Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M.b.t Masters of Air:

HBO produceerde eerder de succesvolle oorlogsseries Band of Brothers en The Pacific. Ook de opvolger hiervan: Masters of the Air werd in eerste instantie door HBO geproduceerd. Al snel bleek de serie echter te duur voor HBO en was Apple TV er als de kippen bij om de serie over te nemen.

Te duur voor HBO
De serie heeft meer dan $200 miljoen gekost voor in totaal tien afleveringen. Voor HBO was dit eind 2019, toen de serie werd opgestart, een te hoog prijskaartje en Apple TV besloot in het gat te springen wat HBO achterliet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
M.b.t Masters of Air:

HBO produceerde eerder de succesvolle oorlogsseries Band of Brothers en The Pacific. Ook de opvolger hiervan: Masters of the Air werd in eerste instantie door HBO geproduceerd. Al snel bleek de serie echter te duur voor HBO en was Apple TV er als de kippen bij om de serie over te nemen.

Te duur voor HBO
De serie heeft meer dan $200 miljoen gekost voor in totaal tien afleveringen. Voor HBO was dit eind 2019, toen de serie werd opgestart, een te hoog prijskaartje en Apple TV besloot in het gat te springen wat HBO achterliet.


Jammer, heb eigenlijk geen zin om weer een streamingsdienst erbij te nemen voor 1 serie
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klaar met Alice in Borderland. Vermakelijk en kijkt lekker weg. Je moet een beetje wennen aan t Japanse acteren, maar daar kon ik wel doorheen kijken. Zelfde genre als Squid Game dus als je dat een topper vond is dit een aanrader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Machtige stukken televisie de eerste 3 afleveringen van The Last Of Us :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 00:29 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Nuracore schreef:
M.b.t Masters of Air:

HBO produceerde eerder de succesvolle oorlogsseries Band of Brothers en The Pacific. Ook de opvolger hiervan: Masters of the Air werd in eerste instantie door HBO geproduceerd. Al snel bleek de serie echter te duur voor HBO en was Apple TV er als de kippen bij om de serie over te nemen.

Te duur voor HBO
De serie heeft meer dan $200 miljoen gekost voor in totaal tien afleveringen. Voor HBO was dit eind 2019, toen de serie werd opgestart, een te hoog prijskaartje en Apple TV besloot in het gat te springen wat HBO achterliet.


Jammer, heb eigenlijk geen zin om weer een streamingsdienst erbij te nemen voor 1 serie


Torrentgalaxy
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 12:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:

Te duur voor HBO
De serie heeft meer dan $200 miljoen gekost voor in totaal tien afleveringen.


Dit betwijfel ik gezien het budget voor The Pacific 227 miljoen dollar was. Van die serie alleen kregen ze al 3 miljoen nieuwe abonnees vanaf het moment dat het uitgebracht werd, dus dat is nog exclusief alle winst die ze er naast en er na hebben geboekt aan overige zaken.

Ik denk sowieso dat Apple iig die winst en cijfers er niet uit trekt omdat veel mensen niet nog een streaming service willen, ze de serie te lang dood hebben laten liggen, niet de marketing en resources hebben die HBO heeft en The Pacific en Band Of Brothers zijn onafscheidelijk verbonden met HBO, wat voor veel mensen een kwaliteitslabel is. HBO had makkelijk het succes van The Pacific kunnen herhalen, ik denk dat Apple simpelweg gewoon een gigantisch bedrag heeft geboden voor Masters Of The Air
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na aandringen toch begonnen aan Game of Thrones. Wat een gruwelijke serie is dit zeg. Ook chill om nu vrijwel niemand over de serie te horen praten en ook geen gespoil te horen (ondanks dat ik al wat spoilers weet).

Last of Us 3e aflevering straks ook maar even aanknallen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2023 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fauda net afgekeken, vette serie op netflix en kijkt lekker weg.
Als iemand nog een lekkere actie serie weet, let me know :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2023 15:56 
 
Hardtraxxer

Tomyio schreef:
Fauda net afgekeken, vette serie op netflix en kijkt lekker weg.
Als iemand nog een lekkere actie serie weet, let me know :)


Punisher, White Collar, Daredevil, Sherlock, Lost
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2023 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Tomyio schreef:
Fauda net afgekeken, vette serie op netflix en kijkt lekker weg.
Als iemand nog een lekkere actie serie weet, let me know :)


Punisher, White Collar, Daredevil, Sherlock, Lost

White Collar met lekkere actie? Geen idee welke White Collar jij hebt gekeken :P
De serie is leuk maar veel actie valt wel mee toch? Is eerder gewoon een gemiddelde CSI achtige serie met elke dag een nieuwn case in de kunst diefstal/nepperij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2023 16:10 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
billieb15 schreef:
Tomyio schreef:
Fauda net afgekeken, vette serie op netflix en kijkt lekker weg.
Als iemand nog een lekkere actie serie weet, let me know :)


Punisher, White Collar, Daredevil, Sherlock, Lost

White Collar met lekkere actie? Geen idee welke White Collar jij hebt gekeken :P
De serie is leuk maar veel actie valt wel mee toch? Is eerder gewoon een gemiddelde CSI achtige serie met elke dag een nieuwn case in de kunst diefstal/nepperij.


Haha oke, t is niet echt actie nee, wel leuke serie waar je zo doorheen tiert
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2023 21:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren begonnen met Archive 81 op Netflix. Hele aparte serie, maar het behoudt mijn interesse tot nu toe. Toch wel benieuwd naar de overige EP's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2023 09:52 
 
Hardtraxxer

Ron schreef:
Gisteren begonnen met Archive 81 op Netflix. Hele aparte serie, maar het behoudt mijn interesse tot nu toe. Toch wel benieuwd naar de overige EP's.


Archive 81 is leuk man!!
Kijkt lekker weg, en leuke spanning, jammer dat seizoen2 niet komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2023 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft het dan nog zin om te kijken? Of beter van niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2023 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aflevering 5 Last of Us is echt wel de beste tot nu toe. Nooit de games gespeeld, dus voor mij is alles een verassing. Echt genieten deze serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2023 09:55 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Heeft het dan nog zin om te kijken? Of beter van niet?


Kan prima, seizoen 1 is niet echt sci-fi, seizoen 2 was anders de hele andere kant op gegaan.
Misschien ook beter zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2023 09:56 
 
Hardtraxxer

tomac schreef:
Aflevering 5 Last of Us is echt wel de beste tot nu toe. Nooit de games gespeeld, dus voor mij is alles een verassing. Echt genieten deze serie.


ja super dik, vond deze ook de beste, lekker gruwel
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2023 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aflevering 5 voor mij tot nu toe ook de beste van The Last Of Us. Heb de games gespeeld, maar zat echt op het puntje van m'n stoel aan het einde. Door aflevering 3 weet je dat ze het verhaal wel durven aan te passen, dus was heel benieuwd hoe deze nu zou eindigen. Vind het verhaal van Henry en Sam ook veel meer diepgang hebben en ligt ook meer in de lijn van het thema van game 2 / aankomend seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2023 10:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
JeftaElachouri schreef:
Ben opnieuw begonnen met The Walking Dead. Jaren terug ergens halverwege seizoen 4 blijven hangen. Bizar hoe goed het eerste seizoen eigenlijk is. Ook de hoeveelheid gore toendertijd :surrender:


Dat is nou echt een serie die ik nevernooit opnieuw ga kijken, heb het best nog wel even volgehouden tot een aantal latere seizoenen, begin was het wel vermakelijk, maar het wordt uiteindelijk wel echt tenenkrommend slechter elk seizoen.

Dat seizoen dat het budget op was en ze het hele seizoen op een boerderij waren. man man man :lol:

Ik ben wederom blijven hangen. Ditmaal ergens in seizoen 3. Ik kan er gewoon niet doorheen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2023 17:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Precies hetzelfde bij TWD, zou het ook nooit opnieuw kijken. Loopt die serie nog steeds?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2023 21:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Precies hetzelfde bij TWD, zou het ook nooit opnieuw kijken. Loopt die serie nog steeds?

Nee, is ondertussen aan z'n einde gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2023 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dat einde was ook vrij matig tot slecht (vond ik).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2023 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondertussen flink aan het genieten met het opnieuw kijken van SoA. Wellicht hierna BB (niet te verwarren met ons aller Dennis) ook weer opnieuw aanslingeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2023 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaat er dit jaar nog een serie tippen aan The Last of Us? Teringjantje :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2023 20:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

EP6 was weer errrug goed ja
Vorige  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic