Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ja, ben halverwege en het is vet en minstens even verwarrend als Dark :P.
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 17 hours ago
Broken Balance wrote:Ja, ben halverwege en het is vet en minstens even verwarrend als Dark :P.
Dit dus :lol: Moet het soms even laten bezinken voordat ik met een nieuwe aflevering begin
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Heb 3 afleveringen gezien en zit er gelijk weer helemaal in, zelfde vibe als Dark en het is inderdaad weer lekker vaag :cool: Moet zeggen dat Dark wel echt perfect in elkaar stak en dat moet ik van deze serie nog zien, maar heb er wel vertrouwen in.
Hardtraxx Elite
2983 posts member since 2011
last seen 13 hours ago
THArdstyler wrote:
pim__ wrote:Wat vinden we van The peripheral?

Ik vind het echt mega dik.
Hele vette serie, van 't weekend de 6 afleveringen gekeken die er tot nu toe op staan.
Ging bij mij snel ja :clap:
Hardtraxx Elite
last seen 13 hours ago
Chroman wrote:Iemand al een poging gewaagd voor 1899, van de makers van Dark?
Net de eerste gezien en vind het wel een tikkeltje jammer dat ze diezelfde gast weer hebben gebruikt.
Bierkoning
last seen 26 days ago
pim__ wrote:
Chroman wrote:Iemand al een poging gewaagd voor 1899, van de makers van Dark?
Net de eerste gezien en vind het wel een tikkeltje jammer dat ze diezelfde gast weer hebben gebruikt.
Alles ist verbunden...
Hardtraxx Elite
last seen 13 hours ago
:lol: :lol: :lol: ei
Hardtraxx Elite
last seen 13 hours ago
1899 afgezien, vond het toch een stuk minder dan dark.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 2 days ago
pim__ wrote:1899 afgezien, vond het toch een stuk minder dan dark.
Zeker een stuk minder inderdaad, maar dat is ook niet zo goed. Vrijwel elke serie is minder dan Dark. aangezien dat een van de ziekste series is ooit gemaakt.

Maar de vorm en hoe de serie opgezet is vind ik wel echt gruwelijk. Zeker omdat het onwijs opbouwt en het einde echt verre van voorspelbaar is. Voor mij dus ook wel een dikke 8 qua cijfer voor deze serie.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Beide nog niet gezien dus de vraag: Starten met 1899 zodat het niet ''tegenvalt''?
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 18 days ago
Denk dat dat wel een mooie volgorde is ErikZ. Waarschijnlijk krijg jij bij 1899 al de nodige vraagtekens en mindfucks te verwerken en Dark doet daar dan nog ff een paar scheppen bij bovenop.
Hardtraxx Elite
last seen 13 hours ago
Ik zou toch met dark beginnen denk ik. Natuurlijk geen idee, maar misschien dat na 1899 dark ineens een beetje tegenvalt. Kan me niet voorstellen, maar zou het er niet op willen gokken nu ik beide heb gezien. Dark is echt heel erg sterk namelijk
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Trailer gekeken van 1899, geeft mij een mix van de horror film Ghostship en The Deadly Hollows van HP.

Interesse is gewekt, eerst laatste seizoen van Peaky Blinders maar eens starten
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Eens kijken of Wednesday iets is
Bierkoning
last seen 26 days ago
Pommer wrote:Heb 3 afleveringen gezien en zit er gelijk weer helemaal in, zelfde vibe als Dark en het is inderdaad weer lekker vaag :cool: Moet zeggen dat Dark wel echt perfect in elkaar stak en dat moet ik van deze serie nog zien, maar heb er wel vertrouwen in.
Inmiddels afgekeken en uiteindelijk toch niet helemaal van geworden wat ik had gehoopt. Best tof en het kijken waard hoor, maar bij lange na niet op het niveau van Dark (kan ook bijna niet).
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Martin Waus wrote:Eens kijken of Wednesday iets is
Vond het erg vermakelijk, zit goed in elkaar en kijkt lekker weg! Erg grappig maar daarnaast ook een goed en spannend verhaal wat je toch wel pakt! :) Vind dat Wednesday zelf ook erg goed gespeeld wordt!
Hardtraxx Elite
last seen 13 hours ago
Pommer wrote:
Pommer wrote:Heb 3 afleveringen gezien en zit er gelijk weer helemaal in, zelfde vibe als Dark en het is inderdaad weer lekker vaag :cool: Moet zeggen dat Dark wel echt perfect in elkaar stak en dat moet ik van deze serie nog zien, maar heb er wel vertrouwen in.
Inmiddels afgekeken en uiteindelijk toch niet helemaal van geworden wat ik had gehoopt. Best tof en het kijken waard hoor, maar bij lange na niet op het niveau van Dark (kan ook bijna niet).
Ja toch wel jammer, had hetzelfde. Vind het ook wel erg veel overeenkomsten hebben wat het niet perse aantrekkelijker maakte voor mij
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 15 days ago
Gisteren aflevering 3 afgekeken. Vind het tot nu toe nog heel vermakelijk. Hou er altijd wel van om continu op details te letten en aan iedere beweging een theorie te hangen.

Snap wel dat het anders voelt dan Dark, maar ik denk dat het grootste gevaar is om alles met die serie te vergelijken. Dat succes is bijna onmogelijk te overtreffen, en dat had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht.
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Wednesday in 3 dagen uitgekeken. Heel leuk!
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Zowel Wednesday als 1899 vorige week erdoor gejaagd. Elk heel tof op zijn manier!

Onlangs ook nog The Watcher en Safe gekeken. Beiden ook wel leuk en snel uit te kijken.

Over 1899
Basshunterzz wrote: Snap wel dat het anders voelt dan Dark, maar ik denk dat het grootste gevaar is om alles met die serie te vergelijken. Dat succes is bijna onmogelijk te overtreffen, en dat had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht.
Eens, en hier moet het verhaal nog verder ontplooien. We zullen zien of het niveau ook zo hoog blijft. Dark was heel goed, maar ik vind bijvoorbeeld bij 1899 het allemaal wat "volwassener" ofzo.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 18 days ago
Peripheral inmiddels af gekeken, erg vette serie heb nu al zin in het (eventuele, maar lijkt me dat die er wel komt) vervolg.

1899 deel ik eigenlijk wel de mening van meerderen hier. Opzich is het een goede serie, maar merk dat het me helaas minder weet te boeien dan Dark. Hierdoor wat minder oplettend, wat je bij een dergelijke serie eigenlijk wel moet zijn. Dus misschien later maar eens nog een kans geven.
Hardtraxx Veteran
3819 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ik merk bij 1899 dat ik me stoor aan al die talen door elkaar heen. Door dyslexie lees ik niet heel snel, dus ga ik liever op m'n oren af dan op ondertiteling. Daar kom ik bij Engels-/Duits-/Spaanstalige films en series prima mee weg, alleen hier is dat echt niet te doen.
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Ondertussen halverwege het laatste seizoen van Better Call Saul. Serie van wederom een ongekend hoog niveau. Zo worden ze niet vaak meer gemaakt. Cinematografie, acteerwerk, schrijfwerk. Echt alles klopt.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
JeftaElachouri wrote:Ondertussen halverwege het laatste seizoen van Better Call Saul. Serie van wederom een ongekend hoog niveau. Zo worden ze niet vaak meer gemaakt. Cinematografie, acteerwerk, schrijfwerk. Echt alles klopt.
Wordt alleen maar beter vanaf dat punt. Plezier ermee! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Helicaze wrote:
JeftaElachouri wrote:Ondertussen halverwege het laatste seizoen van Better Call Saul. Serie van wederom een ongekend hoog niveau. Zo worden ze niet vaak meer gemaakt. Cinematografie, acteerwerk, schrijfwerk. Echt alles klopt.
Wordt alleen maar beter vanaf dat punt. Plezier ermee! :thumbsup:
Ik denk dat ik zojuist het beste stukje televisie in jaren heb gezien. Ongelooflijk dat deze serie nog geen enkele Emmy heeft gewonnen. Want dit is toch echt wel een kunstwerkje van de bovenste plank. Een waardig einde aan BCS / BB.