Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 38 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
THArdstyler wrote:Ondertussen flink aan het genieten met het opnieuw kijken van SoA. Wellicht hierna BB (niet te verwarren met ons aller Dennis) ook weer opnieuw aanslingeren.
Waar kun je SoA tegenwoordig kijken? Zou die ook nog wel eens opnieuw willen zien.
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 7 days ago
Disney+
Mayans MC is ook wel een aanrader, staat er ook op.
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Momenteel zit ik midden in Severance. Als je van een heerlijke mindfuck houdt, is dit een echte aanrader :surrender:
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
Vorige week eindelijk Its Always Sunny In Philadelphia gekeken en wat een gekken zeg :lol: :lol: Danny Devito blijft zo goed.
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Lennard95 wrote:Vorige week eindelijk Its Always Sunny In Philadelphia gekeken en wat een gekken zeg :lol: :lol: Danny Devito blijft zo goed.
Ben daar nu ook een maandje mee bezig, seizoen 8 nu :P maar idd echt een geweldige show :lol:
Bierkoning
last seen 26 days ago
Dat is echt de meest ondergewaardeerde (komedie) serie in Nederland. Fucking geniaal.
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 2 days ago
The Last of Us, wat een serie :cry:
Zo mooi dat sommige dialogen identiek zijn aan de game
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Pommer wrote:Dat is echt de meest ondergewaardeerde (komedie) serie in Nederland. Fucking geniaal.
Eens. Ik kan hun podcast ook absoluut aanraden, voor wie het bestaan ervan nog niet wist. Ze hadden even nodig om hun draai te vinden, maar het luistert nu heerlijk weg
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Eerste 30 minuten van the Last of Us al hartkloppingen en een jankende vriendin naast me op de bank. Inmiddels net aflevering 2 af.

Steengoed. Wauw.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Rickzel wrote:Eerste 30 minuten van the Last of Us al hartkloppingen en een jankende vriendin naast me op de bank. Inmiddels net aflevering 2 af.

Steengoed. Wauw.
Zet dan maar vast een doos met tissues klaar voor ep 3
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Nog 1 aflevering te gaan. De voorlaatste aflevering van The Last of Us was weer meesterlijk. En het laatste stukje dialoog brak me wel even...
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Heb het gevoel dat we niet komen daar waar de 1e game op hield.
Zou me verbazen, want dat einde zou ook een perfecte serie cliffhanger zijn.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 12 days ago
Poah, die laatste aflevering, heel bruut!
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Raden jullie het aan om het spel eerst te spelen of maakt het weinig uit?
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Helicaze wrote:Raden jullie het aan om het spel eerst te spelen of maakt het weinig uit?
Het is zeker aan te raden als je meer diepgang wilt. Nodig is het niet want de serie is erg trouw aan de games en de veel scènes zijn bijna exact als de games.

Het spel is gewoon super goed dus als je er van houdt zeker doen!
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 5 days ago
Laatste aflevering is nu geweest dus? Dan ga ik ze maar eens allemaal achter elkaar kijken. Ben benieuwd! :woot:
Hardtraxx Veteran
3819 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Indy wrote:Laatste aflevering is nu geweest dus? Dan ga ik ze maar eens allemaal achter elkaar kijken. Ben benieuwd! :woot:
Nee de laatste aflevering komt volgende week online, dus nog een weekje geduld dan.
Helicaze wrote:Raden jullie het aan om het spel eerst te spelen of maakt het weinig uit?
Zou ik zelf wel doen. Ik raak via een game sneller emotioneel betrokken bij personages dan via een serie of film en aangezien het verhaal van The Last Of Us dat als doel heeft zou de game mij meer grijpen dan de serie. Daarnaast vind ik het wel vet om te zien hoe ze bepaalde stukken herschrijven om het geschikt te maken voor een serie omdat je natuurlijk geen gameplay hebt.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Steffnov wrote:
Rickzel wrote:Eerste 30 minuten van the Last of Us al hartkloppingen en een jankende vriendin naast me op de bank. Inmiddels net aflevering 2 af.

Steengoed. Wauw.
Zet dan maar vast een doos met tissues klaar voor ep 3
Aflevering 3 was fantastisch inderdaad! Vrienden van me vonden het een kut aflevering "omdat het niet in de game zat" vet kortzichtige mening. Vond afl 3 denk ik de beste aflevering van het seizoen (zonder 8 nog gezien te hebben).

aflevering 5 was ook echt fantastisch, aflevering 6 en 7 vond ik weer een stapje terug. Maar al met al een zeer goeie serie, Last of Us.

Aflevering 8 moet ik nog checken, is dat de laatste?
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 7 days ago
Nee er komt volgende week nog 1 aflevering en dat is de laatste.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Ik heb nooit de games gespeeld, maar eigenlijk geen seconde het idee gehad dat ik iets mis. Sterker nog, dat ik het eigenlijk alleen maar toffer vind dat ik nog geen idee heb wat er gaat gebeuren, iets wat de gamers natuurlijk wel hebben. Die "twist" van vandaag was daar ook weer een voorbeeld van.

Uiteraard heeft alles zijn eigen ervaring, dus dat dit misschien nog meer mee leeft in de games, maar dat kan ik niet beoordelen.

Bij de weg, de eerste van twee specials van Attack on Titan is ook beschikbaar. Wat is die shit ook weer goed zeg :worship:
F
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
Ah nice, ga ik kijken.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
Firetrap wrote:Heb het gevoel dat we niet komen daar waar de 1e game op hield.
Zou me verbazen, want dat einde zou ook een perfecte serie cliffhanger zijn.
Ik had ongelijk, gelukkig.
Erg trouw aan het gamemateriaal gebleven.
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Echt geweldig dat Ashley Johnson (Ellie uit het spel) ook een rol heeft gekregen in The Last of Us :cry:
Wat een top seizoen, kan niet wachten op deel 2 :worship:
Bierkoning
last seen 26 days ago
Steffnov wrote:Ik heb nooit de games gespeeld, maar eigenlijk geen seconde het idee gehad dat ik iets mis. Sterker nog, dat ik het eigenlijk alleen maar toffer vind dat ik nog geen idee heb wat er gaat gebeuren, iets wat de gamers natuurlijk wel hebben. Die "twist" van vandaag was daar ook weer een voorbeeld van.

Uiteraard heeft alles zijn eigen ervaring, dus dat dit misschien nog meer mee leeft in de games, maar dat kan ik niet beoordelen.
Eens met bovenstaande. Echt heeeel vet deze serie :worship:
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
https://www.bloomberg.com/news/articles ... ion-series
HBO is close to a deal for a Harry Potter TV series based on the best-selling young adult books for both cable and streaming, according to a person with knowledge of the matter.

Each season of the series will be based on one of JK Rowling’s seven books, said the person, who asked not to be identified since the deal hasn’t been announced, suggesting years of fresh TV fare from the popular stories.
:x