand en vervolgens behoorde hij ook tot het clubje doping gebruikers...


Doping was 10 jaar geleden nog meer aan de orde inderdaad, ook de namen die jij noemt hebben een schorsing uitgezeten. Maar juist de laatste jaren lijkt het weer allemaal een stuk schoner (op af en toe een onbekende Portugees na).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 14:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paar dagen geleden begonnen met Manifest, best vermakelijk alleen begin ik het nu al een beetje langdradig te vinden (en ben maar bij seizoen 2 op de helft xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2023 10:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Als je trippie mindfuck series tof vind, vind je dit ook tof.


Hebben jullie meer van dit soort series? Vind dat geweldig :thumbsup: Black Mirror is iig goud. Ik vond (hele andere stijl), Love, Death & Robots ook echt n aanrader
Vorige  1 ... 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic