Ja, ben halverwege en het is vet en minstens even verwarrend als Dark
.
Dit duswrote:Ja, ben halverwege en het is vet en minstens even verwarrend als Dark.
Dit duswrote:Ja, ben halverwege en het is vet en minstens even verwarrend als Dark.
Ging bij mij snel jawrote:Hele vette serie, van 't weekend de 6 afleveringen gekeken die er tot nu toe op staan.wrote:Wat vinden we van The peripheral?
Ik vind het echt mega dik.
Net de eerste gezien en vind het wel een tikkeltje jammer dat ze diezelfde gast weer hebben gebruikt.wrote:Iemand al een poging gewaagd voor 1899, van de makers van Dark?
Alles ist verbunden...wrote:Net de eerste gezien en vind het wel een tikkeltje jammer dat ze diezelfde gast weer hebben gebruikt.wrote:Iemand al een poging gewaagd voor 1899, van de makers van Dark?
Zeker een stuk minder inderdaad, maar dat is ook niet zo goed. Vrijwel elke serie is minder dan Dark. aangezien dat een van de ziekste series is ooit gemaakt.wrote:1899 afgezien, vond het toch een stuk minder dan dark.
Inmiddels afgekeken en uiteindelijk toch niet helemaal van geworden wat ik had gehoopt. Best tof en het kijken waard hoor, maar bij lange na niet op het niveau van Dark (kan ook bijna niet).wrote:Heb 3 afleveringen gezien en zit er gelijk weer helemaal in, zelfde vibe als Dark en het is inderdaad weer lekker vaagMoet zeggen dat Dark wel echt perfect in elkaar stak en dat moet ik van deze serie nog zien, maar heb er wel vertrouwen in.
Vond het erg vermakelijk, zit goed in elkaar en kijkt lekker weg! Erg grappig maar daarnaast ook een goed en spannend verhaal wat je toch wel pakt!wrote:Eens kijken of Wednesday iets is
Ja toch wel jammer, had hetzelfde. Vind het ook wel erg veel overeenkomsten hebben wat het niet perse aantrekkelijker maakte voor mijwrote:Inmiddels afgekeken en uiteindelijk toch niet helemaal van geworden wat ik had gehoopt. Best tof en het kijken waard hoor, maar bij lange na niet op het niveau van Dark (kan ook bijna niet).wrote:Heb 3 afleveringen gezien en zit er gelijk weer helemaal in, zelfde vibe als Dark en het is inderdaad weer lekker vaagMoet zeggen dat Dark wel echt perfect in elkaar stak en dat moet ik van deze serie nog zien, maar heb er wel vertrouwen in.
Eens, en hier moet het verhaal nog verder ontplooien. We zullen zien of het niveau ook zo hoog blijft. Dark was heel goed, maar ik vind bijvoorbeeld bij 1899 het allemaal wat "volwassener" ofzo.wrote: Snap wel dat het anders voelt dan Dark, maar ik denk dat het grootste gevaar is om alles met die serie te vergelijken. Dat succes is bijna onmogelijk te overtreffen, en dat had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht.
Wordt alleen maar beter vanaf dat punt. Plezier ermee!wrote:Ondertussen halverwege het laatste seizoen van Better Call Saul. Serie van wederom een ongekend hoog niveau. Zo worden ze niet vaak meer gemaakt. Cinematografie, acteerwerk, schrijfwerk. Echt alles klopt.
Ik denk dat ik zojuist het beste stukje televisie in jaren heb gezien. Ongelooflijk dat deze serie nog geen enkele Emmy heeft gewonnen. Want dit is toch echt wel een kunstwerkje van de bovenste plank. Een waardig einde aan BCS / BB.wrote:Wordt alleen maar beter vanaf dat punt. Plezier ermee!wrote:Ondertussen halverwege het laatste seizoen van Better Call Saul. Serie van wederom een ongekend hoog niveau. Zo worden ze niet vaak meer gemaakt. Cinematografie, acteerwerk, schrijfwerk. Echt alles klopt.