Heb hem nu ook eindelijk gezien en dat einde is inderdaad weer veelbelovendstyl0w wrote:Dat einde weerOxbow wrote:styl0w wrote:- FringeKippenvel!
Zometeen eens even het nieuwe seizoen Sherlock opzetten.
Heb hem nu ook eindelijk gezien en dat einde is inderdaad weer veelbelovendstyl0w wrote:Dat einde weerOxbow wrote:styl0w wrote:- FringeKippenvel!
Ik moet altijd aan B-Front denken als ik Homeland kijk.delange wrote:eerste seizoen homeland echt veelbelovend. die hoodrolspeler is echt een held
noob, ik 4 seizoenen in 1 weekAsyrian wrote:Californication seizoen 1 en 2 binnen 4 dagen gekeken. wat een HELD is Hank Moodey![]()
De nieuwe aflevering is ook weer heerlijk. Fringe blijft echt mijn favoriete serie.Oxbow wrote:Heb hem nu ook eindelijk gezien en dat einde is inderdaad weer veelbelovendstyl0w wrote:Dat einde weerOxbow wrote:Kippenvel!
![]()
Werd het te ingewikkelt voor je..mrazura wrote:Fringe boeit mij echt niks meer helaas. Opde helft van seizoen 2 ging het echt de verkeerde kant op helaas.
Nee het verhaal is gewoon kut.Oxbow wrote:Werd het te ingewikkelt voor je..mrazura wrote:Fringe boeit mij echt niks meer helaas. Opde helft van seizoen 2 ging het echt de verkeerde kant op helaas.
en, ben je ook zo teleurgesteld over het einde?Firetrap wrote:Lost af .... eindelijk
Ben ik volledig met je eens. Voelde me verplicht om het uit te kijken maar ik had ook zo kunnen stoppen bij seizoen 4 want vanaf dan gaat het echt te ver. Het rookmonster, John Locke die John Locke niet is, enzovoort. JammerFiretrap wrote:jammer dat ze die vage kant op zijn gegaan.
is die gods of the arena al uit??Oxbow wrote:Spartacus Vengeance is al in een webrip te bekijken, maar ik wacht denk ik nog een weekje tot hij in goede kwaliteit is, anders moet ik ook weer 2 weken wachten tot E02
Zal wel weer wennen worden met die nieuwe hoofdrolspeler..Oxbow wrote:Spartacus Vengeance is al in een webrip te bekijken, maar ik wacht denk ik nog een weekje tot hij in goede kwaliteit is, anders moet ik ook weer 2 weken wachten tot E02