Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Rickzel schreef:
Delt-A schreef:
En Rick & Morty


Das wel beetje over the hill. Het was in het begin wel tof en vernieuwend maar nu wel weer meer van hetzelfde. En vooral niet meer zo grappig.


Jij ook niet


HOPPAA GESTREKT BEEN ERIN! PAK HEM DIE ROOIE
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over Rick & Morty gesproken, Justin Roiland (de stem en bedenker) is de laan uit gestuurd omdat hij z'n vrouw heeft toegetakeld ofzo dus veel RIP aan alle fans toegewenst

https://delagarde.nl/rick-and-morty-mak ... -ontslagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey Rickzel, where do you live?

Oh,
Rickzel schreef:
Justin Rooiland
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 15:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Chernobyl, Band Of Brothers, The Pacific (en de opvolger die komt), Watchmen, The Wire, The Sopranos, Sherlock, True Detective, Euphoria, Deadwood, Generation Kill, House Of The Dragon, Game Of Thrones. Hun original series zijn al goed genoeg en daar krijg je op zich nog wel een goede dosis aan degelijke films, docu's en series bij.


MYTZE schreef:
Barry & Succession ook dikke aanraders op HBO Max.


Bedankt voor de tips. Al sinds die openingsactie HBO Max abonnement, maar eigenlijk alleen nog maar HotD gekeken volgens mij (en de eerste twee afleveringen van The Last of Us). Nu n.a.v. bovenstaande wat dingen in mijn lijst gezet en ik als ik op IMDB kijk heel erg verrast door de kwaliteit. Prima alternatief voor Netflix als ik dat nog eens besluit op te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb Chernobyl toen gecheckt toen ik net HBO Max had, gruwelijke serie! Zeker het kijken waard. Band of Brothers staat ook al langer op mijn lijstje. Die schijnt ook echt nice te zijn, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Heb Chernobyl toen gecheckt toen ik net HBO Max had, gruwelijke serie! Zeker het kijken waard. Band of Brothers staat ook al langer op mijn lijstje. Die schijnt ook echt nice te zijn, toch?


Band of Brothers is echt grandioos. Beste WO2 serie ooit gemaakt. Bizar dat ik die pas 3 jaar geleden voor de eerste keer heb gezien eigenlijk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja Band of Brothers en in iets mindere mate the Pacific zijn echt fantastisch. Heb die vrij recent ook weer eens helemaal gezien. Beste WO2 film/serie die er is.

THArdstyler schreef:
Hey Rickzel, where do you live?

Oh,
Rickzel schreef:
Justin Rooiland


Pffff, ben jij nog dronken Niels
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Heb Chernobyl toen gecheckt toen ik net HBO Max had, gruwelijke serie! Zeker het kijken waard. Band of Brothers staat ook al langer op mijn lijstje. Die schijnt ook echt nice te zijn, toch?


Sowieso kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 17:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Heb Chernobyl toen gecheckt toen ik net HBO Max had, gruwelijke serie! Zeker het kijken waard. Band of Brothers staat ook al langer op mijn lijstje. Die schijnt ook echt nice te zijn, toch?


Ja man, heel dik. Pacific daarna echter nooit gekeken dus die wil ik ook binnenkort nog eens checken.

Van dat bovenstaande lijstje trouwens wel Chernobyl, Band of Brothers en GoT gekeken, maar dat was nog voor het HBO account.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 17:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Heb Chernobyl toen gecheckt toen ik net HBO Max had, gruwelijke serie! Zeker het kijken waard. Band of Brothers staat ook al langer op mijn lijstje. Die schijnt ook echt nice te zijn, toch?


Beste serie of filmisch stuk dat er bestaat imo, wordt na elke keer kijken alleen maar beter. Zegt ook wat dat die serie zo lang de hoogst beoordeelde serie op IMDB was, hoger beoordeeld dan alle films ter wereld. Alleen Breaking Bad heeft Band Of Brothers na lange tijd van de troon gestoten.

In het begin kan het nog ietwat verwarrend zijn gezien het aantal soldaten dat je volgt over een serie van 10 afleveringen, maar zodra je doorhebt wie wie is en daardoor elke verwijzing e.d. steeds meer begrijpt wordt de serie alleen maar beter. Elke keer dat je het opnieuw kijkt wordt de serie beter.

BoB en The Pacific zijn gewoon oorlogsrealiteit en zo goed als directe verfilmingen van de ervaringen van de personages, geen "murica tint er over.

RomanAnthony schreef:
Ja man, heel dik. Pacific daarna echter nooit gekeken dus die wil ik ook binnenkort nog eens checken.


Ook heel goed, zelfde topkwaliteit. Maar waar Band Of Brothers meer op het broederschap focust, focust dit iets meer op het lijden van een paar verschillende soldaten en hun compagnons over verschillende units en slagen in de oorlog tegen Japan. Beiden doen dat heel goed maar BoB voelt daardoor meer als geheel en scoort daarom denk ik hoger.

Ben echt zeer benieuwd ook naar Masters Of The Air, ze zijn in 2021 bezig geweest met filmen. De eerste korte beelden werden al door Apple in hun what to watch december 2022 and beyond teasers gedaan. Ik denk dat hij wel ergens in 2023 uitkomt met een beetje geluk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja the Pacific hoor je niet zo vaak mensen over als over Band of Brothers, maar vond dat ook zo in your face en naar in beeld gebracht, echt de lijdensweg van die mensen daar in een ogenschijnlijk tropisch oord. Echt een unieke kijk op dat gedeelte van de tweede wereldoorlog. Ook zeker een aanrader om die erna te kijken. Zou hem zeker niet skippen als je BoB goed vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 18:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja the Pacific hoor je niet zo vaak mensen over als over Band of Brothers, maar vond dat ook zo in your face en naar in beeld gebracht, echt de lijdensweg van die mensen daar in een ogenschijnlijk tropisch oord. Echt een unieke kijk op dat gedeelte van de tweede wereldoorlog. Ook zeker een aanrader om die erna te kijken. Zou hem zeker niet skippen als je BoB goed vind.


Een soort van zelfde voor de moderne tijd (2nd Gulf War) is Generation Kill, ook een aanrader, ook van HBO.

Ook is Unsere Mutter, Unsere Väter (Generation War) een aanrader als je meer de Duitse kant wilt zien in WW2, ook een miniserie die echt heel goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
Ja the Pacific hoor je niet zo vaak mensen over als over Band of Brothers, maar vond dat ook zo in your face en naar in beeld gebracht, echt de lijdensweg van die mensen daar in een ogenschijnlijk tropisch oord. Echt een unieke kijk op dat gedeelte van de tweede wereldoorlog. Ook zeker een aanrader om die erna te kijken. Zou hem zeker niet skippen als je BoB goed vind.


Een soort van zelfde voor de moderne tijd (2nd Gulf War) is Generation Kill, ook een aanrader, ook van HBO.

Ook is Unsere Mutter, Unsere Väter (Generation War) een aanrader als je meer de Duitse kant wilt zien in WW2, ook een miniserie die echt heel goed is.

Deze werd vorige week ook heel sterk aangeraden door een kameraad. Ga hem ergens de komende weken bingen als het even uitkomt. :D

Ervaringen met Das Boot? Zou ook goed zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Das Boot duurt lang maar is wel mooi. Zou het alleen geen tweede keer kijken. Generation War is ook erg top en kijkt vanuit het Duitse aspect heel goed weg zowel als soldaat als broederschap als burger en jood.

The Pacific laat trouwens het psychologische aspect heel goed zien. Het lijden van de soldaten, de gruwelheden en de aftermath word goed laten zien.

Ben erg benieuwd of Masters of Air dezelfde kwaliteit, diepgang en atmosfeer heeft als BoB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2023 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou jullie hebben me overtuigd haha. Even kijken wanneer ik de tijd er voor vind, maar de interesse is zeker gewekt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2023 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Even kijken wanneer ik de tijd er voor vind, maar de interesse is zeker gewekt!

Och och wat is het mannetje weer druk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2023 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben opnieuw begonnen met The Walking Dead. Jaren terug ergens halverwege seizoen 4 blijven hangen. Bizar hoe goed het eerste seizoen eigenlijk is. Ook de hoeveelheid gore toendertijd :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2023 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Ben opnieuw begonnen met The Walking Dead. Jaren terug ergens halverwege seizoen 4 blijven hangen. Bizar hoe goed het eerste seizoen eigenlijk is. Ook de hoeveelheid gore toendertijd :surrender:


2 jaar terug heb ik destijds ook alles opnieuw gekeken wat er toen online stond. Ik dacht t/m seizoen 10 of misschien halverwege seizoen 10. De eerste keer vond ik de seizoenen 7 & 8 heel erg stroperig omdat ik toen elke week een nieuwe aflevering keek op tv. Maar als je die achter elkaar kunt kijken sluit het allemaal veel beter bij elkaar aan en kijkt het wel heel erg lekker weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2023 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Ben opnieuw begonnen met The Walking Dead. Jaren terug ergens halverwege seizoen 4 blijven hangen. Bizar hoe goed het eerste seizoen eigenlijk is. Ook de hoeveelheid gore toendertijd :surrender:


Dat is nou echt een serie die ik nevernooit opnieuw ga kijken, heb het best nog wel even volgehouden tot een aantal latere seizoenen, begin was het wel vermakelijk, maar het wordt uiteindelijk wel echt tenenkrommend slechter elk seizoen.

Dat seizoen dat het budget op was en ze het hele seizoen op een boerderij waren. man man man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2023 20:28 
 
Hardtraxx Crew

nou, The Last of Us nu al renewed voor een 2e seizoen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Last of Us S01E03. Wauw :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
The Last of Us S01E03. Wauw :cry:


Hele mooie aflevering. Vet hoe ze die karakters opnieuw hebben neergezet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 10:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
The Last of Us S01E03. Wauw :cry:

Inderdaad. Op IMDb wordt ie echter veel bekritiseerd. Belachelijk.
Persoonlijk vind ik het een hele sterke aflevering. Zeer sterke dialoog en het schrijfwerk is van een hoog niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Inderdaad. Op IMDb wordt ie echter veel bekritiseerd. Belachelijk.


Zal wel komen doordat veel mensen een homoseksuele relatie niet kunnen handelen. Was ook veel kritiek op het tweede spel doordat daar een transgender in voorkomt. Dat vindt een deel van de mensen waarschijnlijk te woke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
JeftaElachouri schreef:
Inderdaad. Op IMDb wordt ie echter veel bekritiseerd. Belachelijk.


Zal wel komen doordat veel mensen een homoseksuele relatie niet kunnen handelen. Was ook veel kritiek op het tweede spel doordat daar een transgender in voorkomt. Dat vindt een deel van de mensen waarschijnlijk te woke.

Is maar net hoe geforceerd dit overkomt. Is het er omwille van het verhaal of om maar 'divers' te zijn.

Vond deze aflevering ook erg sterk en de reden dat ik dit niet als woke zie is simpelweg omdat de karakters de tijd kregen zich te ontwikkelen maar ook omwille van het verhaal de acties die gedaan zijn uitlegde. Zonder de een deed de ander nooit wat Joel zou helpen.
Vorige  1 ... 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic