Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2023 22:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ondertussen flink aan het genieten met het opnieuw kijken van SoA. Wellicht hierna BB (niet te verwarren met ons aller Dennis) ook weer opnieuw aanslingeren.

Waar kun je SoA tegenwoordig kijken? Zou die ook nog wel eens opnieuw willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2023 23:03 
 
Hardtraxx Elite

Disney+
Mayans MC is ook wel een aanrader, staat er ook op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2023 19:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Momenteel zit ik midden in Severance. Als je van een heerlijke mindfuck houdt, is dit een echte aanrader :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2023 22:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorige week eindelijk Its Always Sunny In Philadelphia gekeken en wat een gekken zeg :lol: :lol: Danny Devito blijft zo goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2023 00:27 
 
Hardtraxx Crew

Lennard95 schreef:
Vorige week eindelijk Its Always Sunny In Philadelphia gekeken en wat een gekken zeg :lol: :lol: Danny Devito blijft zo goed.

Ben daar nu ook een maandje mee bezig, seizoen 8 nu :P maar idd echt een geweldige show :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2023 10:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dat is echt de meest ondergewaardeerde (komedie) serie in Nederland. Fucking geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2023 13:03 
 
Hardtraxxer

The Last of Us, wat een serie :cry:
Zo mooi dat sommige dialogen identiek zijn aan de game
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2023 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dat is echt de meest ondergewaardeerde (komedie) serie in Nederland. Fucking geniaal.


Eens. Ik kan hun podcast ook absoluut aanraden, voor wie het bestaan ervan nog niet wist. Ze hadden even nodig om hun draai te vinden, maar het luistert nu heerlijk weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2023 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste 30 minuten van the Last of Us al hartkloppingen en een jankende vriendin naast me op de bank. Inmiddels net aflevering 2 af.

Steengoed. Wauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2023 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Eerste 30 minuten van the Last of Us al hartkloppingen en een jankende vriendin naast me op de bank. Inmiddels net aflevering 2 af.

Steengoed. Wauw.

Zet dan maar vast een doos met tissues klaar voor ep 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2023 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog 1 aflevering te gaan. De voorlaatste aflevering van The Last of Us was weer meesterlijk. En het laatste stukje dialoog brak me wel even...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2023 23:16 
 
Hardtraxx Veteran

Heb het gevoel dat we niet komen daar waar de 1e game op hield.
Zou me verbazen, want dat einde zou ook een perfecte serie cliffhanger zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2023 00:08 
 
Hardtraxx Veteran

Poah, die laatste aflevering, heel bruut!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2023 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raden jullie het aan om het spel eerst te spelen of maakt het weinig uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2023 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Raden jullie het aan om het spel eerst te spelen of maakt het weinig uit?

Het is zeker aan te raden als je meer diepgang wilt. Nodig is het niet want de serie is erg trouw aan de games en de veel scènes zijn bijna exact als de games.

Het spel is gewoon super goed dus als je er van houdt zeker doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2023 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste aflevering is nu geweest dus? Dan ga ik ze maar eens allemaal achter elkaar kijken. Ben benieuwd! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2023 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Laatste aflevering is nu geweest dus? Dan ga ik ze maar eens allemaal achter elkaar kijken. Ben benieuwd! :woot:


Nee de laatste aflevering komt volgende week online, dus nog een weekje geduld dan.

Helicaze schreef:
Raden jullie het aan om het spel eerst te spelen of maakt het weinig uit?


Zou ik zelf wel doen. Ik raak via een game sneller emotioneel betrokken bij personages dan via een serie of film en aangezien het verhaal van The Last Of Us dat als doel heeft zou de game mij meer grijpen dan de serie. Daarnaast vind ik het wel vet om te zien hoe ze bepaalde stukken herschrijven om het geschikt te maken voor een serie omdat je natuurlijk geen gameplay hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2023 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Rickzel schreef:
Eerste 30 minuten van the Last of Us al hartkloppingen en een jankende vriendin naast me op de bank. Inmiddels net aflevering 2 af.

Steengoed. Wauw.

Zet dan maar vast een doos met tissues klaar voor ep 3


Aflevering 3 was fantastisch inderdaad! Vrienden van me vonden het een kut aflevering "omdat het niet in de game zat" vet kortzichtige mening. Vond afl 3 denk ik de beste aflevering van het seizoen (zonder 8 nog gezien te hebben).

aflevering 5 was ook echt fantastisch, aflevering 6 en 7 vond ik weer een stapje terug. Maar al met al een zeer goeie serie, Last of Us.

Aflevering 8 moet ik nog checken, is dat de laatste?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2023 13:55 
 
Hardtraxx Elite

Nee er komt volgende week nog 1 aflevering en dat is de laatste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2023 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nooit de games gespeeld, maar eigenlijk geen seconde het idee gehad dat ik iets mis. Sterker nog, dat ik het eigenlijk alleen maar toffer vind dat ik nog geen idee heb wat er gaat gebeuren, iets wat de gamers natuurlijk wel hebben. Die "twist" van vandaag was daar ook weer een voorbeeld van.

Uiteraard heeft alles zijn eigen ervaring, dus dat dit misschien nog meer mee leeft in de games, maar dat kan ik niet beoordelen.

Bij de weg, de eerste van twee specials van Attack on Titan is ook beschikbaar. Wat is die shit ook weer goed zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2023 10:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ah nice, ga ik kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2023 12:14 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Heb het gevoel dat we niet komen daar waar de 1e game op hield.
Zou me verbazen, want dat einde zou ook een perfecte serie cliffhanger zijn.


Ik had ongelijk, gelukkig.
Erg trouw aan het gamemateriaal gebleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2023 12:56 
 
Hardtraxxer

Echt geweldig dat Ashley Johnson (Ellie uit het spel) ook een rol heeft gekregen in The Last of Us :cry:
Wat een top seizoen, kan niet wachten op deel 2 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2023 13:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik heb nooit de games gespeeld, maar eigenlijk geen seconde het idee gehad dat ik iets mis. Sterker nog, dat ik het eigenlijk alleen maar toffer vind dat ik nog geen idee heb wat er gaat gebeuren, iets wat de gamers natuurlijk wel hebben. Die "twist" van vandaag was daar ook weer een voorbeeld van.

Uiteraard heeft alles zijn eigen ervaring, dus dat dit misschien nog meer mee leeft in de games, maar dat kan ik niet beoordelen.

Eens met bovenstaande. Echt heeeel vet deze serie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 01:43 
 
Hardtraxx Crew

https://www.bloomberg.com/news/articles/2023-04-03/warner-bros-nears-deal-for-a-new-harry-potter-television-series

Citaat:
HBO is close to a deal for a Harry Potter TV series based on the best-selling young adult books for both cable and streaming, according to a person with knowledge of the matter.

Each season of the series will be based on one of JK Rowling’s seven books, said the person, who asked not to be identified since the deal hasn’t been announced, suggesting years of fresh TV fare from the popular stories.

:x
Vorige  1 ... 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic