Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 12:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja, ben halverwege en het is vet en minstens even verwarrend als Dark :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ja, ben halverwege en het is vet en minstens even verwarrend als Dark :P.

Dit dus :lol: Moet het soms even laten bezinken voordat ik met een nieuwe aflevering begin
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 12:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb 3 afleveringen gezien en zit er gelijk weer helemaal in, zelfde vibe als Dark en het is inderdaad weer lekker vaag :cool: Moet zeggen dat Dark wel echt perfect in elkaar stak en dat moet ik van deze serie nog zien, maar heb er wel vertrouwen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
pim__ schreef:
Wat vinden we van The peripheral?

Ik vind het echt mega dik.

Hele vette serie, van 't weekend de 6 afleveringen gekeken die er tot nu toe op staan.


Ging bij mij snel ja :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2022 22:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Iemand al een poging gewaagd voor 1899, van de makers van Dark?


Net de eerste gezien en vind het wel een tikkeltje jammer dat ze diezelfde gast weer hebben gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2022 09:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Chroman schreef:
Iemand al een poging gewaagd voor 1899, van de makers van Dark?


Net de eerste gezien en vind het wel een tikkeltje jammer dat ze diezelfde gast weer hebben gebruikt.


Alles ist verbunden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2022 10:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: ei
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 19:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

1899 afgezien, vond het toch een stuk minder dan dark.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
1899 afgezien, vond het toch een stuk minder dan dark.


Zeker een stuk minder inderdaad, maar dat is ook niet zo goed. Vrijwel elke serie is minder dan Dark. aangezien dat een van de ziekste series is ooit gemaakt.

Maar de vorm en hoe de serie opgezet is vind ik wel echt gruwelijk. Zeker omdat het onwijs opbouwt en het einde echt verre van voorspelbaar is. Voor mij dus ook wel een dikke 8 qua cijfer voor deze serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

Beide nog niet gezien dus de vraag: Starten met 1899 zodat het niet ''tegenvalt''?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat dat wel een mooie volgorde is ErikZ. Waarschijnlijk krijg jij bij 1899 al de nodige vraagtekens en mindfucks te verwerken en Dark doet daar dan nog ff een paar scheppen bij bovenop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 17:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zou toch met dark beginnen denk ik. Natuurlijk geen idee, maar misschien dat na 1899 dark ineens een beetje tegenvalt. Kan me niet voorstellen, maar zou het er niet op willen gokken nu ik beide heb gezien. Dark is echt heel erg sterk namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

Trailer gekeken van 1899, geeft mij een mix van de horror film Ghostship en The Deadly Hollows van HP.

Interesse is gewekt, eerst laatste seizoen van Peaky Blinders maar eens starten
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2022 06:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens kijken of Wednesday iets is
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2022 09:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Heb 3 afleveringen gezien en zit er gelijk weer helemaal in, zelfde vibe als Dark en het is inderdaad weer lekker vaag :cool: Moet zeggen dat Dark wel echt perfect in elkaar stak en dat moet ik van deze serie nog zien, maar heb er wel vertrouwen in.

Inmiddels afgekeken en uiteindelijk toch niet helemaal van geworden wat ik had gehoopt. Best tof en het kijken waard hoor, maar bij lange na niet op het niveau van Dark (kan ook bijna niet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2022 12:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Eens kijken of Wednesday iets is


Vond het erg vermakelijk, zit goed in elkaar en kijkt lekker weg! Erg grappig maar daarnaast ook een goed en spannend verhaal wat je toch wel pakt! :) Vind dat Wednesday zelf ook erg goed gespeeld wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2022 13:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Pommer schreef:
Heb 3 afleveringen gezien en zit er gelijk weer helemaal in, zelfde vibe als Dark en het is inderdaad weer lekker vaag :cool: Moet zeggen dat Dark wel echt perfect in elkaar stak en dat moet ik van deze serie nog zien, maar heb er wel vertrouwen in.

Inmiddels afgekeken en uiteindelijk toch niet helemaal van geworden wat ik had gehoopt. Best tof en het kijken waard hoor, maar bij lange na niet op het niveau van Dark (kan ook bijna niet).


Ja toch wel jammer, had hetzelfde. Vind het ook wel erg veel overeenkomsten hebben wat het niet perse aantrekkelijker maakte voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2022 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

Gisteren aflevering 3 afgekeken. Vind het tot nu toe nog heel vermakelijk. Hou er altijd wel van om continu op details te letten en aan iedere beweging een theorie te hangen.

Snap wel dat het anders voelt dan Dark, maar ik denk dat het grootste gevaar is om alles met die serie te vergelijken. Dat succes is bijna onmogelijk te overtreffen, en dat had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2022 21:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wednesday in 3 dagen uitgekeken. Heel leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2022 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zowel Wednesday als 1899 vorige week erdoor gejaagd. Elk heel tof op zijn manier!

Onlangs ook nog The Watcher en Safe gekeken. Beiden ook wel leuk en snel uit te kijken.

Over 1899
Basshunterzz schreef:
Snap wel dat het anders voelt dan Dark, maar ik denk dat het grootste gevaar is om alles met die serie te vergelijken. Dat succes is bijna onmogelijk te overtreffen, en dat had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht.

Eens, en hier moet het verhaal nog verder ontplooien. We zullen zien of het niveau ook zo hoog blijft. Dark was heel goed, maar ik vind bijvoorbeeld bij 1899 het allemaal wat "volwassener" ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2022 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peripheral inmiddels af gekeken, erg vette serie heb nu al zin in het (eventuele, maar lijkt me dat die er wel komt) vervolg.

1899 deel ik eigenlijk wel de mening van meerderen hier. Opzich is het een goede serie, maar merk dat het me helaas minder weet te boeien dan Dark. Hierdoor wat minder oplettend, wat je bij een dergelijke serie eigenlijk wel moet zijn. Dus misschien later maar eens nog een kans geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2022 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik merk bij 1899 dat ik me stoor aan al die talen door elkaar heen. Door dyslexie lees ik niet heel snel, dus ga ik liever op m'n oren af dan op ondertiteling. Daar kom ik bij Engels-/Duits-/Spaanstalige films en series prima mee weg, alleen hier is dat echt niet te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2022 21:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ondertussen halverwege het laatste seizoen van Better Call Saul. Serie van wederom een ongekend hoog niveau. Zo worden ze niet vaak meer gemaakt. Cinematografie, acteerwerk, schrijfwerk. Echt alles klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2022 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Ondertussen halverwege het laatste seizoen van Better Call Saul. Serie van wederom een ongekend hoog niveau. Zo worden ze niet vaak meer gemaakt. Cinematografie, acteerwerk, schrijfwerk. Echt alles klopt.

Wordt alleen maar beter vanaf dat punt. Plezier ermee! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2022 00:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
JeftaElachouri schreef:
Ondertussen halverwege het laatste seizoen van Better Call Saul. Serie van wederom een ongekend hoog niveau. Zo worden ze niet vaak meer gemaakt. Cinematografie, acteerwerk, schrijfwerk. Echt alles klopt.

Wordt alleen maar beter vanaf dat punt. Plezier ermee! :thumbsup:

Ik denk dat ik zojuist het beste stukje televisie in jaren heb gezien. Ongelooflijk dat deze serie nog geen enkele Emmy heeft gewonnen. Want dit is toch echt wel een kunstwerkje van de bovenste plank. Een waardig einde aan BCS / BB.
Vorige  1 ... 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic