Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2022 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

2 seizoenen The White Lotus gekeken.

Mocht je nog iets zoeken wat lekker weg te kijken is, dan is dit misschien je ding.
Vrij onder de radar deze serie.

Typische HBO kwaliteit qua acteurs/actrices, cinematografie en muziek.
Vleugje humor hier en daar, mysterie en intrige, en mooie locaties.

Vooral S2 absoluut de moeite.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2022 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk Rings of Power gekeken, snap niet dat mensen hier negatief over waren, alle 8 afleveringen van begin tot eind echt gigantisch van genote. :drool:

Daarnaast Andor: nu bij aflevering 8 maar holy shit. Had even 5 aflevering nodig om de boel op te zetten maar wat een bizar goed en interessant verhaal/wereld weten ze toch weer te scheppen. Het is zo volwassen bijna Game of Thrones-ish qua politieke spelletjes en gekonkel.

Edit: Andor helemaal afgezien, voor iedereen die Star Wars een warm hart toedraagt, ga dit zeker checken, vind het denk ik de beste nieuwe star wars content sinds ze bij Disney zitten.

Kleine spoiler, maar vanaf nu is het een absolute schande om Andy Serkis te verstoppen achter CGI, wat was zijn (korte) rol in die gevangenis toch fan-fucking-tastisch, wat een fantastische acteur is dat toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2023 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1899 gekeken deze vakantie, maar lees zojuist dat het geen vervolg krijgt na 1 seizoen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2023 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
1899 gekeken deze vakantie, maar lees zojuist dat het geen vervolg krijgt na 1 seizoen...

Ja ben hier ook niet blij mee. Was heel benieuwd hoe het verhaal verder zou gaan. Het lijkt wel alsof elke Netflix original serie gecanceld wordt terwijl ze volgens mij niet eens slecht ontvangen worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2023 19:47 
 
Hardtraxx Crew

Begin inmiddels ook niet meer aan nieuwe Netflix shows, want de kans is gewoon heel groot dat ze geen vervolg seizoen krijgen. Je kunt volgens mij beter wachten tot er een paar seizoenen uit zijn :P

Inmiddels wel weer begonnen aan Better Call Saul, heb seizoen 1 ooit eerder gezien toen die alleen uit was maar ben nu opnieuw begonnen. Ben inmiddels bij seizoen 2, geweldige serie tot nu toe :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2023 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Begin inmiddels ook niet meer aan nieuwe Netflix shows, want de kans is gewoon heel groot dat ze geen vervolg seizoen krijgen. Je kunt volgens mij beter wachten tot er een paar seizoenen uit zijn :P

Inmiddels wel weer begonnen aan Better Call Saul, heb seizoen 1 ooit eerder gezien toen die alleen uit was maar ben nu opnieuw begonnen. Ben inmiddels bij seizoen 2, geweldige serie tot nu toe :worship:


En dan nog kan het zomaar gecanceld worden. Kijk maar naar Marco Polo, Daredevil, The Punisher, Chilling Adventures of Sabrina, Altered Carbon, allemaal Netflix series met meerdere seizoenen en goede scores.

Maar goed, je kan beter wat langer wachten en eerst even googlen of het überhaupt een nieuw seizoen krijgt of een meerdere seizoenen deal heeft voordat je gaat kijken. En dan nog doet het zeer als het alsnog gecanceld word :P Netflix is trouwens niet de enige hoor, Amazon, Paramount en HBO kunnen het ook erg goed. Het gaat niet om de scores maar om de aantal kijkers. En zodra het niet de target haalt, boem
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2023 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het heel interessant lijkt, kijk je toch gewoon ongeacht het aantal seizoenen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2023 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Als het heel interessant lijkt, kijk je toch gewoon ongeacht het aantal seizoenen?

Ligt eraan, als het een spannend verhaal is en het eindigd met een open eind of met een serieuze cliffhanger... Dna laat maar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2023 04:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na 1899 begonnen aan Dark, pfff wat steekt dit goed in elkaar. Alles klopt aan deze serie. Nu tegen het eind van seizoen 2 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2023 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
chas1n schreef:
1899 gekeken deze vakantie, maar lees zojuist dat het geen vervolg krijgt na 1 seizoen...

Ja ben hier ook niet blij mee. Was heel benieuwd hoe het verhaal verder zou gaan. Het lijkt wel alsof elke Netflix original serie gecanceld wordt terwijl ze volgens mij niet eens slecht ontvangen worden

En vervolgens wel een La Casa de Papel met een prima afgerond verhaal overkopen en daar vervolgens een halfbakken vervolg achteraan knopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2023 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ze hebben dat geld vast nodig voor een of andere slechte remake of serie met een verhaal wat we al 80x hebben gehoord. Echt dramatisch dat je zoiets gewoon afkapt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2023 11:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja Netflix is een beetje de weg kwijt de laatste tijd. Denk dat het gewoon domme impulsieve acties zijn gezien hun cijfers al tijden achteruit gaan en andere streamingservices (Amazon Prime, Disney+ en HBO+) hun langzaam overnemen of al hebben overgenomen.

Het is niet de eerste keer dat ze dit soort ondoordachte beslissingen maken. Je ziet wel dat veel dingen wanhopige pogingen tot geldgraaierij zijn ipv. je viewerbase weer ouderwets opbouwen. Kijk maar naar het nieuwe wachtwoordsysteem, reclameabonnementen en populaire series, anime's, films, docu's e.d. snel hermaken vanwege de naam om vervolgens alle fans te verliezen door een gehaast slecht eindproduct.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2023 04:10 
 
Hardtraxx Crew

Nuracore schreef:
En dan nog kan het zomaar gecanceld worden. Kijk maar naar Marco Polo, Daredevil, The Punisher, Chilling Adventures of Sabrina, Altered Carbon, allemaal Netflix series met meerdere seizoenen en goede scores.

Daredevil, The Punisher, en de rest van de Defenders shows werden destijds gecanceled omdat Disney+ rond die tijd begon, heel jammer natuurlijk maar opzich ook wel logisch. We hebben Daredevil nu in ieder geval in de MCU met dezelfde acteurs voor Matt Murdock/Daredevil & Wilson Fisk/Kingpin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2023 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begonnen aan Sleepers, best vet! Kijkt lekker weg en gaat best wel snel allemaal. Als je een liefhebber bent van Mocro Mafia is dit zeker de moeite waard imo. Gisteren de eerste 3 afleveringen gezien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2023 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Nuracore schreef:
En dan nog kan het zomaar gecanceld worden. Kijk maar naar Marco Polo, Daredevil, The Punisher, Chilling Adventures of Sabrina, Altered Carbon, allemaal Netflix series met meerdere seizoenen en goede scores.

Daredevil, The Punisher, en de rest van de Defenders shows werden destijds gecanceled omdat Disney+ rond die tijd begon, heel jammer natuurlijk maar opzich ook wel logisch. We hebben Daredevil nu in ieder geval in de MCU met dezelfde acteurs voor Matt Murdock/Daredevil & Wilson Fisk/Kingpin :P

Ja dat is zo natuurlijk, logisch dat ze de rechten terugtrekken voor hun eigen streaming dienst.
Laten we hopen dat ook Punisher terug komt dan. Die was gewoon erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2023 16:28 
 
Hardtraxx Crew

En daar gaat er weer één.. was een leuke show. :/
https://newslanes.com/2023/01/08/inside-job-creator-confirms-series-cancelation-at-netflix/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2023 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Begonnen aan Sleepers, best vet! Kijkt lekker weg en gaat best wel snel allemaal. Als je een liefhebber bent van Mocro Mafia is dit zeker de moeite waard imo. Gisteren de eerste 3 afleveringen gezien!


Ik vond dit zeker ook een vermakelijke serie, mede doordat Mocro Maffia mij erg beviel. Dit ligt zeker in hetzelfde straatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2023 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Indy schreef:
Begonnen aan Sleepers, best vet! Kijkt lekker weg en gaat best wel snel allemaal. Als je een liefhebber bent van Mocro Mafia is dit zeker de moeite waard imo. Gisteren de eerste 3 afleveringen gezien!


Ik vond dit zeker ook een vermakelijke serie, mede doordat Mocro Maffia mij erg beviel. Dit ligt zeker in hetzelfde straatje.


Ook gezien, kom maar snel met seizoen 2 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2023 14:45 
 
Hardtraxx Elite

Zo juist klaar met de eerste aflevering van The Last of Us.
Zit prima in elkaar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2023 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga hem vanavond kijken! Echt al heel lang niet meer zo hyped geweest voor een serie. Als liefhebber van de game ook erg blij dat de recensies tot nu toe goed zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2023 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom er helaas morgen pas aan toe :cry: maar kijk er wel echt naar uit. Groot fan van beide games :loving: lees ook veel positieve recensies inderdaad. Fijn dat het een waardige adaptatie is geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2023 20:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Holy shit. Wat is de eerste aflevering meteen een schot in de roos. Het niveau is echt ongekend. Productietechnisch ziet het er ook werelds uit. Tijdens de openings-sequence zat ik op het puntje van m'n stoel ondanks dat ik de games gespeeld heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

Vond het wel prima, niet zo geweldig als dat ik soms lees.

Moet nog heel erg wennen aan Bella Ramsey, ze ziet er eerder uit dat ze gepest wordt dan dat ze de loud-mouthed teen is. Zal uiteindelijk wel op zn plek vallen. Pedro zet Joel wel erg goed neer imo.

De hele scene in het centrum was wel echt episch gelijk aan hoe de game was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2023 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Vond het wel prima, niet zo geweldig als dat ik soms lees.


Eens ja. Keek lekker weg, maar vind de rating van 9,5 op IMDB wel erg overdreven. Komt vast ook (deels) door het sentiment van de game, maar voor iemand die de game nooit gespeeld heeft vond ik het af en toe best vaag. Viel aan het einde wel op z'n plek tho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2023 10:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Firetrap schreef:
Vond het wel prima, niet zo geweldig als dat ik soms lees.


Eens ja. Keek lekker weg, maar vind de rating van 9,5 op IMDB wel erg overdreven. Komt vast ook (deels) door het sentiment van de game, maar voor iemand die de game nooit gespeeld heeft vond ik het af en toe best vaag. Viel aan het einde wel op z'n plek tho.


Game sentiment zou er niet eens veel mee te maken moeten hebben. Zo goed als alle verfilmingen van games scoren echt reteslecht omdat ze niet trouw zijn aan de games e.d. of gewoon een slap aftreksel er van zijn.

Doom, Assassins Creed, Halo, Mirror's Edge, Resident Evil, Hitman e.d. zijn allemaal enorm slecht.

Meestal zijn die cijfers ook gewoon de hype van een goed product, wat het is, ze kelderen vanzelf nog wel naarmate de serie vordert.
Vorige  1 ... 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic