Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2023 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Indy schreef:
Firetrap schreef:
Vond het wel prima, niet zo geweldig als dat ik soms lees.


Eens ja. Keek lekker weg, maar vind de rating van 9,5 op IMDB wel erg overdreven. Komt vast ook (deels) door het sentiment van de game, maar voor iemand die de game nooit gespeeld heeft vond ik het af en toe best vaag. Viel aan het einde wel op z'n plek tho.


Game sentiment zou er niet eens veel mee te maken moeten hebben. Zo goed als alle verfilmingen van games scoren echt reteslecht omdat ze niet trouw zijn aan de games e.d. of gewoon een slap aftreksel er van zijn.

Doom, Assassins Creed, Halo, Mirror's Edge, Resident Evil, Hitman e.d. zijn allemaal enorm slecht.

Meestal zijn die cijfers ook gewoon de hype van een goed product, wat het is, ze kelderen vanzelf nog wel naarmate de serie vordert.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2023 10:58 
 
Hardtraxx Veteran

Vond het een toffe eerste aflevering, Breakdown gekeken op Youtube en geweldig hoeveel dialoog en scences echt rechtstreeks uit de game komen. Mijn vriendin kent de game en het verhaal niet en die zat op het puntje van de bank, en dat is echt een unicum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2023 12:54 
 
Hardtraxx Crew

Klaar met Better Call Saul, wat een serie :worship:

Vanavond ook maar eens beginnen aan The Last Of Us :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2023 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Momenteel The Punisher voor de tweede keer aan het kijken.
Daarna denk ik ook maar beginnen aan The Last Of Us.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2023 22:43 
 
Hardtraxx Veteran

Bij E01 was ik nog gematigd positief, nu na E02 van TLOU ben ik waanzinnig enthousiast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2023 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Bij E01 was ik nog gematigd positief, nu na E02 van TLOU ben ik waanzinnig enthousiast.

Ja ontzettend goede aflevering, zat op het puntje van mn stoel. Ben ook echt fan van Pedro Pascal na GoT en hier speelt hij z'n rol ook fantastisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelf The Last of Us niet gespeeld, maar tering wat een bizar goede serie is dit nu al. Maakt de IMDB scores zeker waar. :D. Persoonlijk denk ik dat door de komst van streamingsdiensten (lees = geld) de kwaliteit van series er echt op vooruit is gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond hem ook erg sterk ja! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Zelf The Last of Us niet gespeeld, maar tering wat een bizar goede serie is dit nu al. Maakt de IMDB scores zeker waar. :D. Persoonlijk denk ik dat door de komst van streamingsdiensten (lees = geld) de kwaliteit van series er echt op vooruit is gegaan.


Mwahhhh daar ben ik het over het algemeen niet mee eens, er wordt zo fucking veel bagger gemaakt die pre-streaming nooit op TV gekomen zouden zijn. Er is nu zo godsgruwelijk veel budget voor alle meuk die je maar kan bedenken. :lol:

Maar dan heb je inderdaad aan de andere kant House of the Dragon, Rings of Power enzv die gewoon met het budget van een filmproductie werken, dat was inderdaad zonder streaming niet mogelijk geweest.

Last of Us nog niet gekeken, in hoeverre zou je die serie als horror omschrijven? Zit je constant met jumpscares te klooien of is het meer thriller?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat Bassie en Adriaan en de Plaaggeest dichterbij horror komt dan dit eigenlijk. Zitten tot nu toe geen jumpscares in en echt is het niet tbh
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 11:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hekzitter schreef:
Zelf The Last of Us niet gespeeld, maar tering wat een bizar goede serie is dit nu al. Maakt de IMDB scores zeker waar. :D. Persoonlijk denk ik dat door de komst van streamingsdiensten (lees = geld) de kwaliteit van series er echt op vooruit is gegaan.


Mwahhhh daar ben ik het over het algemeen niet mee eens, er wordt zo fucking veel bagger gemaakt die pre-streaming nooit op TV gekomen zouden zijn. Er is nu zo godsgruwelijk veel budget voor alle meuk die je maar kan bedenken. :lol:

Maar dan heb je inderdaad aan de andere kant House of the Dragon, Rings of Power enzv die gewoon met het budget van een filmproductie werken, dat was inderdaad zonder streaming niet mogelijk geweest.

Last of Us nog niet gekeken, in hoeverre zou je die serie als horror omschrijven? Zit je constant met jumpscares te klooien of is het meer thriller?


Eens boss. Er komt zo veel troep op Netflix, Amazon Prime en Disney+ uit, die 5 a 10 goede series per jaar die er uit komen lijken mooi natuurlijk maar dat gaat ten kostte van 10x zo veel slechte series, remakes en anime remakes.

HBO is wel een ander verhaal, HBO stelt echt zelden teleur als het om series gaat, zij zijn imo de dienst die by far de beste kwaliteitsgarantie kunnen bieden.

En qua horror in The Last Of Us. Het is gewoon The Walking Dead als je het heel basaal neerzet. Zombie apocalypse series zijn qua setting en horror vaak relatief het zelfde. Zal vast wel eens een jumpscare in zitten maar dat is niet de standaard oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 12:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die tweede aflevering was weer heerlijk zeg. Ook weer een heerlijke opener met wat meer inzage. En de wijzigingen voegen echt wat toe. Die laatste scene :surrender:

De serie en de game focust zich echter niet op het zijn van een horror. Het dramatische aspect voert echt de boventoon. Natuurlijk zijn er wel genoeg creepy momenten. Maar verwacht geen cliché jumpscares.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 12:29 
 
Hardtraxxer

Moet er wel inkomen hoor, kijkt leuk weg maar boven een 9 is me echt te gek op t moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
HBO is wel een ander verhaal, HBO stelt echt zelden teleur als het om series gaat, zij zijn imo de dienst die by far de beste kwaliteitsgarantie kunnen bieden.

Bovenstaande lezende is het de overweging zeker waard om een abonnement te nemen, maar is The Last Of Us enkel via HBO te bekijken of iemand nog andere tips om het te kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Broken Balance schreef:
HBO is wel een ander verhaal, HBO stelt echt zelden teleur als het om series gaat, zij zijn imo de dienst die by far de beste kwaliteitsgarantie kunnen bieden.

Bovenstaande lezende is het de overweging zeker waard om een abonnement te nemen, maar is The Last Of Us enkel via HBO te bekijken of iemand nog andere tips om het te kijken?

Yarrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 14:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Broken Balance schreef:
HBO is wel een ander verhaal, HBO stelt echt zelden teleur als het om series gaat, zij zijn imo de dienst die by far de beste kwaliteitsgarantie kunnen bieden.

Bovenstaande lezende is het de overweging zeker waard om een abonnement te nemen, maar is The Last Of Us enkel via HBO te bekijken of iemand nog andere tips om het te kijken?


Buiten torrents niet zo veel, maar de series die je hebt met HBO Max zijn het wel waard.

Chernobyl, Band Of Brothers, The Pacific (en de opvolger die komt), Watchmen, The Wire, The Sopranos, Sherlock, True Detective, Euphoria, Deadwood, Generation Kill, House Of The Dragon, Game Of Thrones. Hun original series zijn al goed genoeg en daar krijg je op zich nog wel een goede dosis aan degelijke films, docu's en series bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HBO Max is het sws wel waard idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
THArdstyler schreef:
Broken Balance schreef:
HBO is wel een ander verhaal, HBO stelt echt zelden teleur als het om series gaat, zij zijn imo de dienst die by far de beste kwaliteitsgarantie kunnen bieden.

Bovenstaande lezende is het de overweging zeker waard om een abonnement te nemen, maar is The Last Of Us enkel via HBO te bekijken of iemand nog andere tips om het te kijken?


Buiten torrents niet zo veel, maar de series die je hebt met HBO Max zijn het wel waard.

Chernobyl, Band Of Brothers, The Pacific (en de opvolger die komt), Watchmen, The Wire, The Sopranos, Sherlock, True Detective, Euphoria, Deadwood, Generation Kill, House Of The Dragon, Game Of Thrones. Hun original series zijn al goed genoeg en daar krijg je op zich nog wel een goede dosis aan degelijke films, docu's en series bij.


De opvolger van BoB, Masters of Air komt exclusief op AppleTV+
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 20:15 
 
Hardtraxx Crew

Barry & Succession ook dikke aanraders op HBO Max.

Beide episodes van TLOU waren echt vet, vooral de opening scenes in beide. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 10:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Broken Balance schreef:
THArdstyler schreef:
Bovenstaande lezende is het de overweging zeker waard om een abonnement te nemen, maar is The Last Of Us enkel via HBO te bekijken of iemand nog andere tips om het te kijken?


Buiten torrents niet zo veel, maar de series die je hebt met HBO Max zijn het wel waard.

Chernobyl, Band Of Brothers, The Pacific (en de opvolger die komt), Watchmen, The Wire, The Sopranos, Sherlock, True Detective, Euphoria, Deadwood, Generation Kill, House Of The Dragon, Game Of Thrones. Hun original series zijn al goed genoeg en daar krijg je op zich nog wel een goede dosis aan degelijke films, docu's en series bij.


De opvolger van BoB, Masters of Air komt exclusief op AppleTV+

Dit is wel zuur, ik ben ook een trouwe HBO fan. Maar het is wel een keer klaar met al die streamingsdiensten.

Oja BB je vergeet één van de betere; Boardwalk Empire. En Westworld S1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 10:58 
 
Hardtraxx Veteran

En White Lotus
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Barry & Succession ook dikke aanraders op HBO Max.

Beide episodes van TLOU waren echt vet, vooral de opening scenes in beide. :drool:


Ja Barry zeker een aanrader, enorm grappig. NoHo Hank is een legend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Rick & Morty
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
En Rick & Morty


Das wel beetje over the hill. Het was in het begin wel tof en vernieuwend maar nu wel weer meer van hetzelfde. En vooral niet meer zo grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Delt-A schreef:
En Rick & Morty


Das wel beetje over the hill. Het was in het begin wel tof en vernieuwend maar nu wel weer meer van hetzelfde. En vooral niet meer zo grappig.


Jij ook niet
Vorige  1 ... 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic